Jos joku tuntematon näkisi teidän asuntoonne "kärpäsenä katossa"...
millaisen kuvan hän teistä saisi ja miten se poikkeaisi todellisuudesta.
Meillä mies puuhaa jonkun rikkinäisen tavaransa kanssa työhuoneessa. Minä istun ja juon viiniä ja selaan nettiä. Varmaan välittyisi kuva melko väljähtäneestä parisuhteessa, jossa mies hukuttaa surunsa ja yksinäisyytensä päivän askareisiin ja vaimo alkoholiin.
Oikeasti ollaan (minun tietääkseni) ihan onnellisia. Ja tämä viini on ensimmäinen kuukausiin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]Kärpänen näkisi minut makaamassa sängyssä puhelin kädessä, miehen pelaamassa x-boksilla ja lapsen vessassa paskalla.
[/quote]
Unohtui mainita että näkisi myös siistin kodin, mutta meillä nyt on aina suht siistiä.
Miehen kaa maataan sohvalla ja katotaan prismaa. Mies kaivaa munia, mä surffaan av:lla ja vastaan suureen pimppikarvagallupiin. Rauhallista on vaikka ollaan 6 henkinen perhe. Pojat 13v kaverilla ja 8v mummolassa käymässä, tyttö 14v kipeenä huoneessa ja vauva nukkuu
Näkisi tyytyväisen äipän kun koti vihdoin siivottu tänään ja lounas valmistuu tuota pikaa= omatekemä pottumuusi ja lihapyörykät. Syönnin jälkeen väri päähän vaikuttamaan , sitten suihku. Koko loppu päuvä vielä aikaa.Jes! Ehkä leivin vielä omenapiirakkaa iltakahveille.
Kärpänen näkisi minut makaamassa sängyssä puhelin kädessä, miehen pelaamassa x-boksilla ja lapsen vessassa paskalla.