Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kotona?

Vierailija
10.10.2014 |

Olen kiinnostunut lähinnä lapsettomien askareista. Lapsettomat voivat vastata mitä tekevät kun saavat omaa aikaa. Siis nimen omaan kotona.

Mitä istun joko tietokoneella, katson telkkaria tai teen kotitöitä/kokkaan/sisustelen/siivoilen. Ehkä joskus puuhaan jotain mieheni kanssa. Kaipaisin ideoita vähän sisältörikkaampiin koti-iltoihin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni vastaisin, mutten ole lapseton.

Vierailija
2/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan silti vaikka lapsi onkin, lähti mummon ja ukin kanssa kylpylään joten olen yhden päivän lapseton.
Siivosin kaappeja, katson rästiin jääneitä tallenteita, herkuttelen, teen käsitöitä..huomenna vielä ennen lapsen kotiin tuloa pitäisi haravoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin lattiat, kävin suihkussa, teen käsitöitä.

Vierailija
4/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot miehen seurassa, voitte vaikka pelata yhdessä. Korttia, lautapelejä... Itse katson ihan liikaa telkkua iltaisin.

Vierailija
5/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lapseton. Kuuntelen radioo, surffaan netissä, poltan tupakkaa ja juon kahvia, teen ruokaa/leivon, teen kotitöitä... Opiskelen, mietin työjuttuja. Joskus hyvänä päivänä saattaa miestä kiinnostaa tehä jotain mutta ei me paljoo keksitä mitää yhteistä tekemistä.

Vierailija
6/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin asioilla, salilla, katselen tv-ohjelmia, teen ruokaa ens viikoksi, hoidan koulujuttuja ja valmistaudun työhaastatteluun ja pesen pyykkiä ja kattelen avoimia työpaikkoja (y) Juttelen myös netin kautta kavereille

Vierailija
7/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu jotenkin tuhlaukselta vaan olla ja tehdä kotitöitä/katsoa telkkaria/roikkua netissä.. Pitäisi tehdä jotain kehittävää.. Vai pitäisikö? ap

Vierailija
8/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, surffailen netissä, ompelen, virkkaan, kahvittelen ystävien tai sukulaisten kanssa, tykätään myös molemmat miehen kanssa järjestää juhlia ystäviemme kanssa esim. Juuri oli Octoberit. Kirjoitan jonkin verran myös. Tykkään myös ruuan laitosta ja leipomisesta. Ja laulamisesta, kirjoittelen laulujen sanoja ylös ja opettelen niitä. Valokuvaamista rakastan ja harjoittelen lisää ja lisää. Olen myös innokas kasvattamaan kaikkea, joten tammikuulta syyskuulle niidenkin parissa kuluu aikaa.

Vierailija
9/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen koulujuttuja, kuuntelen musaa, datailen, teen käsitöitä, katon sarjoja/leffoja, teen kotihommia, leivon, käyn lenkillä.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän