Mitä söitte tänään aamupalaksi?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:37"]kolme voileipää joissa tuorejuustoa, kurkkua ja tomaattia, maustamattoman jugurtin , raejuustoa ja kolme kuppia kahvia (:
[/quote]
Salipäivä? :D
TÄYTEKAKKUA!
Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA!
Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä.
[/quote]
Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.
Kahvikuppi, vettä mukillinen, ruisleipä sulatejuustolla& juustolla.
kahvia rasvattomalla maitojuomalla, paahtoleipää ja yksi paistettu muna, tuoremehulasillinen ja oatly kaurajukurtti ja lakkoja. Terveellistä ja hyvää, niin kuin aamiaiseni aina.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA! Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä. [/quote] Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.
[/quote]
Onhan se, mutta minun kohdallani ei ole näin. Minulla on jo valmiiksi ne muutamat kilot joita imetykseen tarvii, joten neuvolassa sanottiin että ei ole mitään perusteltavaa syytä kerryttää painoa, vauvankin kannalta hyvä etten tee hänestä "sokerivauvaa".
Joten kun luulet olevasi kaikkitietävä, kerrothan minulle myös miksi minun pitäisi lihoa? millä perustein se olisi vauvalle hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA! Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä. [/quote] Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.
[/quote]
Onhan se, mutta minun kohdallani ei ole näin. Minulla on jo valmiiksi ne muutamat kilot joita imetykseen tarvii, joten neuvolassa sanottiin että ei ole mitään perusteltavaa syytä kerryttää painoa, vauvankin kannalta hyvä etten tee hänestä "sokerivauvaa".
Joten kun luulet olevasi kaikkitietävä, kerrothan minulle myös miksi minun pitäisi lihoa? millä perustein se olisi vauvalle hyväksi?
[/quote]
Sanoinko että sun lihominen on vauvalle hyväksi? Ja jollei sulla ole diabetesta niin sun vauvasta ei tule "sokerivauvaa" -.- t.neuvolantäti
Kaksi ruispaahtista kurkulla, tomaatilla, juustolla, salaatilla, oliiveilla yms ja kaksi kourallista sipsejä :D vähän extratankkausta ennen kuin lähden hikoilemaan töihin Hulluille Päiville.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]
[/quote]
Mikäs tämän marisijan logiikka on? Sillä terveellisellä safkallahan vauva voi hyvin ja äidin paino pysyy kurissa. Jos syö kerran viikossa täytekakkua niin ei se vauva siitä kärsi.
Kaksi ruispalaa (saaristo) jossa päällä levite, salaatti, kinkku, juusto kurkku, paprika. Lisäksi jugurtti ja 0,5l kahvia maidolla.
Litra vettä ja salaattia (jäävuorisalaatti, paprika, tomaatti, avokado, katkarapuja, päälle rouhaisin suolaa ja pippuria).
Kauraleipää voilla ja porkkanalättyjä hillolla.
Kaksi juustovoileipää, lasi appelsiinituoremehua ja kuppi kahvia. Kaavoihini kangistuneena kotona ollessa aina sama aamupala.
Nää kuulostaa kaikki niin jeesustelulta. vai ihan oikeasti 95% syö noin terveellisesti?
Brunssi viikonlopun tapaan. Vihersalaattia uunimunakasta ja lihapasteijaa sekä persikkarahkaa. Ei tarvii syödä kuin illalla seuraavaksi :)