Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOPPO äiti vastaa kysymyksiin.

Vierailija
10.10.2014 |

Ikää 31 v, 2 lasta 6 ja 8 v. Juon joka perjantai noin 10 kaljaa. Saatan olla humalassa tai sitten en. Kotona pysyn, mies aina selvä. Viikolla en juo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot?

Vierailija
2/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt hyvässä pöhnässä teit aloituksesi ja heität itsestäsi herjaa "juoppo", mutta oikeasti et kadu etkä tunne syyllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kadun. Lapset ihan tyytyväisiä, mä oon aina hauska huppelissa. Koskaan en tappele, huuda, pelottele. En tiedä miksi poden huonoa omaatuntoa, mä oon paljon kivempi kännissä. Ikinä en huuda, itke, konttaa tai oksenna. Oon vaan hauska.

Vierailija
4/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hauska humalassa, miksi et joisi enemmän? Joka päivä? Parempihan se lapsillekin että äiti on hauska humalassa, kuin selvinpäin tiukkapipo.

Vierailija
5/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi alkavat oireilemaan vasta esimurkkuiässä. Silloin sinulle tulee todella vaikeuksia, äidin alkoholismi ei ole mikään helposti käsiteltävä juttu. 

Sen minkä taakseen jättää, niin edestään löytää...

Vierailija
6/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot on omasta mielestään aina hauskoja ja fiksuja. Muut ovat eri mieltä.

Vierailija
7/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:43"]Jos olet hauska humalassa, miksi et joisi enemmän? Joka päivä? Parempihan se lapsillekin että äiti on hauska humalassa, kuin selvinpäin tiukkapipo.
[/quote]
En ole selvinpäinkään toukkapipo. Ihan perus rento äiti! Ei tee mieli juoda joka päivä. Lauantaisin aina paha olo, aina lupaan etten juo enää koskaan ja aina juon! Perjantaisin töiden jälkeen. On pakko! Muuten ei selviä seuraavasta viikosta.

Vierailija
8/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä kadut? Kuvailusi perusteella et kadu mitään.

Vierailija
9/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisesti lapsellinen.

Vierailija
10/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon vissiin juoppo äiti. Tosin juon vasta kun lapset ovat menneet nukkumaan. Ja juon yleensä joka ilta, tai ainakin 5 iltaa viikossa. Mä juon viiniä 2 tai 3 lasia. 2 lasia rentouttaa mukavasti, kolmas menee jo vähän pökkyrän puolelle, sitten onkin pakko jo mennä nukkumaan.

En pidä itseäni ollenkaan pahana ihmisenä, mutta turhia kaloreita tuosta mulle kyllä kertyy.

Vierailija
11/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään mies ja lapset (voi voi sua surkeaa raukkaa)

Sulla koti (voi kun on surkeaa)

Sulla vielä työpaikkakain (se vasta surkeaa onkin.. anna kaljaa, ei millään kestä..)

Vierailija
12/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on?

Vierailija
13/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko voivasi hyvin? Kai ymmärrät, että perheesi häpeää sinua?

Vierailija
14/27 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:43"]Jos olet hauska humalassa, miksi et joisi enemmän? Joka päivä? Parempihan se lapsillekin että äiti on hauska humalassa, kuin selvinpäin tiukkapipo. [/quote] En ole selvinpäinkään toukkapipo. Ihan perus rento äiti! Ei tee mieli juoda joka päivä. Lauantaisin aina paha olo, aina lupaan etten juo enää koskaan ja aina juon! Perjantaisin töiden jälkeen. On pakko! Muuten ei selviä seuraavasta viikosta.

[/quote]

Höpö höpö. Kunnon känni tekee vaan hyvää. Usko pois. On lastesi etu, että olet mahdollisimman paljon humalassa. Myös arkena. Se tekee lasten kavereihin vaikutuksen, kun perheen äiti retkottaa olohuoneen lattialla kuola suupielessä. Sillon ne tajuu että niiden oma äiti on sittenkin hyvä kun se ei dokaa. 

Ota naapurustossa sellaisen varoittavan esimerkin rooli. Ryyppää itsesi ihan rappiolle. Se saattaa pelastaa muut perheet.

Vierailija
15/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kannattaa kotiäitien avautua juomisistaan. Saat aina yläpeukkua ja sinua suorastaan kannustetaan juomaan! Koska Suomi, perkele, hanki ja kirves.

Ja facepalm.

Vierailija
16/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä nyt ton perusteella vielä juoppo ole, mutta pointi on varmaan se, että häiritseekö se ennemmin läiheisiäs vai sua itseäs?

Vierailija
17/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se tyyppi joka joskus mainosti tekevänsä raflaavia aloituksia tänne joista kukaan ei tunnista että provoja, sanon minä.

Vierailija
18/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää sun lapset. Ette sitten varmaan perheen kesken tee mitään viikonloppuisin?
Äitini on alkoholisti ja kärsin siitä suuresti lapsena. Ei munkaan äiti riehunut tai oksennellut.
Olen kahden lapsen äiti ja vannon, ettei minusta tule koskaan alkoholistia.
Toivottavasti haluat raitistua, toivon sitä todella.

Vierailija
19/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tuo ei kyllä vielä juopolta kuulosta... Oletteko te muut oikeesti sitä mieltä et jos juo 10 olutta viikossa on kauhee juoppo?? Lasten nähden ei ehkä kantsi juoda ainakaan kovin montaa mutta ehtiihän sitä kun ovat menneet nukkumaan.

Vierailija
20/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tolla määrällä oo juoppo, ihan normaali on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme