Onks kellään muulla suoria pimppikarvoja?
Pakko pitää lyhyenä kun muuten nää vaan jäykkänä törröttää.
Kommentit (30)
Harvat ja suorat. Pidän n. 1cm pituisina
Suorat on ja harvanpuoleiset, irokeesimaisesti törröttävät täälläkin :D . Muistaakseni kainalokarvatkin ovat suorat, en muista tarkkaan koska siitä on vuosia kun minulla on ne olleet. Kaikilla muilla perheeni naisilla on kiharat (äiti, sisko, tytär) ja yleensäkään en ole kenelläkään nähnyt suoria mitä esim. uimahallissa tai saunailloissa on vilahtanut. Kiva että on muitakin.
Oksettaa, en tiedä miksi edes avasin tän keskustelun.
En tykkää pimppikarvoista itsellä enkä muillakaan, joskus näkee kuntosalilla semmosia puskia et huh, suihkussa siis..sama kun kainalokarvat ois hyi!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:11"]
Oksettaa, en tiedä miksi edes avasin tän keskustelun. En tykkää pimppikarvoista itsellä enkä muillakaan, joskus näkee kuntosalilla semmosia puskia et huh, suihkussa siis..sama kun kainalokarvat ois hyi!
[/quote]
TOivottavasti näet koko yön sellaista unta, että vastaasi tulee loppumaton kavalkadi housuttomia naisia, ja niillä kaikilla on pimppikarvat.
Just yks päivä mietin tätä, että onkohan tää kuinka "normaalia" että mulla on suorat karvat, kun en ole ikinä toiseen suorakarvaiseen törmännyt :D
Ja ne ovat väriltään sellaset maantienharmaat, mikä on ärsyttävää kun hiukseni ja muut ihokarvani ovat luonnostaan hyvin vaaleat, lähes platinablondit.
Suorat on ja tosi jäykät, väri punainen, koska olen aito punapää. Lyhentelen, kun en tykkää siitä kun ne sojottaa ja menee pikkuhousuista joskus läpi, mutta sänki se vasta kovaa onkin. Vois kuvitella, että sellaiset kihartuvat ja pehmeät karvat ei sänkenäkään kutittais niin mahdottomasti.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:13"]Suorat on ja tosi jäykät, väri punainen, koska olen aito punapää. Lyhentelen, kun en tykkää siitä kun ne sojottaa ja menee pikkuhousuista joskus läpi, mutta sänki se vasta kovaa onkin. Vois kuvitella, että sellaiset kihartuvat ja pehmeät karvat ei sänkenäkään kutittais niin mahdottomasti. [/quote]
Toi pistelevä sänki on kyllä jotain niin aaargh, se kutina on kamalaa, etenkin jos ne karvat tökkii tonne limakalvoille X-(
Vaaleanruskeat ja suorat karvat. En ajele muuten kuin siistin bikinirajan. Äidilläni on kiharat.
minussa ei ole yksikään karva kihara
Hassua että tää olikin näin yleistä :) t: Märkänä kihara tupsu