Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaville ei sovi noi liian tiukat paidat. Vatsamakkarat hyllyy...
Taavi vaan on niiin komea ja rakastettava... 💓💓💓💓💓
Niin on. Mä oon ihan Team Taavi ❤️
Katsoitteko aamulla kymmenen aikaan ku se istu hiljaa. Uurteinen naama ja alaspäin kääntynyt suu, silmät tyhjyyttä täynnä. Tuli huono olo, aivan kamalan Ru-ma.
Kuinka kauan tanssineet? Monelta aloittivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu hiljensi läskihaukkujat tanssillaan :)
Kehopositiivisella tanssijalla on se etu puolellaan että kun "lopettaa" tanssimisen niin läskit hyllyvät sen jälkeen itsekseen vielä noin kolmisen tuntia mikä tulkitaan tuomaristossa tanssimiseksi. Ja puhun nyt vaan itsestäni/omasta puolestani.
Oletko sä se sama, joka täällä viime vuonna mollasi Krisseä lähettämällä typeriä kommentteja jatkuvalla syötöllä? Minuutista toiseen, päivästä toiseen. Tyylisi on meinaan vähän samankaltainen.
Mun mielestä sisaret me voitais alkaa ilmotella tämän läskityypin viestejä. Koska niitä tulee koko ajan. Tämä on palstahäiriköintiä.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaville ei sovi noi liian tiukat paidat. Vatsamakkarat hyllyy...
Enemmän parin ryhävalaan vatsarummut hyllyy.... 😆
Nekin tietty, mutta naurettavan näköistä toi et keski-ikäinen äijä pitää numeroa liian pieniä paitoja.
Mun naapuris asuu samanlainen ukko ku Taavi. Aina sikakireet t-paidat ja samanlaiset makkarat ku Taavilla.
Mun naapurissa asuu samanlainen akka kun Jassu. Ja salaiset makkarat kun Jassulla. 🙈
No ei nuo kovin salaiset ole, ihan on kaikille näkyvissä.
Virtanen oli varmaan laskenut et ekat luovuttaa tunnin kohalla ja saadaan muutakin kontenttia tanssimisen rinnalle. Nämäpä ovatkin kaikki sitkeitä sissejä ( jopa toipilas-Laura) ja veikkaan, että ekan luovutusta saadaan venailla vielä toinen tunti.
Lassen tanssi on kanssa välillä sellaista, että antaisin varoituksen passiivisuudesta, jos kerta Katja ja Anssikin jo sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se Pekan energisyys nyt on? Pahimpia lahnoja
ADHD, ei rytmitajua
Huomautan tässä, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan, että adhd ei kyllä vaikuta rytmitajuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tän voittaa, mitä veikkaatte ?
Lasse
Jollei ramppi iske jalkaan. Toivottavasti juovat välillä. Mahtava meno, tiukka etukeno..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Lassenkin meininki liian vähäeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tanssineet? Monelta aloittivat?
N. 16.45 taisivat aloittaa
Sannilla on hauskat liikkeet, on pistänyt oikein mielikuvituksenkin peliin.
Tällaisesta sonnastako me maksetaan, katsotaan kun tanssivat virtuaalitodellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Lassella on kyllä varmaankin hyvä kunto
Vierailija kirjoitti:
Pekka tunkee todnäk. siinä vaiheessa kun alkaa oikeesti hiipua sen välipalabanaaninsa sinne minne aurinko ei paista, niin ryhti nousee kummasti ja jalkoihin tulee taas jotain liikettä. Nehän tykkää vissiin muutenkin katjuskan kanssa touhuta tuontyyppisiä juttuja.
Jos Lasse voittaa niin Laura pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu hiljensi läskihaukkujat tanssillaan :)
Kehopositiivisella tanssijalla on se etu puolellaan että kun "lopettaa" tanssimisen niin läskit hyllyvät sen jälkeen itsekseen vielä noin kolmisen tuntia mikä tulkitaan tuomaristossa tanssimiseksi. Ja puhun nyt vaan itsestäni/omasta puolestani.
Oletko sä se sama, joka täällä viime vuonna mollasi Krisseä lähettämällä typeriä kommentteja jatkuvalla syötöllä? Minuutista toiseen, päivästä toiseen. Tyylisi on meinaan vähän samankaltainen.
Mun mielestä sisaret me voitais alkaa ilmotella tämän läskityypin viestejä. Koska niitä tulee koko ajan. Tämä on palstahäiriköintiä.
Lisäys. Sama tyyppi taitaa laittaa samaan tahtiin noita Taavi-viestejä. Mutta noi läskiviestit vois ilmoitella, jos niitä alkaa tulemaan joka sivulle.
En ole postannut Taavia koskien yhtään viestiä. Enkä ole floodannut läski- enkä Krisse-viestejä. Joten tässä suhteessa olette valitettavasti väärillä jäljillä. Tänne postataan paljon ja jotkut negatiivissävytteisiksi mielletyt viestit saattavat vaikuttaa saman kirjoittajan tuotoksilta vaikka näin ei olisikaan.
Virtanen juonut koko budjetin, kun ei ole yhtään luksuskontenttia. Sviittikisakin jäi yhteen päivään. Tulisi edes bibikset tänään, kun on perjantai ja pizzaa asukkaille perkele!
Taavi näyttää kuin olisi 1980-luvun neuvostoliittolaisesta homodiskossa.
Nyt mä sen keksin, ketä Aki muistuttaa purentavikoineen - Gareth Balea, tuota Walesin lahjaa fudikselle.
Jo yli tunti tanssittu eikä kukaan vielä tippunut. Joko tää kestää ikuisuuden tai sitten porukkaa alkaa tippua ryppäinä kuin kärpäsiä.