Paras Vain Elämää veto?
1. Mikä on mielestäsi absoluuttisesti paras veto tämän kauden Vain Elmää:ssä?
2. Entä mikä on paras (yllättävin), ottaen huomioon lähtömateriaalin ja laulajan totutun tason?
Omat vastaukseni:
1. Paula Koivuniemi - Lapin kesä
2. Toni Wirtanen - Bronttosauruksen yö
Kommentit (56)
Aika hieno oli tuokin Paula Koivuniemen Sininen sointu :)
Paula Vesalan Sori, aivan mahtava, hakkasi alkuperäisen 10-0
Nuorempi Paula, miten ja miksi, sori!
Veskun osuus Tuomittuna kulkemaan..etktvVe:ään
1. Paula Vesala -Elegia (lauloi ja tulkitsi niin upeesti ja aidosti. oon jo kauan tykänny hänestä ja tiennyt että pystyy mihin vaan musiikkialalla ja osaa soittaa joka soitinta)
2. Elastinen -oo siellä jossain mun
Näyttää siltä, että Paula Vesalan kielellinen tunneilmaisupotentiaali välittyy myös lauluilmaisun sävymaailmaan: jotkut vaan osaa nää hommat;)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:23"]Cheek-levoton Tuhkimo [/quote] Itken aina kun kuulen tän <3 kaikkien aikojen paras veto, puri ex-dingofaniin täysillä.
[/quote]
Nyt puhuttiin tästä kaudesta
Elastisen "Oo siellä jossain mun", tosi hyvä idea esittää sitä vastapuolta. Osaa, kuten myös Cheek aikoinaan tehdä todella oman versionsa. Ja se naurava kulkuri, taattu radiohitti kuten on jo huomattu.
Ihailen tosi paljon Tonia, lähinnä älykkyytensä vuoksi, en ole Apulantafani, mutta onhan se särmä jätkä.
Ja Paula K. "Mikä boogie", grand old oli aika iloisessa vedossa.
Ja no, Vesku on Vesku - karismaa piisaa, näyttää olevan nyt syksyllä pirteemmässä kondiksessa kuin silloin kesällä.
Ja olihan Samulin versio Elan biisistä aika hieno.
Ehkä kaikilta kausilta on jääny parhaiten mieleen Hanhiksen "Tick Tock", Erinin "Mitä tänne jää".
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:53"]
Se Tyyne siellä teltassa.
[/quote]
Vesku kyllä ylitti kaikki esitykset. Ainoa joka oikeasti muokkautu sitä vetoa varten
Elastisen oo siellä jossain mun oli hieno.
Ja kaikki Paula V;n laulamat
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 13:02"]Mitä ne siellä oikein vetää, rekeäkö vai rattaita vai kenties köyttä? Vai löyvätkö ne vetoa ja jos niin mistä, ravihevosistako?
[/quote]
Käteen vetävät
Tältä kaudelta:
1. Mikä on mielestäsi absoluuttisesti paras veto Vain Elämää:ssä?
Elastinen - Naurava kulkuri
2. Entä mikä on paras (yllättävin), ottaen huomioon lähtömateriaalin ja laulajan totutun tason?
Paula V. - Kiittämätön
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:09"]
Anna Abreun Kylmästä lämpimään (Jukka Poika). Tällä kaudella Paula Vesalan Elegia (Vesku). Koivuniemi on tuolla ihan turistina, läpilaulaa ne mitä pitää. Ei heittäydy. Vesku tulkitsee kappaleet totuttuun tapaan, lausumalla. Jenni V. oli aika hyvä siinä Veskun Kauniissa Sambassa.
[/quote]
Jännä on kyllä huomata, miten eri tavalla ihmiset voivat kokea saman asian. Mielestäni Koivuniemi on laulanut todella upeasti ja tasaisesti kaikissa jaksoissa. Sen sijaan se Vartiaisen Sambabiisi tuntui minusta vaivaannuttavan kylmältä.
Tällä kaudella on ollut muutenkin ainakin kakkoskautta enemmän vetoja, jotka ovat minun korvaani kuulostaneet luokattoman huonoilta. Suuri osa kappaleista on toki onnistunut ihan hienosti. Ei ole mitään ajanhukkaa ollut katsominen.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:23"]
Cheek-levoton Tuhkimo
[/quote]
Nyt puhtiin TÄSTÄ kaudesta