Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myymälävarkaus 3+1 -päivillä. Hajoan!!!

Vierailija
10.10.2014 |

Mä en tajua miksi mä menin tekeen niin.. Taloudellisesti ei olisi tarvetta. Ehkä mä halusin kokeilla. Se oli niin helppoa, kunnes tulin huolimattomaksi. Laitoin vahingossa kassiini tuotteen, jossa olikin hälyt, vaikka kuului 3+1-päivän valikoimiin... Kun olin poistumassa kaupasta, alkoivat portit soida. Palasin kassalle oma-aloitteisesti. Tietenkään mulla ei ollut kuitteja. Väitin kyllä, että olen maksanut kortilla kaikki, mutta kuitit hävittänyt. Sain mukaani kuitilliset tavarat. Sanoivat Sokoksella, että tutkimme asiaa ja ottivat mun korttien numerot ylös. Nyt sitten ovat soitelleet mulle pari päivää sieltä. En ole vastannut. Mutta soittanut hetken päästä takaisin. Sitten he eivät ole vastanneet. 

Mä olen niin paniikissa. Miten helvetissä mä olin niin idiottii. Mitä mulle tapahtuu??? Olen vakituisessa työssä, työpaikassa, jossa henkilön luotettavuus on ykkösasia. Mitä asiaa niillä voi olla mulle?? Onko kenelläkään kokemusta?? Ja tiedän, palan helvetissä ja ahdistaa niin vitusti, että mitään sitä saa mitä tilaa -tyyppistä ruoskintaa en kaipaa. Hoidan sen puolen ihan itse. 

Varastettujen tavaroiden arvo (jotka siis jäivät Sokselle) oli n. 700e.

Voi vitunvittu.... :/

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:06"]Mä en tajua miksi mä menin tekeen niin.. Taloudellisesti ei olisi tarvetta. Ehkä mä halusin kokeilla. Se oli niin helppoa, kunnes tulin huolimattomaksi. Laitoin vahingossa kassiini tuotteen, jossa olikin hälyt, vaikka kuului 3+1-päivän valikoimiin... Kun olin poistumassa kaupasta, alkoivat portit soida. Palasin kassalle oma-aloitteisesti. Tietenkään mulla ei ollut kuitteja. Väitin kyllä, että olen maksanut kortilla kaikki, mutta kuitit hävittänyt. Sain mukaani kuitilliset tavarat. Sanoivat Sokoksella, että tutkimme asiaa ja ottivat mun korttien numerot ylös. Nyt sitten ovat soitelleet mulle pari päivää sieltä. En ole vastannut. Mutta soittanut hetken päästä takaisin. Sitten he eivät ole vastanneet. 

Mä olen niin paniikissa. Miten helvetissä mä olin niin idiottii. Mitä mulle tapahtuu??? Olen vakituisessa työssä, työpaikassa, jossa henkilön luotettavuus on ykkösasia. Mitä asiaa niillä voi olla mulle?? Onko kenelläkään kokemusta?? Ja tiedän, palan helvetissä ja ahdistaa niin vitusti, että mitään sitä saa mitä tilaa -tyyppistä ruoskintaa en kaipaa. Hoidan sen puolen ihan itse. 

Voi vitunvittu.... :/
[/quote]

Sano että olit väsynyt ja luulit maksaneesi.

Vierailija
2/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut tuotteesta ja sitten puhut varastetuista tavaroista monikossa eli mitä hittoa sä sieltä oikein pöllit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästääkö ne muka menemään? Vähän epäilen :(

Vierailija
4/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:09"]

Puhut tuotteesta ja sitten puhut varastetuista tavaroista monikossa eli mitä hittoa sä sieltä oikein pöllit?

[/quote]

Yhdessä tuotteessa oli häly ja kärysi sen takia?

Vierailija
5/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoita että tarkistit tilisi saldon ja huomasit ettet ollutkaan maksanut niitä tuotteita josta sulla ei ollut kuittia.

Mutta sun pitää eläytyä täysillä tuohon tarinaan. Ajattele se nyt niin että itsekin uskot.

Kävit siis shoppailemassa, ostelit kaikenlaista ja unohdit maksaa osan. Sulle ei ole koskaan aiemmin käynyt noin, etkä tajunnut vielä hälytysten soidessakaan että unohdit maksaa, vaan luulit maksaneesi ja hälytinten jääneen päälle.

Vierailija
6/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missää 3+1 -päivän tuotteessa ei ole hälyjä. Paitsi näköjään yhdessä oli.... En siis tarkastanut sitä vaan oletin, että tässäkään ei ole... Siinä oli farkut, mekkoja, kengät, kosmetiikkaa.... You name it... t:ap

Vierailija
7/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:06"]

Sain mukaani kuitilliset tavarat.  

vs.

[/quote]

Niin siis mitä sait kaupasta mukaasi ja mitä sinne jäi?

Vierailija
8/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä siis pyytele vuolaasti anteeksi tai selittele; noin kävi ja jouduit tarkastamaan tilisi ennen kuin todella uskoit ja tajusit mitä tapahtui.

Kun kaupassa oikeasti luulit maksaneesi ja olit varma että tuo oli väärinkäsitys.

Vierailija
9/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis päästivät mut sieltä lähtemään, mutta ottivat kaikki korttien numerot yms, että käyvät läpi kaikkien kassojen kassojen tapahtumat ja vertaa niitä mun korttien tietoihin, jos löytyisi ne kuitit.... Ja päästivät menemään. Nyt sitten ovat soitelleet.... ap

Vierailija
10/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas - saat mitä ansaitset!

Vierailija
11/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten sait idean varastaa ja miten viitsit ja "uskalsit"? Kykenetkö avaamaan tätä hieman lisää, kiinnostaisi?

Vierailija
12/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:14"]

vs.

[/quote]

[/quote]

Sinne siis jäi ne mekot, farkut, kengät, kosmetiikka. Mukaani sain ne tuotteet joista oli kuitti eli yöpaita, makeisia, kosmetiikkaa... Kävin monella kassalla ja mulla oli kaikkiaan n. 6 kassia. En nyt muista tarkkaan kaikkia tuotteita. Jäi sinne sokokselle lastenvaatteitakin, mutta lasten kirjoista oli kuitit taas... t: ap

Vierailija
13/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut paskaa, yleensä soitetaan poliisit varsinkin, kun tavaroiden arvo noin iso. No ehkä poliisit ottaa yhteyttä. Varas mikä varas

Vierailija
14/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan soitelleet, että käy ihmeessä hakemassa tavarasi pois. Antavat jonkun lahjakortin vielä pahoitteluksi. Sinuna vastaisin.

Vierailija
15/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitäs siellä Sokoksella on oikein lepsuiltu. Kyllä tuollaisessa tapauksessa olisi jo pitänyt poliisit kutsua paikalle. Sen verran arvokkaasta kamasta kysymys ettei ihan perusnäpistykseksi lueta (= olis esim. 1 kynsilakka tms). 

Jos niin helpolla pääset, että sokokselta vaan soitellaan (eikä poliisista), niin ole tyytyväinen ja kuuntele mitä niil on asiaa.

Vierailija
16/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:18"]

Mä en ymmärrä, miten sait idean varastaa ja miten viitsit ja "uskalsit"? Kykenetkö avaamaan tätä hieman lisää, kiinnostaisi?

[/quote]

Ajattelin, että kokeillaan onnistuisiko, koska niissä tuotteissa ei ole hälyjä. Eikä se ollut vaikeaa. Laitoin vaatteen esim. jonkin tavararöykkiön päälle ja sitten riisuin takin päälle ja sulloin kaikki muovikassiin, jossa oli jo jotain mitä olin jo ihan oikeasti ostanut. Pokka kyllä piti, mutta yhden tuotteen kohdalla en tarkastanut oliko hälyjä vai ei... sillä yleensä niissä 3+1 päivän tuotteissa ei ole. t. ap 

Vierailija
17/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa pitäisi selitellä? Ensin pöllitään ja sitten vielä selitellään? Minkälaisia moraalittomia ihmisiä tällä palstalla oikein hengailee? Rangaistus tuosta saattaa tulla, se on sitten sen ajan murhe.

Vierailija
18/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on myös kamerat, eli voivat niistä katsoa mitä olet tavaroille tehnyt. En vastaisi puheluihin. Jos poliisista soitetaan niin sitten.
Eivät välttämättä tee rikosilmoitusta, koska saivat kuitenkin tavarat myyntikuntoisina takaisin.

Vierailija
19/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:14"]

vs.

[/quote]

[/quote]

Sinne siis jäi ne mekot, farkut, kengät, kosmetiikka. Mukaani sain ne tuotteet joista oli kuitti eli yöpaita, makeisia, kosmetiikkaa... Kävin monella kassalla ja mulla oli kaikkiaan n. 6 kassia. En nyt muista tarkkaan kaikkia tuotteita. Jäi sinne sokokselle lastenvaatteitakin, mutta lasten kirjoista oli kuitit taas... t: ap
[/quote]

Hyvä. Soita että tarkastit tilisi ja tulet heti maksamaan ja hakemaan ne tavarat. Sano että ostelit paljon ja et yhtään tajunnut että oaa jäi maksamatta.

Pahoittele että joutuivat näkemään niin paljon vaivaa.

Vierailija
20/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi todennäköisesti soittelevat, koska huomasivat, että et todellakaan maksanut ostoksia niin kuin väitit. 700e on paljon rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi