Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unessa nähtyä pahaa.

Vierailija
11.10.2014 |

Näin viime yönä unta, että eräs tuttuni jäi kiinni tekemästään rikoksesta. Tämä henkilö on siis oikeasti tuttuni ja nyt tuntuu kamalalta, kun asia pyörii mielessäni. Mistä tällaiset tulee? Oikeassa elämässä en uskoisi tämän henkilön koskaan syyllistyvän tällaiseen kamaluuteen mitä unessa. Tuntuuu inhottavalta, että kun seuraavan kerran näen hänet, niin tämä on mielessäni. Ja kyllä, ymmärrän, että se oli vain unta...Onko muilla vastaavia unikokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nyt ole ihan tavallista, että jotkut painajaiset tai pahat unet vaivaavat vielä seuraavanakin päivänä. On kokemusta,. kelläpä ei olisi.

Vierailija
2/2 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä tällaisia unia. Sain aikanaan lääkkeetkin lähinnä helpottamaan painajaisia jotka häiritsivät arkeani. Ymmärrän tunteen, unissani joissa esimerkiksi läheiseni kuolee ja joudun katsella kuinka ruumista käsitellään ja kaivetaan vaikka ylös haudastaan, näen kaiken niin selkeästi että herättyäni minua ahdistaa ja suhtautumiseni muuttuu kyseistä henkilöä kohtaan. En haluaisi nähdä tai tietää näitä juttuja! Unissani usein esiintyy elementtejä joita myöhemmin googlettelen tai joihin törmään vasta myöhemmin ja tajuan että hitto näinkö oikeasti tehdään. Tuntuu kuin mulle syötettäisi jotain karmivia tarinoita ja mun pitää vain olla hiljaa ja nähdä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän