Asioita, joista kaikki muut hehkuttaa, mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa?
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa
-Mökkeily
-Metsäretket/patikointi
-Superfoodit, ketoilu, ylipäänsä mitkään ruokavaliot
-Liikunta
-Perhe, sukulaiset ja niiden kanssa ajan viettäminen ilman syytä
-Puhelimessa puhuminen (yök)
Kommentit (84)
Elämykset
Muistojen luominen
Yhteiset hetket
Laatuaika
Seikkaileminen
Chailatte, kombucha, spiruliina yms. hifistelyjuomat
Artesaani-liitteiset ruoat ja juomat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa vääntöä siitä, onko sukupuolia kaksi vai useampi. En jaksa kummankaan puolen itkua aiheesta, en itse jaksa olla asiasta yhtään mitään mieltä.
Sellaista transfobiaa sitten sieltä. Tsekkaa etuoikeutesi
Oletko siis mieleltäsi sairas?
Mitkään etukäteen kirjoitetut " reality" - ohjelmat, Salkkari.Suurin osa blogeista on schaissea, urheilun seuraaminen, turhien julkkisten seuraaminen, minulla ei heistä mielipidettä. Yleensäkään kaikki hypetys pintailmiöistä ja niiden seuraaminen, noudattaminen.
puhelimen käyttö mihinkään muuhuin kuin soittamiseen
Kaikki tv- ja maksukanavien sarjat.
Vierailija kirjoitti:
Humalahakuinen juominen.
En ole ikinä ymmärtänyt mikä siinä on hienoa.
Alkoholia käytän vain maun takia silloin tällöin tai vain pienen rentouden tunteen.Mutta juominen vain juomisen takia. Ei kiitos.
Sinähän juot itsekin humalahakuisesti. Muutenkin sinulla taitaa olla piilevä alkoholiongelma koska juot alkoholia maun takia. On olemassa alkoholittomiakin versioita mutta syystä tai toisesta sinulle eivät ne kelpaa.
- Golfaaminen. Olen keski-ikäinen ja kaikki tutut golfaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Mökkeily. Olen vuokrannut kesämökin vuodeksi ja inhosin sitä. Mökissä ja paikassa ei ollut mitään vikaa, minusta se vaan oli ihan uskomattoman tylsää.
- Kotimyyntikutsut (ennen koronaa). Kauheaa pakkomyyntiä ja törkeän kalliita tuotteita. Tällaisille kutsuille olisi yhteen aikaan päässyt melkein viikottain. Kutsuttaessa maireasti sanotaan, että ei ole ostopakkoa, kiva jos pääset mukaan. Ja sitten paikan päällä armotonta pakkomyyntiä ja emäntä kireänä jos ei saa hyvää, ilmeisesti myynnistä riippuvaa, palkintoa. Kuitenkin ihmiset menee ilmeisen innoissaan näille kutsuille ja järkkää itsekin.
Matutus, homotus, ilmastonmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa vääntöä siitä, onko sukupuolia kaksi vai useampi. En jaksa kummankaan puolen itkua aiheesta, en itse jaksa olla asiasta yhtään mitään mieltä.
Sellaista transfobiaa sitten sieltä. Tsekkaa etuoikeutesi
Mikä etuoikeus?? Se että tietää olevansa nainen tai mies ja sitä ei "muuteta" Mistä lähtien puhdas tieteellinen fakta on ollut "etuoikeutta"? Ai niin, myöskin vaaleaihoisena eläminen natiivi vaaleaihoisten maassa on etuoikeutta nykyään, kateellisten mielestä ;)
Maun takia alkoholin juominen. Ollaan pienessä sievässä. Sehän tarkoittaa humalaa.
Vaikea peukuttaa pitkiä listoja, kun osa niiden asioista kiinnostaa ja osa ei...
Se lohikäärme ritari tv sarja thrones mikä lie
Ja sarjat jotka jatkuu ja jatkuu.. pako, lost mitä niitä lapsenmielisille nyt onkaan tehty
RASKAUS.
Eräs tuttava on raskaana eikä mistään muusta puhukaan kuin raskaudesta. Oi säälikäämme häntä, koska hän on raskaana ja voi huonosti!
Häät.
En vaan pääse koskaan siihen tunnelmaan vaikka kuinka yritän. Osallistun kyllä kiltisti ja toivotan onnea jne. Mielestäni pitäisi ensin mennä kaikessa hiljaisuudessa naimisiin, ja sitten ehkä kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen voisi jo pyyhkiä kyyneleitä ja kilistellä parin puolesta.
Matkustelu
Ryyppääminen
Kauramaito
Peukutus
Tekoripset
Trendit
Vierailija kirjoitti:
Nordic noir.
Silta oli oikeasti loistava mutta suurin osa kaikista muista tasapaksua, tylsää kuraa. Mua niin ärsytti se hirveä Sorjonen -hehkutus ku se oli oikeesti tylsä ja kökösti kirjoitettu sarja.
En edes katsonut kun V Virtanen ei vaan kolahda ei sitten millään.
Joku ruotsalaisten Langalla on valovuosia edellä suomalaisten tekeleitä. Semmoisia kypsiä aikuisia (miehiä) ei haluta valita (tai niitä ei löydy) olemaan uskottavia noihin rooleihinsa. Näitä iänikuisia Antti Reinejä kyllä tuputetaan kyllästymiseen asti.
Koko maailman pelastaminen, ilmastomuutos sekä pinnalliset muoti ja trendi jutut