Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hiusvärillä värjätä häpykarvoja?

Vierailija
10.10.2014 |

Pakko saada joku uusi sävy kun kaikki tuijottavat uimahallissa oranssia häpyäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Niille on omat värit, joskus ainakin seksiliikkeistä sai.

Vierailija
2/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummentanut häpykarvojani normaalilla hiusvärillä. Mitään allergista reaktioo tai haittaa en siitä saanut. Mutta eihän se ole suositeltavaa värjätä hiusvärillä muita kun hiukset.. Miehen parran ja viiksetkin oon hiusvärillä värjänny monesti, eikä koskaan mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, sillähän se selviää.

Vierailija
4/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa netistä. Häpykarvoilla on ihan eri väriaineer, jotka eivät ärsytä ihoa.

Vierailija
5/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:56"]

Googlaa netistä. Häpykarvoilla on ihan eri väriaineer, jotka eivät ärsytä ihoa.

[/quote]

Ei täällä saa kehottaa googlettamaan. Joku vielä suuttuu!

http://www.vauva.fi/keskustelu/4293211/ketju/miksi_googlaaminen_on_niin_vaikeaa/

Vierailija
6/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi! Ihan samanlaista ihoa se iho on alapäässä kuin yläpäässäkin, ja karvat samanlaisia kuin hiukset. Itse olen jo 20 vuotta värjännyt aina samalla alapään karvat kuin hiuksetkin, ihan samalla tummalla kestovärillä. Ei mitään ongelmia koskaan.

Vierailija
7/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkivärit toimii parhaiten, ja niistä vielä parhaiten violetti ja sininen.

Vierailija
8/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaa. Jollei posliiniksiv niin viivaksi. Tai anna tuijottaa ja sano "maistuis varmaan sullekin?" :)

Vierailija
9/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:30"]

Totta kai voi! Ihan samanlaista ihoa se iho on alapäässä kuin yläpäässäkin, ja karvat samanlaisia kuin hiukset. Itse olen jo 20 vuotta värjännyt aina samalla alapään karvat kuin hiuksetkin, ihan samalla tummalla kestovärillä. Ei mitään ongelmia koskaan.

[/quote]

Kyllä mun pimppi-iho on ohuempaa ja kuivempaa kuin päänahka, joka tuottaa runsaasti omia suoja- ja kosteusaineita.

Vierailija
10/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:30"]

[/quote]

Kyllä mun pimppi-iho on ohuempaa ja kuivempaa kuin päänahka, joka tuottaa runsaasti omia suoja- ja kosteusaineita.

[/quote]

Varmaan kannattaa mennä joo oman ihon mukaan, eli jos ihoa alkaa ärsyttää tai kuivuu tms niin sitten ei sellaisia värejä alapäähän. Itselläni ei ole mitenkään herkkä iho ja joka paikasta rasvainen ja paksu, ehkä siksi hyvin toiminut tuo alapääkarvojen värjäys ihan hiusvärillä.

Vierailija
11/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
12/12 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon voi rasvata ennen värjäystä, niin värin saa hyvin pois iholta, jos alkaa esim. ärsyyntymään värjäyksestä.