Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söitte tänään aamupalaksi?

Vierailija
11.10.2014 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssi viikonlopun tapaan. Vihersalaattia uunimunakasta ja lihapasteijaa sekä persikkarahkaa. Ei tarvii syödä kuin illalla seuraavaksi :)

Vierailija
22/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan tekemää kaurapuuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:37"]kolme voileipää joissa tuorejuustoa, kurkkua ja tomaattia, maustamattoman jugurtin , raejuustoa ja kolme kuppia kahvia (:

[/quote]

Salipäivä? :D

Vierailija
24/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYTEKAKKUA!

Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä.

Vierailija
25/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA!

Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä.
[/quote]

Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.

Vierailija
26/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppi, vettä mukillinen, ruisleipä sulatejuustolla& juustolla.

Vierailija
27/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia rasvattomalla maitojuomalla, paahtoleipää ja yksi paistettu muna, tuoremehulasillinen ja oatly kaurajukurtti ja lakkoja. Terveellistä ja hyvää, niin kuin aamiaiseni aina.

Vierailija
28/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyr ja vichyä

Vierailija
29/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA! Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä. [/quote] Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.

[/quote]

Onhan se, mutta minun kohdallani ei ole näin. Minulla on jo valmiiksi ne muutamat kilot joita imetykseen tarvii, joten neuvolassa sanottiin että ei ole mitään perusteltavaa syytä kerryttää painoa, vauvankin kannalta hyvä etten tee hänestä "sokerivauvaa". 

Joten kun luulet olevasi kaikkitietävä, kerrothan minulle myös miksi minun pitäisi lihoa? millä perustein se olisi vauvalle hyväksi?

Vierailija
30/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2sivu

Vierailija
31/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:40"]TÄYTEKAKKUA! Olen raskaana yli puolenvälin ja siitä hyvästä kun olen saanut painon pidetty hallinnassa, pidän kerran viikossa herkkupäivän ja syön mitä haluan! ihanaa ja eikä painokaan nouse vaikka söisin mitä yhtenä päivänä. [/quote] Mun mielestä on surullista että enemmän kuin vauvan hyvinvoinnista äidit välittää nykyään painostaan.

[/quote]

Onhan se, mutta minun kohdallani ei ole näin. Minulla on jo valmiiksi ne muutamat kilot joita imetykseen tarvii, joten neuvolassa sanottiin että ei ole mitään perusteltavaa syytä kerryttää painoa, vauvankin kannalta hyvä etten tee hänestä "sokerivauvaa". 

Joten kun luulet olevasi kaikkitietävä, kerrothan minulle myös miksi minun pitäisi lihoa? millä perustein se olisi vauvalle hyväksi?
[/quote]

Sanoinko että sun lihominen on vauvalle hyväksi? Ja jollei sulla ole diabetesta niin sun vauvasta ei tule "sokerivauvaa" -.- t.neuvolantäti

Vierailija
32/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruispaahtista kurkulla, tomaatilla, juustolla, salaatilla, oliiveilla yms ja kaksi kourallista sipsejä :D vähän extratankkausta ennen kuin lähden hikoilemaan töihin Hulluille Päiville.

Vierailija
33/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]

[/quote]

Mikäs tämän marisijan logiikka on? Sillä terveellisellä safkallahan vauva voi hyvin ja äidin paino pysyy kurissa. Jos syö kerran viikossa täytekakkua niin ei se vauva siitä kärsi.

Vierailija
34/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruispalaa (saaristo) jossa päällä levite, salaatti, kinkku, juusto kurkku, paprika. Lisäksi jugurtti ja 0,5l kahvia maidolla.

Vierailija
35/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra vettä ja salaattia (jäävuorisalaatti, paprika, tomaatti, avokado, katkarapuja, päälle rouhaisin suolaa ja pippuria).

Vierailija
36/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauraleipää voilla ja porkkanalättyjä hillolla.

Vierailija
38/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi juustovoileipää, lasi appelsiinituoremehua ja kuppi kahvia. Kaavoihini kangistuneena kotona ollessa aina sama aamupala.

Vierailija
39/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

English breakfast

Vierailija
40/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kuulostaa kaikki niin jeesustelulta. vai ihan oikeasti 95% syö noin terveellisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan