Onko kierukan laiton jälkeen kipeä, ts voiko samana iltana
lähteä juhlistamaan?
Vai tekeekö mieli vaan kölliä peiton alla?
Kommentit (16)
Niin lieviä tuntemuksia, ettei ollut tarvetta särkylääkkeille. Mutta langat tuntuivat vuorokauden ajan.
lievää alavatsakipua, ei sen kummempaa kuin kuukautiskivut. Asettaminen nipisti. Yksilöllistähän tuo on. Ota buranaa jo ennen asetusta, jos huolestuttaa. Minä unohdin.
Otin varoiksi n. tunti ennen laittoa Burana+Panadol-yhdistelmän. Itse laitto ei tuntunut juuri miltään, musta papa-koe on paljon inhottavampi ja nippasee enemmän. Eikä mitään kipuilua myöskään laiton jälkeen, pientä tiputteluvuotoa vaan. Suosittelen, että otat särkylääkettä ennen toimenpidettä, vaikkei välttämättä auta niin eipä siitä mitään haittaakaan ole!
Tuntui illalla vielä epämiellyttävältä. Ei sattunut, mutta ei tuntunut myöskään tavalliselta.
Ei estänyt mitään toimintaa.
Kiitos. Lääkäri suositteli myös buranaa.. Eli sellainen siis. Aamupäivällä asennus ja illalla ulos :)
Papakaan mulla ei ikinä satu, jospa tuokaan ei.
ap
Minä en edes tuntenut toimenpudettä sen jälkeen kun kierukka oli saatu sisälle supustuksien saattelemana.
Ei kipuja laitosta/laiton jälkeen
No minulla tuli parin tunnin päästä järjettömän kipeitä supistuksia. Ota varuiksi kunnolla kipulääkkeitä.
Olin kolme päivää niin kipeä etten pystynyt kunnolla kävelemään (tärähdys aiheutti kipua). Ei käyny pienessä mielessä poistua kotoa yhtään mihinkään niiden kipujen kanssa.
Huomioitavaa on toki, ettei ole normaalia olla kipeä tuolla tavoin, mutta sitäkin sattuu
No hitsi.. Sovittu meno ensi perjantaiksi ja perjantaina olisi mahdollinen laittoaika.. Kurja vaan jos olen kovin kipeänä..
Jotkut menee kuulemma ihan normisti töihin kierukan laiton jälkeen. Myös kokemukset vekottimen asennuksen suhteen vaihtelee, toiset kokee kivun olevan kaamea, osa ei tunne juurikaan kipua. Itsellä ei ole kokemusta kierukasta.
En ollut kipeä *2. Vähän "supisteli", mutta siis toooosi lievästi. Buranaa vaan ja menoksi :)
Ei mulla ollut juuri mitään laiton jälkeen, vähän juili muttei mitenkään pahasti.
Itse laitto sattuu vähän. Ei ollut kipuja sen jälkeen. Menin normisti töihin toimenpiteen jälkeen. Buranaa varalle ja pikkuhousunsuojia matkaan iltamenoon. :)
2 pv sattui. Töissä pystyin just ja just olemaan. Viihteelle en ois kyennyt
En ollut kipeä. Samana iltana oli kyllä pientä menkkamaista supistelua, mutta ei edes sellaista, että olisin tarvinnut särkylääkettä. Olisin hyvin voinut olla töissä tai bileissä. Mulla tapaa olla aika kipeät menkkojen alkupäivät, mutta kierukan laitto tai sen jälkeinen olotila ei silti sattunut.
Mulla ei ollu mitään kipuja. Toinen Mirena menossa. Kauheasti varoittelivat että on koviakin kipuja ja ei saa rehkiä eikä hyppiä tms.