Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myymälävarkaus 3+1 -päivillä. Hajoan!!!

Vierailija
10.10.2014 |

Mä en tajua miksi mä menin tekeen niin.. Taloudellisesti ei olisi tarvetta. Ehkä mä halusin kokeilla. Se oli niin helppoa, kunnes tulin huolimattomaksi. Laitoin vahingossa kassiini tuotteen, jossa olikin hälyt, vaikka kuului 3+1-päivän valikoimiin... Kun olin poistumassa kaupasta, alkoivat portit soida. Palasin kassalle oma-aloitteisesti. Tietenkään mulla ei ollut kuitteja. Väitin kyllä, että olen maksanut kortilla kaikki, mutta kuitit hävittänyt. Sain mukaani kuitilliset tavarat. Sanoivat Sokoksella, että tutkimme asiaa ja ottivat mun korttien numerot ylös. Nyt sitten ovat soitelleet mulle pari päivää sieltä. En ole vastannut. Mutta soittanut hetken päästä takaisin. Sitten he eivät ole vastanneet. 

Mä olen niin paniikissa. Miten helvetissä mä olin niin idiottii. Mitä mulle tapahtuu??? Olen vakituisessa työssä, työpaikassa, jossa henkilön luotettavuus on ykkösasia. Mitä asiaa niillä voi olla mulle?? Onko kenelläkään kokemusta?? Ja tiedän, palan helvetissä ja ahdistaa niin vitusti, että mitään sitä saa mitä tilaa -tyyppistä ruoskintaa en kaipaa. Hoidan sen puolen ihan itse. 

Varastettujen tavaroiden arvo (jotka siis jäivät Sokselle) oli n. 700e.

Voi vitunvittu.... :/

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tähän vanhan suomalaisen sananlaskun: TURHA ON ITKEÄ KUN PASKAT ON HOUSUSSA.

Otat nyt vastaan mitä tuleman pitää. Tietysti vastaan puheluun, et sä siinä voita yhtään mitään että pakoilet. Nyt kun selvität asian, voit vielä jotekin selvitä ilman, että poliisit sotketaan juttuun.

Vierailija
22/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:18"]

Mä en ymmärrä, miten sait idean varastaa ja miten viitsit ja "uskalsit"? Kykenetkö avaamaan tätä hieman lisää, kiinnostaisi?

[/quote]

Ajattelin, että kokeillaan onnistuisiko, koska niissä tuotteissa ei ole hälyjä. Eikä se ollut vaikeaa. Laitoin vaatteen esim. jonkin tavararöykkiön päälle ja sitten riisuin takin päälle ja sulloin kaikki muovikassiin, jossa oli jo jotain mitä olin jo ihan oikeasti ostanut. Pokka kyllä piti, mutta yhden tuotteen kohdalla en tarkastanut oliko hälyjä vai ei... sillä yleensä niissä 3+1 päivän tuotteissa ei ole. t. ap 
[/quote]

No nyt ei kuulosta hyvältä. Jos kameroissa näkyi että järjestelmällisesti tungit kamaa kassiin niin oot jo kiinni, jos et sitten keksi parempaa stooria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee postitse kutsu poliisin kuulusteluun, jos ovat Sokoksella katsoneet sut syylliseksi. Siellä sitten selvittelet asiaa.

Vierailija
24/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele niille vaan kerro totuus. Peli on jo menetetty.

Vierailija
25/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saat todennäköisesti sakot. Ei tule rikosrekisteriä. Älä nyt panikoi. Soita sinne Sokokselle ja kysy mikä on tilanne. Omituista on etteivät poliisia soittaneet.

Vierailija
26/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki apua jos pakonomaisesti varastelet. Ja jos ei ole pakko niin lopeta. Ei kauheasti huvita maksaa tuotteista ns. varkauslisää sinunkaltaistesi takia.

Vierailija
27/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 euroa on sellanen summa rahaa että eiköhän niille ole täysin selvää että olet tuotteet varastanut etkä ostanut. Ohan niillä valvontakameratki. voivat ehkä katsella miten paljon tavaraa kassalla meni maksettavaksi ja mitä ei.

Eikä tota tosiaan voi sanoa pikkunäpistelyksi jännityksen haluun tylsässä elämässä ( eli olisit vienyt tyyliin yhden kynsilakan), vaan tuo olisi määrien puolesta jo ammattimaista varastamista

Vierailija
28/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tän ketjun sokoksen asiakaspalveluun.

Vierailija
29/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos summa ylittää jonkun tietyn rajan, varmaan noin 100 e, niin kyseessä on varkaus eikä näpistys. Näpistyksestä saa sakot, mutta varkaudesta juttu menee oikeuteen ja saa rikosrekkarin. Korjatkaa jos oon väärässä. 

Vierailija
30/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:35"]

Jos summa ylittää jonkun tietyn rajan, varmaan noin 100 e, niin kyseessä on varkaus eikä näpistys. Näpistyksestä saa sakot, mutta varkaudesta juttu menee oikeuteen ja saa rikosrekkarin. Korjatkaa jos oon väärässä. 

[/quote]

Menee oikeuteen, mutta oikeus määrää sakot. Ei tule rikosrekisteriä.

Vierailija
31/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa vielä mitään tapahtunut. Se että häly soi, ei ole rikos. Et poistunut myymälästä varastettujen tavaroiden kanssa. Ei sinua voida syyttää mistään. Nyt. Mutta nyt on hyvä hetki lopettaa varastelu. 

Vierailija
32/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa siihen puhelimeen ääliö!

Vierailija
33/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole totta. Sokoksella vartijat "pidättää" aina näpistelleen henkilön ja poliisit soitetaan paikalle. Vaikka kyseessä olisi teini ja varkauden kohteena 2e huulikiilto eikä aikuinen ja 700e. T. entinen työntekijä

Vierailija
34/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä vaik joku sokkarin työntekijä lukisi tätä ketjua.

Vierailija
35/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanko ketju nettipoliisille....

Vierailija
36/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varmaan jo linkittänyt tän ketjun Sokoksen asiakaspalveluun. :D

Vierailija
37/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Sokoksella töissä ja tiedän, että aloittaja valehtelee. Mutta hyvin näkyy menevän vauvapalstan lukijoihin.

Ei kai kukaan nyt kuvittele oikeasti, että 700 eurolla varastava päästetään kotiin noin vain??

Vierailija
38/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju nettipoliisille....

Vierailija
39/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on taas tylsä ilta jollakin....

Vierailija
40/72 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi