Asioita, joista kaikki muut hehkuttaa, mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa?
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa
-Mökkeily
-Metsäretket/patikointi
-Superfoodit, ketoilu, ylipäänsä mitkään ruokavaliot
-Liikunta
-Perhe, sukulaiset ja niiden kanssa ajan viettäminen ilman syytä
-Puhelimessa puhuminen (yök)
Kommentit (84)
Bloggaajat, vloggaajat ja mitä näitä nyt on. Ainoastaan raskausaikana luin jotain äitiysblogeja.
Huiputtaminen (tunturit yms). Inhottaa koko sana.
Mua ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN mitkään koronauutiset, ja vielä vähemmän kiinnostaa ihmisten keskustelut maskeista, rokotteista, turvaväleistä jne.
Vaihtoehtoisen hoidot, horoskoopit, astrologia, tarot-kortit, ennustajat, henkimaailma ja yleisesti kaikenlainen huuhaa, jota sitten joku sössöttää innolla.
Pikkulapsiarki ja perhe-elämä kuulostaa mun korviin maan päälliseltä helvetiltä.
Some. OKEI, joidenkin mielestä tämäkin on some. Mutta minusta keskustelupalstat on ihan eri asia kuin olla omalla nimellään ja naamallaan somessa huomiota hakemassa. Ja kaikki paasaa nykyään vaan somesta, mitä siellä oli, mitä se sanoi, miltä näytti, kenen kanssa se seukkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN mitkään koronauutiset, ja vielä vähemmän kiinnostaa ihmisten keskustelut maskeista, rokotteista, turvaväleistä jne.
Ja kuitenkin juuri nämä oli sitten se asia, joka kiinnosti tähän kertoa. Aivan.
Sanna marin, korona, vlogit, podcastit, lifestyle-blogit, reality-ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin juuri nämä oli sitten se asia, joka kiinnosti tähän kertoa. Aivan.
Ööh, no sitähän tässä kysyttiin?
Korona. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Kyllästyin jo 3. päivänä, kun lehdissä oli vain korona, korona, korona, korona. Sama on jatkunut jo yli vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoisen hoidot, horoskoopit, astrologia, tarot-kortit, ennustajat, henkimaailma ja yleisesti kaikenlainen huuhaa, jota sitten joku sössöttää innolla.
Kaikki muut hehkuttaa?
Kuuluuko sun lähipiiriin pelkkiä tarot-korttiennustajia vai ketkä kaikki näitä muka hehkuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Padel ja fallero
Nevahööd fallerosta...
Kissat
Laskettelu + muut talvilajit
Introvertit/ekstrovertit luokittelu ja keskustelut
Erityislasten vanhemmat ongelmineen
Monilapsinen perhe-elämä
Kaikki v....n koronajankkaus, ei tästä jankkauksesta tule loppua ikinä. En tiedä voiko sitä HEHKUTUKSEKSI sanoa, mutta silti käy hermoon tämä loputon jankkaus.
Fitness fötness huoh. Kakarat ja raskaus. Ihan v...n jännää 🥱🥱🥱😑😑😑
Liiallinen some. Aikuisetkin taantuvat teineiksi siellä selfieidensä kera. Noloa!!
Minua EI kiinnosta:
Muumimukit
Lässyn lässyn blogit
Voimaantuminen
Itsensä etsiminen
Elämän tarkoitus
"Minä, minä, minä -ihmiset"
Ainutlaatuinen, erilainen, yksilöllinen, uniikki
Lista olisi loputon, joten päätän tähän.
Ainiin ja sannamarin-jankkaus🥱🥱🥱 MAAMME ÄITI 🤣🤣🤣🤣 En voi ikinä unohtaa tuota maailman nolointa kommenttia 🤣🤣
Podcastit
Äänikirjat
Naisten jääkiekko/jalkapallo
Padel
Suppailu
Kauramaito
Fitness (tiesittekö, että lenkillä/salilla käymiseen ei liity ilmoitusvelvollisuutta lähipiirille?)
- kauneudenhoito
- "trendit"
- some
- tosi-tv
- korona