Jos joku tuntematon näkisi teidän asuntoonne "kärpäsenä katossa"...
millaisen kuvan hän teistä saisi ja miten se poikkeaisi todellisuudesta.
Meillä mies puuhaa jonkun rikkinäisen tavaransa kanssa työhuoneessa. Minä istun ja juon viiniä ja selaan nettiä. Varmaan välittyisi kuva melko väljähtäneestä parisuhteessa, jossa mies hukuttaa surunsa ja yksinäisyytensä päivän askareisiin ja vaimo alkoholiin.
Oikeasti ollaan (minun tietääkseni) ihan onnellisia. Ja tämä viini on ensimmäinen kuukausiin.
Kommentit (24)
Mies värkkää omalla koneellaan omia juttujaan toisessa huoneessa ja minä katselen televisiota ja nettiä. Meillä on tänään myllätty sisustusta ja siellä täällä on jäänyt tavaroita hujan hajan mutta kuitenkin aika siistiä. Kärpänen saisi varmaan aika todenmukaisen kuvan. Vietämme paljon aikaa tietokoneilla ja minä myllään sisustusta useinkin, meillä on aina joko siistiä tai aika siistiä. Olemme hyvin onnellisia mutta myös introverttejä joten omaa tilaa ja aikaa haluaa molemmat.
Nukutaan/aaveillaan just avokin kanssa eri sängyissä, eri huoneissa... Että eipä valosa kuva täältäkäkään lähe :D oikeasti parisuhde toimii ihan loistavasti, jos olisi ollut tiiraamassa hetki sitten ku sanottiin hyvät yöt niin jäisi vähän eri maku suuhun.
Vauva nukkuu pinniksessä, itse makaan vieressä omassa sängyssä av:ta selaillen, ei väsytä.
Olkkaria varmaan joku kattois päätään pudistellen, "taasko se jätti syöttötuolin sohvan viereen, sama laiskimus joka jätti jälleen pissavaipan kauniissa kerässä lattialle.Eikä jaksanut näköjään vauvan lelujakaan kerätä koriin saatika viskata päivävaatteita pyykkikoriin."
Asunnossa siis hallittu kaaos ja näyttäisin varmaan tylsistyneeltä äidiltä :D
No koko naapurusto pitää minua siivoushulluna, koska tuuletan petivaatteet joka viikko (la tai su), ja imuroinnin ääntä kuuluu usein. Tosiasiassa meille kertyy vaan järkyttävä määrä hiekkaa ja muuta likaa ulkoa kahden pienen taaperon kera sieltä ulkoa. Lapset myös niin pieniä, että keittiö sotkuinen ruuan jälkeen, ja lapset tahmaavat pintoja jne. Eli vaikka siivoankin usein, meillä on yhtä usein myös paskaista, muruja lattialla, kaikkea ihme tahraa joka paikassa, ja pyykkivuori aina selätettävänä, vaikka joka päivä pesenkin yhden koneellisen...
Kaikki luulevat että meillä on aina siistiä, mutta todellisuus on toista!
Toisekseen monet hämmästyvät meillä käydessään, koska vaikka olemme lapsiperhe, meillä on myös paljon ns. antiikkihuonekaluja. Ne on mummoni perintö minulle, kun aina pienenä ihailin hänen perimiään huonekalujaan, hän yllättäen olikin testamentannut huonekalunsa minulle! Niitä ihailen edelleenkin, ja olen mummalle ikuisesti kiitollinen.
Syömme joka päivä myös perheenä yhteisen päivällisen,kun tulemme kotiin, klo 17-18 aikaan. Siitä olen iloinen. Ja myös kärpänen näkisi suurella todennäköisyydellä klo 20. jälkeen arki-iltaisin, että minä olen sinne sohvanpohjalle mennyt pötköttelemään ja katsomaan telkkua. Viikonloppuisin taas siivotaan ja ulkoillaan, tehdään ajan kanssa ruokaa, saunotaan. Sellaista tavallista lapsiperheen arkea.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:58"]
Nukutaan/aaveillaan just avokin kanssa eri sängyissä, eri huoneissa... Että eipä valosa kuva täältäkäkään lähe :D oikeasti parisuhde toimii ihan loistavasti, jos olisi ollut tiiraamassa hetki sitten ku sanottiin hyvät yöt niin jäisi vähän eri maku suuhun.
[/quote]
Miksi eri sängyt ja huoneet?
Just tällä hetkellä minä makaan parisängyllä pugelimen kanssa vain hipsterit jalassa, poikaystävä parin metrin päässä tietokoneella hoitaa omia juttujaan. Ollaan nuoria, 17-v ja 19v, mutta saisi ehkä vaikutelman, että poikaystävä istuu mielummin koneella, kuin kiinni puolialastomassa tyttöystävässään, mutta me leikittiin pari tuntia sitten ihan kunnolla, ja nyt poikaystävä etsii minulle netistä sähköviulua ja meille kahdelle leffaa huomiselle :3
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:08"]
[/quote]
[/quote]
En ole ko henkilö, mutta meillä päädytty samaan ratkaisuun miehen kuorsaamisen takia. Lisäksi vauva nukkuu mun vieressä ja herää herkästi miehen kuorsaukseen. Mies nukkuu parhaiten yksin. Meille paras ja toimivin järjestely, yöt on pyhitetty nukkumiselle :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:08"]
[/quote]
[/quote]
En ole ko henkilö, mutta meillä päädytty samaan ratkaisuun miehen kuorsaamisen takia. Lisäksi vauva nukkuu mun vieressä ja herää herkästi miehen kuorsaukseen. Mies nukkuu parhaiten yksin. Meille paras ja toimivin järjestely, yöt on pyhitetty nukkumiselle :)
[/quote]
Kyselin siksi että olen itse harkinnut samaa. Harmi vain että se vaatisi muuttoa isompaan asuntoon :(
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:58"]Nukutaan/aaveillaan just avokin kanssa eri sängyissä, eri huoneissa... Että eipä valosa kuva täältäkäkään lähe :D oikeasti parisuhde toimii ihan loistavasti, jos olisi ollut tiiraamassa hetki sitten ku sanottiin hyvät yöt niin jäisi vähän eri maku suuhun.
[/quote]Mietin ensin tarkoitatko haaveilua? Joo, harrastuksena "aaveilu" :D Aika paha.
Hauska aloitus... mietin tätä juuri eilen illalla kun lötköteltiin isolla sohvallamme - minä divaaniosalla toisessa päässä ja mies toisessa. Välimatkaa yli 2 metriä, kissa nukkui välissämme. Romanttista "parisuhdeaikaa" - toinen tekee sudokuja, tv näyttää yhtä ohjelmaa ja minä katsoin läppäriltä viikolla katsomatta jääneitä ohjelmia... Båååring sanoisi joku, lapsi poissa ja loistava tilaisuus vaikka rakastella!!??
No, palasimme molemmat edellisenä yönä työmatkoilta ja olimme väsyneitä. Ehdotin kyllä mutta jäi ehdotuksen asteelle, flunssakin pukkaa. Oikeasti tuo hiljaa sohvalla köllliminen on mukavaa, ei tarvitse aina edes jutella. Riittää että olemme samassa tilassa taas. Olemme onnellisia ja seksiä on vähintään viikottain:)
Minä istun sohvalla läppäri sylissä, kahvia siemaillen, datailen av:lla ja etsin netistä uutta kattovalaisinta. Kissa säntäilee seiniä pitkin enkä reagoi siihen mitenkään. Mies nukkuu vielä.
Tavallinen viikonloppuaamu.
Tällä hetkellä joka puolella viinipulloja ja kaljatölkkejä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 08:55"]
Hauska aloitus... mietin tätä juuri eilen illalla kun lötköteltiin isolla sohvallamme - minä divaaniosalla toisessa päässä ja mies toisessa. Välimatkaa yli 2 metriä, kissa nukkui välissämme. Romanttista "parisuhdeaikaa" - toinen tekee sudokuja, tv näyttää yhtä ohjelmaa ja minä katsoin läppäriltä viikolla katsomatta jääneitä ohjelmia... Båååring sanoisi joku, lapsi poissa ja loistava tilaisuus vaikka rakastella!!??
No, palasimme molemmat edellisenä yönä työmatkoilta ja olimme väsyneitä. Ehdotin kyllä mutta jäi ehdotuksen asteelle, flunssakin pukkaa. Oikeasti tuo hiljaa sohvalla köllliminen on mukavaa, ei tarvitse aina edes jutella. Riittää että olemme samassa tilassa taas. Olemme onnellisia ja seksiä on vähintään viikottain:)
[/quote]
Olipas lapsellinen postaus. Yrität kai jotenkin vakuutella itsellesi, että parisuhde on onnellinen? Kun ei divaanillakaan harrastettu seksiä..No, meitä se ei kiinnosta. Viettäkää iltanne kuten tahdotte.
Lapset hihkuu poikamme huoneessa, pelaavat jotain peliä. Minä istun koneella sohvalla :) Mieheni meni juuri ulos. Saisi varmaan kuvan että perus lauantaiaamu.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:06"]
[/quote]
Olipas lapsellinen postaus. Yrität kai jotenkin vakuutella itsellesi, että parisuhde on onnellinen? Kun ei divaanillakaan harrastettu seksiä..No, meitä se ei kiinnosta. Viettäkää iltanne kuten tahdotte.
[/quote]Hohhoijaa... En ole edellisen kirjoittaja, mutta en ymmärrä teitä herneneniä ollenkaan. Paljonko se sinun mieltäsi rassaa jos joku ei harrasta seksiä aina kun on tilaisuus? :-D Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kohta 20 vuotta ja aika monta hyvää tilaisuutta on jäänyt väliin. Jos siis itse ole puutteessa, niin tee asialle jotakin! :)
Meilläkin aika normaali lauantai. Lapset puuhastelevat omissa huoneissaan, petaavat toivottavasti sänkyjään ja pukevat päivävaatteita, mä odotan että aamupalaksi leivotut sämpylät paistuvat ja mies ehti jo ulos, meni varmaan haravoimaan vaahteroiden lehtiä lapsille korkeaksi hyppimiskasaksi.
Se kärpänen näkisi stressaantuneen kotiäidin joka huokaisee helpotuksesta kun pääsee aavelle siksi aikaa kun vauva nukkuu. :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:06"]
[/quote]
[/quote]
Sori, en ymmärrä mikä tuossa oli lapsellista? Parisuhteessa voi olla toisen lähellä sanomatta tai tekemättä mitään ihan onnellisena:) Nyt viikonloppuna ehtii kyllä rakastelemaan vaikka montakin kertaa ennenkuin mies taas maanantaina lähtee työreissulle, miksi siis väkisin väsyneenä edellisen matkan jäljiltä kun molemmista tuntuu paremmalta levänneinä? Yö nukuttiin sylikkäin...
näin +/- 50v pari
Kärpänen näkisi kovaa lähestyvän kärpäslätkän
Kännisen ämmän se näkisi. :D