Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en aio tehdä yhtään lasta

Vierailija
04.09.2021 |

Puoliso kyllä jo on. Olen kertonut tämän hänelle ja hän tuntuu miettivän tarkkaan ilmoitustani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelit, että tämä on millään lailla kiinnostava tieto? Vauva-palsta (huom. "vauva"-palsta) alkaa jo olemaan täynnä näitä tämän agendan julistajia, vähän jo väsyttää. Tiesitkö, että tämäkin trendipelleily alkaa jo olla menossa pois muodista. Kohta sun pitää alkaa katella jotain uutta juttua, jolla voit tehdä itseäsi vähän näkyvämmäksi ja "tärkeäksi".

Trendipelleily sinulla on housussasi. On faktaa, että elintason noustessa ja naisten saadessa itse päättää lisääntymisestään vapaaehtoisen lapsettomuuden suosio nousee. Tämä on nähtävissä käytännössä kaikissa maissa.

Miksi sinulla muuten on perheellisenä (näin oletan) noin paha olo, oletko kenties katkera jostain?

"Noin paha olo" Joo, on tosi paha olo, nyyh. Ennemmin olen väsynyt tämän asian jankkaamiseen. Tiedetään, tiedetään, olette erityisiä ja muodikkaita ja teidän pitää "harrastaa ja matkustaa". Kyllä tämä on trendi. Tästä trendistä tehdään tutkimusta ihan urakalla ja kohta tulee seuraava trendi ja sitten sitäkin tutkitaan ja kaikki, jotka ovat siinä seuraavassa trendissä mukana, kuvittelevat olevansa ihan yhtä uniikkeja ja erityisiä ja uuden ajan airueita, kuin velat nykyään. Mikä siinä muuten niin satuttaa, kun sanotaan, että se on trendi? Onhan ihmisillä muodikkaita vaatteitakin, eivätkä he vedä hernettä nenään, kun joku niin sanoo, päinvastoin.

Miksi toisen ihmisen omaa elämää koskeva päätös on sinusta noin epämielyttävä? Ja miksi sen julki tuominen häiritsee sinua noin kovasti? ap.

Varmaan siinä eniten häiritsee tuo julistaminen. Toiseksi häiritsee se, että tähän päätökseen liittyy toinen ihminen, jonka mielipiteellä ei näytä juuri olevan arvoa. Kaikki vaan komppaa kuorossa, että "You go girl!". Oletus ilmeisesti on, että erotaan ja eroaminenhan on helppoa ja vaivatonta (?)

Sanotko koskaan ääneen sun tärkeitä elämää koskevia päätöksiä vai haudotko niitä vain yksin? ap.

Vierailija
22/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelit, että tämä on millään lailla kiinnostava tieto? Vauva-palsta (huom. "vauva"-palsta) alkaa jo olemaan täynnä näitä tämän agendan julistajia, vähän jo väsyttää. Tiesitkö, että tämäkin trendipelleily alkaa jo olla menossa pois muodista. Kohta sun pitää alkaa katella jotain uutta juttua, jolla voit tehdä itseäsi vähän näkyvämmäksi ja "tärkeäksi".

Trendipelleily sinulla on housussasi. On faktaa, että elintason noustessa ja naisten saadessa itse päättää lisääntymisestään vapaaehtoisen lapsettomuuden suosio nousee. Tämä on nähtävissä käytännössä kaikissa maissa.

Miksi sinulla muuten on perheellisenä (näin oletan) noin paha olo, oletko kenties katkera jostain?

"Noin paha olo" Joo, on tosi paha olo, nyyh. Ennemmin olen väsynyt tämän asian jankkaamiseen. Tiedetään, tiedetään, olette erityisiä ja muodikkaita ja teidän pitää "harrastaa ja matkustaa". Kyllä tämä on trendi. Tästä trendistä tehdään tutkimusta ihan urakalla ja kohta tulee seuraava trendi ja sitten sitäkin tutkitaan ja kaikki, jotka ovat siinä seuraavassa trendissä mukana, kuvittelevat olevansa ihan yhtä uniikkeja ja erityisiä ja uuden ajan airueita, kuin velat nykyään. Mikä siinä muuten niin satuttaa, kun sanotaan, että se on trendi? Onhan ihmisillä muodikkaita vaatteitakin, eivätkä he vedä hernettä nenään, kun joku niin sanoo, päinvastoin.

Miksi toisen ihmisen omaa elämää koskeva päätös on sinusta noin epämielyttävä? Ja miksi sen julki tuominen häiritsee sinua noin kovasti? ap.

Varmaan siinä eniten häiritsee tuo julistaminen. Toiseksi häiritsee se, että tähän päätökseen liittyy toinen ihminen, jonka mielipiteellä ei näytä juuri olevan arvoa. Kaikki vaan komppaa kuorossa, että "You go girl!". Oletus ilmeisesti on, että erotaan ja eroaminenhan on helppoa ja vaivatonta (?)

Mitä sun mielestä sitten pitäisi tehdä tilanteessa jossa toinen ei missään nimessä halua lapsia ja toinen ehdottomasti haluaa? Minun mielestäni on itsestään selvää että silloin erotaan, koska lapsen hankkimisesta ei voi tehdä kompromissia.

Tietenkin silloin pitää erota. Olen samaa mieltä, koska joillekin ihmisille perhe on todella tärkeä. Siinä on vain saattanut vieriä vuosi jos toinenkin tämän velan kyydissä. Sitten lävähtää ilmoitus vapaaehtoisesta (pakollisesta sille miehelle, jos haluaa jäädä suhteeseen) lapsettomuudesta, niin kyllä kai kaikki ymmärtää, että ei se ihan helppoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, muttei ole puolisoa. Onneksi nykyään ei kuule enää melkein yhtään kadut vanhempana -kommentteja. Olen 30v ja katuisin, jos minulla olisi nyt lapsi.

Vierailija
24/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, muttei ole puolisoa. Onneksi nykyään ei kuule enää melkein yhtään kadut vanhempana -kommentteja. Olen 30v ja katuisin, jos minulla olisi nyt lapsi.

Et voi tietää sitä. Sinulla ei ole lasta. Olet elänyt vain lapsettomana ja tiedät vain siitä elämästä.

Vierailija
25/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nussitaan sitten ilman kumia ja katumuspillereitä.

I want you takaapäin.

trv. lekuripuoliso

Vierailija
26/27 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nussitaan sitten ilman kumia ja katumuspillereitä.

I want you takaapäin.

trv. lekuripuoliso

Tulit sitten pilaamaan ja lopettamaan ketjun.

Vierailija
27/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaan syntyy liian paljon lapsia vahingossa tai ’siinä sivussa’ ilman että

lisääntymistä on harkittu. Minusta on hienoa, kun päätös lapsettomuudesta tietoisesti tehdään. Ei kaikkien tarvitse lisääntyä. Pitkän työelämäni aikana olen oppinut tuntemaan lukuisia naisia joilla ei ole lapsia, ja ystävystynyt heidän kanssaan. He eivät ole puuttuneet siihen, että minulla on lapsia (ja nyt lastenlapsialin) enkä minä siihen, että heillä ei ole. Onhan maailmassa muutakin, hyvänen aika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi