A-studiota moittiva keskustelu poistettu?
Anteeksi nyt vaan arvon sensori, mutta mitä vittua? Ketju, jossa ihmeteltiin tämänpäiväisen A-studion sisältöä ja linjaa poistettiin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:30"] Ihan syystäkin poistettiin jos keskustelu menee asiattomuuden puolelle. Useimmiten miehet pilaavat keskustelun rivoilla kommenteillaan naiset osaavat keskustella paljon asiallisemmin vaikka anonyymi netti palsta onkin T. Mies [/quote] Anonyymi nimenomaan siksi voitkin väittää olevasi mies. [/quote] tuskin se ketju syystä poistettiin näkee kyllä suomalaisten miesten moukkamaisen käyttätymisen ja kyllä olen mies ihan tiedoksi ei aina kanneta luula että nainen olisi kyseessä jos katselee asioita naisen näkökulmasta jos et sitä tiennyt
[/quote]
Ymmärrät varmaan että kun suomalaisia lapsia hakataan niin se herättää ärtymystä ja jopa vihaa. Täysin luonnollista ihan keneltä tahansa ihmiseltä, joten sun on ihan turha esittää jotain pyhimystä ja demonisoida suomalaisia.
T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:30"] Ihan syystäkin poistettiin jos keskustelu menee asiattomuuden puolelle. Useimmiten miehet pilaavat keskustelun rivoilla kommenteillaan naiset osaavat keskustella paljon asiallisemmin vaikka anonyymi netti palsta onkin T. Mies [/quote] Anonyymi nimenomaan siksi voitkin väittää olevasi mies. [/quote] tuskin se ketju syystä poistettiin näkee kyllä suomalaisten miesten moukkamaisen käyttätymisen ja kyllä olen mies ihan tiedoksi ei aina kanneta luula että nainen olisi kyseessä jos katselee asioita naisen näkökulmasta jos et sitä tiennyt
[/quote]
Ymmärrät varmaan että kun suomalaisia lapsia hakataan niin se herättää ärtymystä ja jopa vihaa. Täysin luonnollista ihan keneltä tahansa ihmiseltä, joten sun on ihan turha esittää jotain pyhimystä ja demonisoida suomalaisia.
T. Nainen
[/quote] Niin muutta tässä oli nyt kyse siitä miten miehet ilmaisevat asiansa anonyymina uhoillen saunan taakse ym joten kuulostaako tuo sinusta asialliselta rajansa kaikella.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:01"]
En mää ihmettele jos keskustelut poistuu jos keskustelun taso on niin kuin nämä kommentit.
[/quote]
Hyysäri spotattu.
[/quote]
:( Voi voi.
Mitä pahaa esim. minä olen tehnyt kun minua rangaistaan mokutuksella?