Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myymälävarkaus 3+1 -päivillä. Hajoan!!!

Vierailija
10.10.2014 |

Mä en tajua miksi mä menin tekeen niin.. Taloudellisesti ei olisi tarvetta. Ehkä mä halusin kokeilla. Se oli niin helppoa, kunnes tulin huolimattomaksi. Laitoin vahingossa kassiini tuotteen, jossa olikin hälyt, vaikka kuului 3+1-päivän valikoimiin... Kun olin poistumassa kaupasta, alkoivat portit soida. Palasin kassalle oma-aloitteisesti. Tietenkään mulla ei ollut kuitteja. Väitin kyllä, että olen maksanut kortilla kaikki, mutta kuitit hävittänyt. Sain mukaani kuitilliset tavarat. Sanoivat Sokoksella, että tutkimme asiaa ja ottivat mun korttien numerot ylös. Nyt sitten ovat soitelleet mulle pari päivää sieltä. En ole vastannut. Mutta soittanut hetken päästä takaisin. Sitten he eivät ole vastanneet. 

Mä olen niin paniikissa. Miten helvetissä mä olin niin idiottii. Mitä mulle tapahtuu??? Olen vakituisessa työssä, työpaikassa, jossa henkilön luotettavuus on ykkösasia. Mitä asiaa niillä voi olla mulle?? Onko kenelläkään kokemusta?? Ja tiedän, palan helvetissä ja ahdistaa niin vitusti, että mitään sitä saa mitä tilaa -tyyppistä ruoskintaa en kaipaa. Hoidan sen puolen ihan itse. 

Varastettujen tavaroiden arvo (jotka siis jäivät Sokselle) oli n. 700e.

Voi vitunvittu.... :/

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oonkinä varastanu MITÄÄN ja oon 33 v ja en oo koskaan ollu vakituisesti töissä. Ap on kuitenkin vittu TÖISSÄ!!!! Joku sairas ahne paska??... Se on ihmisen rehellisyydentunto ja omatunto jotka toimii vuelä aikuisenakin jos sellasen on terveessä lapsuudesta saanut!!! Ikinä en pystyisi myöskään ottamaan riskiä tollasesta.

. Kerrannkävi tosi ikävä juttu, oli alle 20v ja ostanut toisesta ruokakaupasta päivittäiskosmetiikkaa, tulin toiseen kauppaan ostamaan jonkun jutun missä sitä myytiin kun edellisessä ei ollut,  ja kassalla kassa pyysi nähdä mun laukun!!! Siellä oli ne kamat edellisestä kaupasta!!! Mutta koska olin sielltä ostanu käteisellä, mulla ei ollu kuittia!!! Koska koskaan en ota kuittia jos oon käteisel maksanu....joku tapa. Mut Miten olin niin tyhmä, et menin kamojen kaa toiseen kauppaan ilman kuittia niistä ja sen ainoon kerran elämässä kun niin käy, multa kysytään näyttää kassi!!! No olin niin auttamattoman paniikissa ja selitin ja kaveri komppas,  että se kassan neiti ei sitten ilmottanu mua kellekään!! Ainakin muistan et niin siinä kävi!! Ei mua kai kukaan turvamies tai muu enempää tentannu!!! Se oli painajainen!!! Sen jälkee ei oo 35 vuoteen kukaan koskaan epäilly mun pöllineen mitään iknä!

Ei sillä, en olis ikinä pööölinykkään mitään, vaikka pa olenkin koko ajan.

Vierailija
62/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan, että äärimmäisen noloa ja epärehellistä. Mielenkiintoista kuulla tämä puoli jos nyt olet se tapaus mitä ajattelen.

t. Sattumoisin töissä kiireapulaisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:11"]Sanonpa vaan, että äärimmäisen noloa ja epärehellistä. Mielenkiintoista kuulla tämä puoli jos nyt olet se tapaus mitä ajattelen.

t. Sattumoisin töissä kiireapulaisena
[/quote]

Ja mistä tiedät missä Sokoksella tämä on sattunut??? Uskon että varmaan jokaisella Sokoksella ja stockalla on vastAavaa sattunut tänäkin syksynä!

Vierailija
64/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:58"]

Me maalaiset olimme kerran Stockmannilla ja istuimme kahvilassa katutasossa aivan ulko-oven lähellä. Näimme ikkunasta, kun tyylikäs, hoikka rouva meni ulos kadulle kaupan ovesta ja vartija perässä. Vartija kosketti rouvaa olkapäähän, nainen vilkaisi vartijaa ja kääntyi heti vartijan mukaan takaisin sisälle. Tuntui käsittämättömältä, että sen näköinen nainen oli varas.

[/quote]

Saattoihan se asia olla jotain muutakin. Esimerkiksi lompakko/maksukortti unohtunut kassalle tms.

[/quote]

Ei saattanut. Näimme lähtiessämme, että nainen vietiin paikkaan, jonka poliisimieheni tiesi olevan vartijoiden tila, jossa myymälävarkaat haastatellaan. Epäillyn varkaan annetaan kulkea ulos asti, ennenkuin hänet otetaan kiinni, jotta väärinkäsityksiltä vältytään.

Vierailija
65/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:43"]Tämä ei ole totta. Sokoksella vartijat "pidättää" aina näpistelleen henkilön ja poliisit soitetaan paikalle. Vaikka kyseessä olisi teini ja varkauden kohteena 2e huulikiilto eikä aikuinen ja 700e. T. entinen työntekijä
[/quote]

Mulla kans tuli alotuksesta selväksi ettei ole totta. Ei missään kaupassa päästetä mahdollista myymälävarasta kotiin vastaavassa tilanteessa. T. Toinen myyjä

Vierailija
66/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päästivät sinut aika selkeän varkausyrityksen jälkeen pelkkien henkilötietojen oton jälkeen pois, olet työssä jossa pitää olla luotettava ja vielä soittelevat sinulle sieltä tavaratalosta eikä esim. poliisista. Aika selkeetä.

Vierailija
67/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli hakee vinkkejä mitä selittää, kun suunnittelee varkautta Hulluilla Päivillä. Älä ruoki trollia!

Vierailija
68/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin ja jäit kiinni. Ei ollut varmaan eka kerta? Aikamoinen summa!!!
Kärsi rangaistus ja elä sen jälkeen kunnollisesti.

Vierailija
69/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:09"]

En oonkinä varastanu MITÄÄN ja oon 33 v ja en oo koskaan ollu vakituisesti töissä. Ap on kuitenkin vittu TÖISSÄ!!!! Joku sairas ahne paska??... Se on ihmisen rehellisyydentunto ja omatunto jotka toimii vuelä aikuisenakin jos sellasen on terveessä lapsuudesta saanut!!! Ikinä en pystyisi myöskään ottamaan riskiä tollasesta.

. Kerrannkävi tosi ikävä juttu, oli alle 20v ja ostanut toisesta ruokakaupasta päivittäiskosmetiikkaa, tulin toiseen kauppaan ostamaan jonkun jutun missä sitä myytiin kun edellisessä ei ollut,  ja kassalla kassa pyysi nähdä mun laukun!!! Siellä oli ne kamat edellisestä kaupasta!!! Mutta koska olin sielltä ostanu käteisellä, mulla ei ollu kuittia!!! Koska koskaan en ota kuittia jos oon käteisel maksanu....joku tapa. Mut Miten olin niin tyhmä, et menin kamojen kaa toiseen kauppaan ilman kuittia niistä ja sen ainoon kerran elämässä kun niin käy, multa kysytään näyttää kassi!!! No olin niin auttamattoman paniikissa ja selitin ja kaveri komppas,  että se kassan neiti ei sitten ilmottanu mua kellekään!! Ainakin muistan et niin siinä kävi!! Ei mua kai kukaan turvamies tai muu enempää tentannu!!! Se oli painajainen!!! Sen jälkee ei oo 35 vuoteen kukaan koskaan epäilly mun pöllineen mitään iknä!

Ei sillä, en olis ikinä pööölinykkään mitään, vaikka pa olenkin koko ajan.

[/quote]

Hmmmm... Olet 33 vuotias ja kukaan ei ole 35 vuoteen epäillyt sun pöllivän mitään em. tapahtuman jälkeen. Mikä on tässä yhtälössä vikana? Oletetaan, että olit 18 vuotta, kun tämä tapahtui, niin sunhan pitäisi olla nyt 53 vuotias, eikä 33v.?

Vierailija
70/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat puhelimeen ja kerrot olevasi vaikeasti masentunut. Kuten noin 99 prosenttia palstamammoista.

Vierailija
71/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:14"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:06"] Sain mukaani kuitilliset tavarat.   vs. Varastettujen tavaroiden arvo (jotka siis jäivät Sokselle) oli n. 700e. [/quote] Niin siis mitä sait kaupasta mukaasi ja mitä sinne jäi? [/quote]   Sinne siis jäi ne mekot, farkut, kengät, kosmetiikka. Mukaani sain ne tuotteet joista oli kuitti eli yöpaita, makeisia, kosmetiikkaa... Kävin monella kassalla ja mulla oli kaikkiaan n. 6 kassia. En nyt muista tarkkaan kaikkia tuotteita. Jäi sinne sokokselle lastenvaatteitakin, mutta lasten kirjoista oli kuitit taas... t: ap [/quote] Hyvä. Soita että tarkastit tilisi ja tulet heti maksamaan ja hakemaan ne tavarat. Sano että ostelit paljon ja et yhtään tajunnut että oaa jäi maksamatta. Pahoittele että joutuivat näkemään niin paljon vaivaa.

[/quote]

Tietäisitkin miten paljon tuota paskaa yritetään selittää, kun jäädään kiinni varasteluyrityksestä...

Siksipä meillä on nollatoleranssi ja poliisit kutsutaan paikalle, mikäli on jotain yritetty viilata kassojen ohi maksamatta. Ei auta mitkään selittelyt unohtelusta, vaan päätöksen tekee sitten poliisi.

Vierailija
72/72 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekakertalainen ei vohki tavaraa 700 euron edestä. Ekakertalainen ottaa vaan yhden tavaran, jotain ihan pientä. Kynsilakan ehkä. Sydän pamppailee, kun kävelee kaupasta ulos. Se onnistui! Jännittävää! Ihana adrenaliiniryöppy tulee, sehän oli aika helppoa. Seuraavalla kerrallakin jotain pientä, määrät ja summat kasvaa vasta ajan kuluessa. 700 euron tyyppi on jo ihan pro. Tai provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi