Asioita, joista kaikki muut hehkuttaa, mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa?
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa
-Mökkeily
-Metsäretket/patikointi
-Superfoodit, ketoilu, ylipäänsä mitkään ruokavaliot
-Liikunta
-Perhe, sukulaiset ja niiden kanssa ajan viettäminen ilman syytä
-Puhelimessa puhuminen (yök)
Kommentit (84)
Jatkuvaa vääntöä siitä, onko sukupuolia kaksi vai useampi. En jaksa kummankaan puolen itkua aiheesta, en itse jaksa olla asiasta yhtään mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa vääntöä siitä, onko sukupuolia kaksi vai useampi. En jaksa kummankaan puolen itkua aiheesta, en itse jaksa olla asiasta yhtään mitään mieltä.
Sellaista transfobiaa sitten sieltä. Tsekkaa etuoikeutesi
Nordic noir.
Silta oli oikeasti loistava mutta suurin osa kaikista muista tasapaksua, tylsää kuraa. Mua niin ärsytti se hirveä Sorjonen -hehkutus ku se oli oikeesti tylsä ja kökösti kirjoitettu sarja.
- Koirat
- Kasvisruoka
- Kahvi
- Skuutit
- Ruuan tilaaminen
- Ilmastonmuutos
- Televisiosarjat
- Psykologia
- Älypuhelin
-
Vierailija kirjoitti:
Huiputtaminen (tunturit yms). Inhottaa koko sana.
Tulee mieleen tyhmä turistikiipeilijä joka viskelee muovipulloja ja kakkapapereita luontoon. Ja sitten se pitää pelastaa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Nordic noir.
Silta oli oikeasti loistava mutta suurin osa kaikista muista tasapaksua, tylsää kuraa. Mua niin ärsytti se hirveä Sorjonen -hehkutus ku se oli oikeesti tylsä ja kökösti kirjoitettu sarja.
Inhoan näitä, ihan joka maalaisia sarjoja! Hämärärässä tihkusateessa tarvotaan ja käydään jututtamassa jotain pultsaria jossain ja poliisi itekin on aina alkkis. Typeriä.
Ei ole miestä eikä lapsia.
Sehän tekee suurimman osan mielestä hirveän luuserin, mutta kun ei kiinnosta.
Minulla ei ole oikeastaan mitään sellaista millä muut hehkuttaa. En matkustele, en harrasta kalliokiipeilyä, enkä oikein mitään. Kuulostaa tylsältä elämältä, mutta kun viihdyin parhaiten yksin, niin se on varmaan paras valinta.
Työvoimapula, työvoimapula. Mikä helvatan työvoimapula? Maksakaa ahneet riistäjät kunnon palkkaa, niin työvoimapula loppuu siihen.
-seksi
-miehet
-lapset
-parisuhteet/häät
Kaikki edellä mainitut
+Sisustaminen ja remontointi ja niihin liittyvät ohjelmat. On järjettömän epäekologista ja rahan tuhlausta uusia keittiö jonkun kymmenen vuoden välein.
+ Paritusohjelmat. TV pukkaa näitä muka tosissaan olevia hää-, pettämis- ja sinkkuiluohjelmia joka päivä.
+ Itsensä hyväksyminen ylipainoisena. Kehopositiivisuus. Ja tämän luvalla saadaan syödä itsemme sairaiksi. PS. Olen itse sairaalloisen ylipainoinen ja tässä ei ole mitään positiivista.
Humalahakuinen juominen.
En ole ikinä ymmärtänyt mikä siinä on hienoa.
Alkoholia käytän vain maun takia silloin tällöin tai vain pienen rentouden tunteen.
Mutta juominen vain juomisen takia. Ei kiitos.
Turhat julkkikset. Tosi-tv. Retkeilyvarusteiden vertailu. Loputon omista lapsista kertoilu.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja sannamarin-jankkaus🥱🥱🥱 MAAMME ÄITI 🤣🤣🤣🤣 En voi ikinä unohtaa tuota maailman nolointa kommenttia 🤣🤣
"Maamme äiti" on vieläpä vanhanaikaisesti presidentin puoliso, ei pääministeri...
-sosiaalinen media (vaikka muuten olen hyvinkin sosiaalinen)
-tietokonepelit
-kotimaanmatkailu
-joukkuelajit
-sukulaisvierailut
-illanistujaiset omassa kodissa (inhoan kaikkea järjestelyä ja isoa työmäärää mitä tähän liittyy)
Muumimukit.