Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tilisi saldo?

Vierailija
31.08.2006 |

Kerrankin saan itse laittaa kunnon summan =) 2255.75

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat aika finaalissa rempan takia. Yritetään tolla summalla pitää nyt melken kaksiviikkoa 4 lasta hengissä + vielä noi kaikki elukat elämässä kiinni. Onneks sitä on ennenki tollasilla summilla pärjätty.

Vierailija
22/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankkii sit vähän paremmin kun minä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän oli siitä, että monta päivää täällä ovat kotiäidit selittäneet, miten he uhraavat kaiken lapsiensa eteen.

he ovat haukkuneet töissä käyvät äidit rahanahneksi paskoiksi.

mammat ovat kilvan huutaneet, miten sillä pikkuisella kotihoidontuella pärjää, kun vaan priorisoi asiat.

ja kas, nytpä niitä mammoja ei olekaan missään! et sä nyt niin hölmö ole, että luulet suurimmalla osalla perheistä olevan sama tilanne kuin teillä. ja huom: varsinkin, kun vain toinen vanhemmista käy töissä.

ja jos täällä riehuvien kotiäitifanaattikojen tileillä todellakin lojuu tuhansia euroja, silloin kannattaa pitää mölyt mahassaan toisten työhön menosta!

Vierailija
24/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan about 1400?

Vierailija
25/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

122 miehen (mutta voi olla, että hänelle tuli jo palkka). Huomenna on sitten mukavasti - maksujen jälkeen riitää juuri lapsilisien asti. Mutta sentään on vielä raha tilillä kuun lopussa ja laskut maksettuna ollut

Vierailija
26/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka olisimme suunnitelmallisia raha-asioissa, turha olettaa, että luulisimme voivamme olla suunnitelmallisia kaikkialla muuallakin. Trust me, tästä aiheesta turha viisastella minulle. =)

t. 41

Vierailija
27/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on siis joku aavistus. En jaksa käydä pankissa tarkistamassa tän takia. n. 1000-2000. Lisäks puskuritilillä 3000. Ja se on siksi että voin jatkaa tätä kotihoidontuella kotona olemista. 1-2 kk kuluttua meen puskuritilille.

Vierailija
28/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans laittanut sukanvarteen kaiken ylimääräisen enkä juuri törsäile. Unelmissa siintää oman talon rakennus joskus lähivuosina.. Olen kans hoitovapaalla ja pidän tuota hätävararahastona. Pitäis kyllä sijoittaa se jonnekin korkoa kasvamaan mutta en saa aikaiseksi/uskalla. Vinkkejä kellään? Esim. OP-sijoituspalvelussa, mihin laittais?

Vierailija
29/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
30/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee.. Ens torstaina tulee vasta... Onneks on muksuille ruokaa, kyllähän sitä ite elää vaikka pelkällä kaurapuurolla... =)

Vierailija
31/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hoitovapaalla voi olla ihan kaikessa rauhassa pelkäämättä taloudellisia vaikeuksia.

Vierailija
32/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harvinaisuus että mulla on noinkin iso summa vielä loppukuusta tilillä mutta kun elokuussa sain lomarahan.

Vierailija
33/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä tuo summa ihan totta on, olen tosi säästeliäs. Kun sain ennen lastentekoa asuntolainan maksetuksi, jatkoin summan säästämistä toiselle tilille. Olen itse asiassa keväällä ollut pankissa sijoitusneuvojan juttusilla, mutta olin niin vauvan valvottamisesta pääpyörällä etten jaksanut keskittyä asiaan ja jätettiin homma auki. Nyt kaivoin neuvojan antamat paperit esiin ja otan maltillisen riskin. Laitan johonkin korkorahastoon 15000 ja jään jännittämään...

Vierailija
34/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa jos jotkut pystyy säästämään kymmeniätuhansia äitiysvapaita varten, itsellä on ollut kädestä suuhun opiskeluajoista asti. Nyt saa ehkä hiukan säästöön/kk rahastoon, mutta ei sielläkään ole kuin reilu tonni 4 vuoden jälkeen.

Vierailija
35/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa. En ole käyttänyt tiliäni ainakaan puoleen vuoteen.

Vierailija
36/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomenna menee koronlyhennyksiä ja muita maksuja vielä 45¿.

Vierailija
37/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli rahapäivä tänään.

Minä sain kotihoidontukea nettona 250 euroa. Laskujen jälkeen jäi 60 euroa.

Mies sai palkan, josta laskujen jälkeen jäi 200 euroa.

Eli meille jäi ruokarahaa 260 euroa ja sillä pitäisi pärjätä seuraaviin lapsilisiin.

Laskut oli niitä tavallisia: asumiskulut, puhelimet, netti ja jotain muuta pientä, kuten poliklinikkamaksuja ym..

Kamala laskupino jäi vielä maksamatta, mutta minkäs teet.. oli pakko jättää ruokarahaa.

Vierailija
38/51 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat olemme töissä ja sijoitusasiatkin osaamme hoitaa. Siitä asti kun molemmat olemme olleet töissä olemme sijoittaneet ylimääräiset osakkesiin ja rahatoihin. Vuosi sitten nostimme kaiken ulos ja maksoimme talolainan pois. Nyt rahaa jää ilman lainaa vielä enemmän yli tarpeen. Mutta kuten sanottu aion taas siirtää osan korkorahastoon.

T: 20.000 tilillä

Vierailija
39/51 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 700 euroa yhteensä laskujen maksun jälkeen. Vielä pitäisi tulla muutama satanen tämän kuun aikana, joten eipä paljon ylimääräistä jää kun ruokaakin pitäisi ostaa ja autoa huoltaa.

Vierailija
40/51 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" säästötililillä" (mikä meidän kohdalla pelkkä vitsi...) tasan 600e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä