Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
17481/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistetaan kommentteja aivan perusteetta. Verukkeella jos jotain vaan harmittaa. Ylläpitäjät herätys!!!

MInä olen ilmiantanut noita vammaislässytyksiä, iltalehden linkin nostamisia ja kommentit, joissa puhutaan Anssin genitaaleista. Todellakin on aiheellista poistaa. 

Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan asioista. Mikä siinä niin ahdistaa? Jos tämä paikka ei täytä vaatimuksiasi, niin miksi sitten olet täällä? Jos viestit ja keskustelu noin kovasti ahdistaa, niin kannattaisikohan lopettaa tämän palstan seuraaminen? Menisit vaikka sen sijaan ulkoilemaan? Jollei sitten ulkomaailman äänet ahdista?

Voi luoja mikä kommentti.

- eri

Vierailija
17482/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja Andy oli pohdinnoissaan oikeilla jäljillä, et Sanni ja Laura ovat itse luovuttaneet, eivät sairastuneina olisi rankkua saaneet.

Andy myös aika ajoin katseli sisätiloihin, kun näki Lauran istuvan sohvalla. Ilmeisesti näki tämän olemuksen ja vaatetuksen perusteella, ettei vaikuta kipeältä.

Siksi varmaam kommentoikin, että on vähän noloo, jos ovat vaan ite luovuttaneet. Todennäköisesti tulee myös näillä perustein kaksikolle tai ainakin yhdelle heistä pisteitä antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17483/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Räpsy kehdata nuohota heti Lassen ja Taavin kanssa, kun porukka palaa taloon. Ja miten suhtautuu pojat häneen.

Vierailija
17484/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistetaan kommentteja aivan perusteetta. Verukkeella jos jotain vaan harmittaa. Ylläpitäjät herätys!!!

Tätä minäkin olen ihmetellyt, miksi poistellaan. Tämänhän pitäisi olla keskustelupalsta, jossa siis pitäisi saada keskustella asioista. Jos jotain noin kovasti ahdistaa täällä olevat viestit, niin miksi ihmeessä tällainen henkilö sitten on täällä lukemassa viestejä? Kannattaisiko koko palsta jättää silloin väliin ja tehdä jotain muuta?

Menee kunnianloukkauksen puolelle keskustella tietyistä asioista. Olet vähän nolo.

Vierailija
17485/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani on niin täynnä itseensä. Jauhaa aina vaan itsestään eikä kuuntele muita. Raskas.

Vierailija
17486/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, mutta eilisillan keskustelu Taavi, Lasse, Katja ja Sami. Sami kertoi, et taloudessa menee 300€ ruokaan/kk (ruokatili erikseen) ja et välillä se tekee tiukkaa, mutta on silti tiukka rahoista, et niillä mennään, eikä tuhlata. Kun Lasse kysy mihin rahaa menee eniten, et mikä on se juttu, ei Sami osannut sanoa mitään. Tai et mihinkään ei oikein mene. Paitsi pitää vapaata joskus töistä. Kertoi excel-taulukoista millä säätelee hurjia ruokamenojaan jne. Elämästä pitäs ehkä Saminkin vähän osata nauttia ja heittäytyä mukaan. On jotenkin aneeminen tapaus muutenkin.

Onko tuo sen ihmeellinen positiivisuus siis täysin näyteltyä vai onko muka oikeasti noin (ärsyttävän teennäisen) iloinen ja huoleton? Alkanut todella miettiä ukkelin aitoutta. Koska pimahtas tää 'päivänsäde'? Olis kiva nähdä. Ei vaan vaikuta aidolta.

Lasse on kyllä ihana tyyppi. Muut huomioiva ja hassu, kiinnostunut muista ihmisistä, kyselee ja juttelee, huolehtii.

Mä luulen että Sami on vain löytänyt itselleen sopivan tavan elää ja käyttää aikaa ja rahaa. Ei se tarkoita välttämättä että ei nauttisi elämästä vaikka olisikin tarkka rahan käytössä. Elämän pienet nautinnon hetket voi tulla ihan muualta.

Mun mielestä Sami vaikuttaa siltä, et on hyvin sujut itsensä kanssa eikä stressaanu ulkoisista tekijöistä.

Samaa mieltä tuosta et Lasse on kyllä kiva, miten on kiinostunut muista ihmisistä ja siitä miten he näkee ja kokee asiat. Lisää empaattisuutta, ku ymmärtää ihmisiä ja heidän näkökulmia paremmin.

Vierailija
17487/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä olen ilmiantanut noita vammaislässytyksiä, iltalehden linkin nostamisia ja kommentit, joissa puhutaan Anssin genitaaleista. Todellakin on aiheellista poistaa. 

Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan asioista. Mikä siinä niin ahdistaa? Jos tämä paikka ei täytä vaatimuksiasi, niin miksi sitten olet täällä? Jos viestit ja keskustelu noin kovasti ahdistaa, niin kannattaisikohan lopettaa tämän palstan seuraaminen? Menisit vaikka sen sijaan ulkoilemaan? Jollei sitten ulkomaailman äänet ahdista?

Voi luoja mikä kommentti.

- eri

Asiaahan siinä tuli. Mitäs täällä valittajat tekevät?

-eri kuin eri

Vierailija
17488/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistiset kommentit, ilkeily ja toisten munien koon miettiminen nyt ei ole mitään soveliasta kommentointia. Ei liity mitenkään ohjelmaan.

Vierailija
17489/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellään aina, miksi naiset putoavat aina ensin ohjelmasta. Pipalla kävi vähän huono tuuri, mutta Minna taas putosi ihan vain äkäisyytensä vuoksi. Minulla ei ollut mitään Sannia vastaan eikä edes Laura L:ää kohtaan, mutta nyt he voisivat puolestani kumpikin lähteä talosta pois. Laura siksi, että luovutti. Sanni siksi, ettei pää kestä.

Kylläpä voi nyt yksi sairastuminen ottaa joillekin koville, että kaikki muut talon tapahtumat lakkaavat kiinnostamasta kokonaan. Itse pudottaisin Sannin, mutta en siksi, että hän sairastui vaan siksi, että hän on niin tylsä. 

Mikä ihmeen sairastuminen? Eihän tuolla kukaan ole sairastunut.

Eikö paniikkikohtaus ole sairauskohtaus? 

Sannille on sanottu pk huoneessa, että jos jää sisälle, se katsotaan luovuttamiseksi. Se paniikkikohtaus jauhaminen on vain joidenkin spekulaatiota. Molemmat luovuttivat kylmän takia. Näinhän Kimmo Vehviläinen kertoi.

Vehviläinen valehteli. Sannin isosiskon postauksessa kerrotaan mitä tapahtui ja kyllä sen hyperventilaation monet silloin hereillä olleet kuulivat. (Ehkä tuotanto ei  voinut kertoa henkilön sairastamisesta mitään, vaikka hän on itse tuolla sen kertonut.) Nyt vain annetaan ymmärtää, että luikki sisään pelkästään kylmämisen takia.

Kyllä tuo pienempien naisten kylmäminenkin on asiantuntijoiden mielestä ihan muuta kuin valittamista.

Miehet osasivat valita tuulensuojaisen paikan ja heillä oli sopivan kokoiset pussit. Kun pienellä naisella on liian iso makuupussi, niin sen sisälämpötilan lämmittämiseen menee kropalta tunteja. Ja sitten jo horkasta tulee kusihätä ja kaikki alkaa alusta.

Eiköhän tuo vielä tule selville, kun Sanni pääsee ulos.

Kummasti Katja hoikkana naisena pärjää tuolla ulkona, vaikka on silminnähden ollut kylmissään verrattain Lauraan. Urheilijan pitäis tietää, miten pitää itseään lämpimänä, mukavuudenhalu veti vaan pidemmän korren.

Vierailija
17490/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, mutta eilisillan keskustelu Taavi, Lasse, Katja ja Sami. Sami kertoi, et taloudessa menee 300€ ruokaan/kk (ruokatili erikseen) ja et välillä se tekee tiukkaa, mutta on silti tiukka rahoista, et niillä mennään, eikä tuhlata. Kun Lasse kysy mihin rahaa menee eniten, et mikä on se juttu, ei Sami osannut sanoa mitään. Tai et mihinkään ei oikein mene. Paitsi pitää vapaata joskus töistä. Kertoi excel-taulukoista millä säätelee hurjia ruokamenojaan jne. Elämästä pitäs ehkä Saminkin vähän osata nauttia ja heittäytyä mukaan. On jotenkin aneeminen tapaus muutenkin.

Onko tuo sen ihmeellinen positiivisuus siis täysin näyteltyä vai onko muka oikeasti noin (ärsyttävän teennäisen) iloinen ja huoleton? Alkanut todella miettiä ukkelin aitoutta. Koska pimahtas tää 'päivänsäde'? Olis kiva nähdä. Ei vaan vaikuta aidolta.

Lasse on kyllä ihana tyyppi. Muut huomioiva ja hassu, kiinnostunut muista ihmisistä, kyselee ja juttelee, huolehtii.

Nyt en ihan ymmärrä, miten tiukka rahatilanne vaikuttaa siihen, voiko ihminen oikeasti olla positiivinen. Minusta näyttää, että Sami löytää paljon ilonaiheita pienistä ja vaatimattomista asioista ja enemmänkin älyllisistä haasteista ja kokemukista kuin materiasta. 

Vierailija
17491/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ollaan jo hereillä ja pirteinä. Kaksi nimeltämainitsematonta sen sijaan nukkuvat kuin tukit sisällä kauneusuniaan. Toivottavasti joutuvat suoraan häätöön.

Vierailija
17492/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, miksei prinsessoja edes herätetä enää aamuisin samalla kuin muita? Eikö he kuulu BB-peliin enää ollenkaan? Jos ei, niin mikä pointti enää olla tuolla? Parempi tulla KUNNON rankkua, se on ainut, miten heidän jatkaminen pelissä voidaan jotenkin kanssa-asukeille ja katsojille perustella.

Vierailija
17493/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikit: Juhani ja Aki

Inhokit: Taavi ja Laura L

Vierailija
17494/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen ihmetellyt, miksi poistellaan. Tämänhän pitäisi olla keskustelupalsta, jossa siis pitäisi saada keskustella asioista. Jos jotain noin kovasti ahdistaa täällä olevat viestit, niin miksi ihmeessä tällainen henkilö sitten on täällä lukemassa viestejä? Kannattaisiko koko palsta jättää silloin väliin ja tehdä jotain muuta?

Menee kunnianloukkauksen puolelle keskustella tietyistä asioista. Olet vähän nolo.

Ja mitkähän tietyt asiat? Itse olet nolo.

Ota se lakikirja kouraan ja lue. Nettikettikin on hyvä lukaista, jos lakikirja menee yli hilseen. Löytynee Googlesta.

Vierailija
17495/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset kommentit, ilkeily ja toisten munien koon miettiminen nyt ei ole mitään soveliasta kommentointia. Ei liity mitenkään ohjelmaan.

Jaa-a, kyllähän sitä BB-talossakin on kuultu moisia. Ilkeilyjä, läyhäämistä jne. Joten miksipäs eivät sitten sopisi meille seuraajillekin? Joten älä väitä etteikö liittyisi ohjelmaan.

Vierailija
17496/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama koulutus oli julkinen tai yksityinen. Kummassakin käynyt ja hampaat hyvät ja ikää on.[/quote]                                                                                                                  

Yksityisellä saat hoidon mitä tarvitset ja voit ise esittää toiveita kun yksityisen kädet ovat vapaat.  Julkisella puolella kädet eivät ole vapaat vaan joutuu tekemään vain sen minkä yhteiskunta on valmis maksamaan.  Julkiselle aikaa tilatessaan joutuu kuulema valehtelemaan, että on särkyä vaikkei olikaan muuta kuin pientä arkuutta jne.  Julkisella kävin ainoastaan kouluaikaan. Sen jälkeen olen ollut yksityisellä hoidossa.  Huippuhyvän h-lääkärin taidot menee hukkaan mikäli ainoa työpaikka on julkisella. 

Vierailija
17497/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki häätöön tai 4 häädössä.

Mikäli mennään sääntökirjan mukaan, siellä on tasan kaksi häädössä: Sanni ja Laura L. Sekin on pieni rangaistus verrattuna siihen että heidät olisi voitu poistaa talosta.

Ketään ei kiinnosta sinun itse kirjoittamasi sääntökirjat. Nyt mennään bb:n säännöillä ja siitä oli rangaistus jo selkeästi kerrottu. 

Sääntökirjaahan on ääneenkin luettu, eli tiedetään kyllä mitä siellä lukee. Toisekseen heillä on painetta laittaa suoraan häätöäänestykseen katsojien tuohduttua.

No ei sieltä kyllä koskaan ole mitään tuollaista luettu. Niissähän lukee lähinnä ei saa piiloutua, tuhota irtaimistoa, puhua syrjiviä juttuja, ei saa käyttäytyä väkivaltaisesti jne. Missään ei lue, että jos ei kestä kylmää, joutuu häätöön. 

Siellä lukee: Viikotehtäviin osallistuminen on pakollista. Lopeta jankkaus. 

Vierailija
17498/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota hammaskeskustelua käydä muualla? Ei enää liity mitenkään tähän.

Vierailija
17499/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ahdista keskustelu. Tuo turha ohjelmaan liittymätön spämmääminen ei ole keskustelua. Ihan normaalia netikettiä. Minä haluan keskustella nimenomaan ohjelmasta, enkä siitä onko sinulla vammainen olo tai mitä sinä fantasioit toisten speedojen sisällöstä. 

Vierailija
17500/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin viestiin viittaat täällä? Enpä ole moisia vielä nähnyt tässä ketjussa ainakaan. Tässä ketjussa kun niin innokkaasti ja tunteikkaasti jutellaan BB-talon tapahtumista ja asukkaista.

Ketju on lukittu.