Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni 150€ vkon ruokiin plus muutamaan muuhun tuotteeseen

Vierailija
11.10.2014 |

Nuo muut tuotteet olivat säästöpakkaus Omo valkopesujauhetta (13e), astianpesutabuja 9e ja hammastahna minulle 2,5e.

Ruoiksi teen porkkanaista makkarakastiketta muusilla ja toisena pvänä keitinperunoilla plus tomaattikurkkupaprikahärdelli, makaroonilaatikkoa jossa porkkanaraastetta seassa ja riisipuuro mehukeitolla yhdeksi päivälliseksi. Tänään haemme ruoan kiinalaisesta.

Eli päivällisruoat su-to.

Noiden ainesten lisäksi pari ainesta leivontaan sekä hevi-osastolta banaaneja, satsumia, rypäleitä, omenoita ja noita juureksia kuten perunat ja porkkanat ja sipulia. Niin ja luomukananmunia 6kpl rasia. Ja muutama välipala-aines lapsille sekä lähileipomosta leivät n.15e.

Maitotuotteita eli maitoa, jogurttia, juustoa.

Rasiallinen suklaata, 2kpl siidereitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 36€. Pe-to ruokiin.

Vierailija
2/5 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni viikon ruokiin kans 150e, mut meillä on 7henk. perhe. kyllä katseita kerää aina kaupassa, kun kaikkia tuotteita on aina toooodella moooonta!!! ja ostos kärry aina ihan täynnä. mutta kyllä isolla perheellä menee paljon ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuo ei riittäisi, pitää ostaa jokaiselle päivälle lihaa, kun miehellä ei muuten mene nälkä. Ja miehelle pitää olla yövuoroiksi eväätkin. 

Vierailija
4/5 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 45e, josta 30e kaljaan. Loput meni ranskanperunoihin ja hookoon lihapulliin.

Riittävät torstaihin asti.

 

Vierailija
5/5 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia