Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
14101/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kun tämä keskustelu on välillä raskasta täällä. Pakko sanoa että yliksellä on paljon laadukkaampaa bb keskustelua. Ei vängätä samoista asioista sivutolkulla vaan keskitytään asiaan ja paljon enemmän huumoria :D Se mitä bb on.

no miksi et mene sitten sinne vammaishuumorisi kanssa. Siellä sitä arvostetaan. Minä ainakin mieluummin vänkään talon tapahtumista ja ihmisten luonteista kuin hihitän jollekin anaalijutuille. 

Vierailija
14102/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt älyä tuota hommaa. Loppuuko Samin ja Sannin piilottelu, kun muut pääsee ulos?

Minäkään en tajunnut tätä "twistiä". Eihän tässä ole nyt mitään muuta yllättävää kuin se, että eivät tiedä, kuka on häädetty. Ovatko nuo edes spekuloineet sitä tuolla? Kumman huoletonta ainakin minun mielestäni ollut keskustelu eikä ketään kiinnosta, mitä häätöhuoneeseen lähtijöille tapahtui. 

No sehän oli nimenomaa se juttu että eivät tiedä kuka häädettiin. Kyllähän se oli kaikille selvää että ei kolmea häädetä. Eli tietävät kyllä että jossain ovat.

No eipä tuota lähtijää ole tuolla juurikaan spekuloitu. Vai onko? 

Minusta päätyivät siihen, että Sami lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14103/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi kun tuon kimeän äänen saisi laittaa mutelle.

Vierailija
14104/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt älyä tuota hommaa. Loppuuko Samin ja Sannin piilottelu, kun muut pääsee ulos?

Minäkään en tajunnut tätä "twistiä". Eihän tässä ole nyt mitään muuta yllättävää kuin se, että eivät tiedä, kuka on häädetty. Ovatko nuo edes spekuloineet sitä tuolla? Kumman huoletonta ainakin minun mielestäni ollut keskustelu eikä ketään kiinnosta, mitä häätöhuoneeseen lähtijöille tapahtui. 

No sehän oli nimenomaa se juttu että eivät tiedä kuka häädettiin. Kyllähän se oli kaikille selvää että ei kolmea häädetä. Eli tietävät kyllä että jossain ovat.

On viime yönä

Voitko avata enemmän, mitä spekuloivat? 

Vierailija
14105/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne luulee että kukaan ei lähtenyt ja koko kolmikko on ollut yötä jossain ulkona. Senhän ne arvasivat jo eilen kun eivät päässeet ulos.

Vierailija
14106/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jasminea haastatellaan niin paljon.

Jasminea eniten aina näytetään.

Koska JAsmiina on oikeasti hulvaton. Törkeä suustaan ja huonokäytöksinen, mutta koominen ja hulvaton. Vai onnistuisiko toi sama Elinan haastattelu noin viihdyttävästi esim. Taavin tai Laura L:n kanssa?

Kappas Jassufani pääs irti... ei tosiaan ole hulvaton. Törkeä ja paskakäytöksinen. Kait toi käyttäytymismalli viihdyttää joko jotain 18 vee pirkkoo tai aikuista, jolla ei ole elämässään sisältöä.

Veikkaan, että Jasmiinasta ovat löytäneet samastyumiskohteen samanlaiset läskit kuin mitä Jasmiinakin on. Heillehän on hyvin vähän loppujen lopuksi roolimalleja tv:ssä, joten takertuvat Jasmiinaan kuin viimeiseen kermaleivokseen.

Vierailija
14107/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on kauhea kiusaaja, hän oikein kyttää tilaisuuksia laittaa muut ja erityisesti Sami "tilille" milloin mistäkin. 

Tyypillinen kouluesimerkki siitä, miten tällainen kovaääninen, vahva ja voimakas persoona peittää ilkeytensä, riidanhaluisuutensa ja vihanlietsontansa laskelmoidun vitsinheiton ja hauskojen pikku näytelmien taa.

Ja heikoimmat ja yksinkertaisimmat seuraajat vannovat tämän hirvityksen nimeen.

Etkös nyt vähän liioittele. Relaa vähän. Huh, täällä palstalla on välillä ihan hirveä lynkkausmentaliteetti. Sun tekstis kuulostaa suunnattoman paljon pahemmalta kuin konsanaan Jasmiinan puhe ikinä. Ja sä saat sentään olla rauhassa kotona.

Kyllä, otan voimakkaasti kantaa kiusaamiseen, jotta sitä ei sallittaisi missään olosuhteissa.

Olen nähnyt mitä tuollainen "leikkisä" kiusaaja saa aikaiseksi uhrilleen, kun sinun tapaisesi hyssyttelijät vähättelevät ja hyväksi puhuvat asiaa milloin milläkin syyllä - mm. sinä sillä, että "saat olla rauhassa kotona".

Vierailija
14108/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, no eipäs yllättänyt. Oliko myös niin, että pitivät toisena mahdollisena lähtijänä Sannia, mutta Minnaa ei missään nimessä ole äänestetty pois? :D 

Vierailija
14109/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kun tämä keskustelu on välillä raskasta täällä. Pakko sanoa että yliksellä on paljon laadukkaampaa bb keskustelua. Ei vängätä samoista asioista sivutolkulla vaan keskitytään asiaan ja paljon enemmän huumoria :D Se mitä bb on.

no miksi et mene sitten sinne vammaishuumorisi kanssa. Siellä sitä arvostetaan. Minä ainakin mieluummin vänkään talon tapahtumista ja ihmisten luonteista kuin hihitän jollekin anaalijutuille. 

No ei se ole sitä. Ihan hyvää keskustelua sielläkin. Keskustelen molemmissa, kamalaa.

Vierailija
14110/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jo viikonloppu ja Jasmiinan häätö.... Huohhhh..

Ei. Se Laura ei näy, ei kuulu saa lähteä seuraavaksi. Miten sen vaan saa häätöön kun on niin näkymätön ettei kukaan sitä nimeä ees. Nämä ei näy, ei kuulu tyypit pysyy mukana loppuun kun niitä ei nimetä.

Vierailija
14111/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulla on havahtumisen paikka. Hups, se, jota olet kiusannut ja josta olet läyhännyt loputtomasti, ei pudonnutkaan eikä se, että kannustit talossa olevaa parasta ystävääsi kertomaan muka kohauttavista seksikokemuksistaan saanut katsojia olemaan huomaamatta, millainen raivohullu hän on.

Jassu jo yöllä järjesti sellaisen krokotiilinkyyneleet näytöksen ettei toista. Hän toisti muutamaan kertaan että oli pyytänyt anteeksi Samilta että on ollut sellainen hirviö, mutta ainoastaan tuolla kyynelnäytöksellään pehmitteli sitä ajatusta että Minna on poistunut talosta ja että hän tajuaa sen että hänenkin päivänsä ovat käytännössä luetut.

Muut sitten, mukaanluettuna hän itsekin, selitti sitten että Minna ei ole varmasti tippunut koska oli niin hyvä ja ihana tyyppi. Sitten he maalailivat kuvia siitä että mitenhän on käynyt jos Sanni onkin tippunut ja nyt Minna ja Sami ovat joutuneet olemaan yön kahdestaan, ja kuinka Minna on rähjännyt Samille koko yön.

Koko keskustelu oli suorastaan ahdistavaa katseltavaa, kun muut asukkaat yrittivät "lohduttaa" Jasmiinaa, ja Latekin yritti selittää kuinka Jassun sekoilut ovat olleet vain ihan normaalia.

Ainoastaan Lasse yritti puhua järkeä, ja selittää kuinka hän oli oppinut armeijan hommissa sen että kenestäkään ei ole pakko tykätä, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen. Jassu yritti selittää ettei ole muka ollenkaan samanlainen oikeassa elämässä. Joopa joo. Toivottavasti koosteeseen leikataan koko viime yöstä oikeat kohdat, eikä pelkästään niitä joissa Jassu esitetään muka kasvaneena ja anteeksipyytelevänä.

Klo 23:35

Tässä vaiheessa talossa olevat eivät tiedä että Minna on tippunut talosta ja osa on olettanut täysin ehdottoman varmana että Sami on pudonnut ja että Minna ja Sanni ovat pihalla. (ovat päätelleet sen että pihalla on jotain, koska verhot olivat menneet päivällä kiinni ja isoveli oli kehottanut kaikkia käymään tupakalla ja sitten sen jälkeen nauttimaan koko päivän sisällä olosta.) Jassu on itkenyt krokotiilin kyyneleitä kun ”jännitys laukee”, kun suuri osa oli sitä mieltä että Sami on pudonnut ja Sanni ja Minna ovat pihalla.

Tuolla kellonlyömällä, osa porukasta istuu sohvalla, ja osa on keittiössä. Late ja Jasu ovat makuuhuoneessa. Juustoa on hävinnyt jääkaapista ja ihmiset sohvalla ja keittiössä ihmettelevät että niitä on syöty liikaa.

Taavi: Kuka alkais Juustopoliisiks

Katja: Sami ois hyvä kyl

Taavi: Sami?

Katja: Sami! SääntöSami.

Pekka: Se vaan ei oo täällä

Lasse: Sen takii se ois hyvä kun se ei ois täällä

Pekka naurahti Lasselle

Katja: Mutta se ainaki pitäis niistä (säännöistä) kiinni

Lasse: Vois tulla aika pitkä selvitys

Katja: Aika pitkä kyl

Pekka: Kaikki luopuis juustoista

Taavi: Mä luulen että se kirjanpito tuottais vaikeuksia

Lasse: Se laittais aina jotain sukkaa johonki hyllyy

Katja: Sami rupee kolikoilla

Lasse: Aina mentäs sen (Samin) kautta, kysyyn lupaa juustoille.

Pekka: Laskuri

Anssi: ”Onks mul pankis juustoo yhtään?”

Ja porukka nauroi.

jatkuu

jatkuu

Pekka: Mikä se oli se sodan aikana se kortti? Juhani, mikä se oli?

Juhani: Se oli vaan ihan tavallinen ruokakortti, ei kai sillä mitään nimeä ollut (se oli nk. leipäkortti tai ostokortti).

Melody: Se (Juusto) loppuu joskus. (Taaville)

Taavi: Viimenen kilo enää jäljellä. Se on semmonen että me joudutaan jakaan kaks siivuu per naama per päivä leivänpäälle että me pärjätään keskiviikkoon saakka (oli kysynyt tässä välissä sitä milloin he olivat käyneet viimeksi kaupassa)

Melody: Kuulostaa v tun inhottavalta, mut…

Pekka: Totta!

Melody: Ei, se on vaan pakko

Taavi: Niin se viis kiloo ei vaan riitä

Taavi: Kyl tääl oli niinku jengil naurussa pitelemistä ku tuli viis kiloo juustoo…

Pekka: Neljä päivää menty ja (juustot syöty)

Anssi: Siis sama kun ketsuppipurkin kans, sitä menee niin v tusti.

Lasse: Tai maidosta

Pekka alkoi sitte laskee että yksi asukas saa noin 64 siivua ja että se on paljon jos yksi siivu on noin millin ja kaikki muutkin alkoi siinä vaiheessa tajuamaan että heidän täytyy säännöstellä, eikä siis ruuan kanssa voi käydä mitään kauppoja (Tosin, sitähän EI KUKAAN tunnustanut että Sami on ollut oikeassa.)

Jotkut vielä kehtaa väittää ettei ole kiusaaminen järjestäytynyttä. Tuli tuossakin keskustelussa selvästi ilmi ettei Samilla ole tuolla enää kenellekään mitään merkitystä, eikä kukaan puolusta häntä, vaan Katja ja Pekka on siirtynyt täysin Jasmiinan puolelle Samin mollaamisessa, vaikka kaikki ovatkin yhtä mieltä siitä että juusto ei riitä enää kenellekään ellei sitä säännöstele.

Toivottavasti tuokin pätkä näytetään kokonaan koska ne ilmeet ja äänenpainot kertoo paljon enemmän kuin pelkät sanat.

Oksettavaa toimintaa. Oikeasti toivon, että joillekin tulee vielä ihan oikeasti riitaa jostain juustosiivuista, että tajuavat, miten tyhmiä ovat. Ja mistä ihmeestä tuo sääntö-Sami -nimitys on tullut? Voin vaikka lyödä vetoa, että on Jasmiinan keksimä haukkumasana ja on samalla vouhottanut, miten Sami puuttuu sääntöineen joka asiaan. Ja kaikki hihittävät vieressä, vaikka eivät keksi yhtäkään tilannetta, jossa Sami olisi puhunut säännöistä. Nuo ovat niin tyhmiä, että eivät ymmärrä, mitä eroa on logiikalla ja keskustelulla ja säännöistä nipottamisella. 

Viime yönä Lasse puolusti Samia Jassulle todeten, että Sami on oikeasti hyvä tyyppi ja että Jassun vaan pitäisi tutustua Samiin paremmin niin huomaisi kans sen. Jatkoi että hän itse tykkää Samista eikä ole ollut Samin kanssa keskustellessa mitään ongelmia koskaan.

Lisäsi vielä, että jos hän joskus voittaa sviitin kahdelle, lahjoittaa sen Samille ja Jassulle, jotta he voivat mennä sinne kahdestaan ja rauhassa tutustua toisiinsa ja oppia tykkäämään toisistaan. 

Minusta juuri Lasse ja Katja olivat ällöttävimmät tuossa yöllisessä ihan selvässä läyhäämisessä. He käyttävät Jasmiinaa hyväksi. Selvästi olivat mukana Samille nauramisessa, mutta kumpikin muisti kovaan ääneen ja useaan kertaan sanoa 'niin siis Samihan on siis niiku toosi hyvä tyyppi silleen' ja sitten perään naurua Jasmiinalle 'et sä joudut huomenna sen kanssa samaan telttaan'. Ja sit taas 'mut siis tosi hyvä tyyppi se Sami oli'.  Lassesta tuon on jo tajunnut aikoja sitten, mikä se on, mutta mut olen alkanut nähdä tuon Katjan opportunismin minäkin. Täällä jotkut on siitä ja aiemmin maininnut ja olen ihmetellyt, että mitä, mutta nyt valkeni, eilisestä läyhäsessiosta.

Mutta kyllä oli Jasmiina puolustuskannalla. Mä luulen, että se, mikä Jassun säikäytti, oli se, että Aki sanoi toivovansa Minnan lähtöä ja esim. Juhani nyökkäili vieressä hyväksyvästi. Porukalla on vielä mielessä se, että Aki pelastettiin kaikkein ensimmäisenä koko porukasta, joten saattaa olla yleisön suosikki ja suosikilla on aina valtaa, koska häntä seurataan enemmän. Jasmiina aloitti selityspuheet siltä varalta, että pihalla onkin Sanni ja Sami, koska silloin Jasmiina tietää, että on itsekin liipaisimella. 

Mielenkiintoista nähdä nyt joidenkin asukkaiden naamat, kun paljastuu, ketä pihalla on. Toivottavasti Sanni ja Sami on komppanianpäälliköitä tai jotain.

Olisiko Justiinalla noin kehitynyttä ajatustoimintaa? Kohtaisivatko aivosolut siellä jossain rasvasolujen keskellä? Vähän epäilen.

Vierailija
14112/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassehan sanoi eilen yöllä Minnan lähdön jälkeen että vähän pelotti mennä sänkyyn kun toinen kävi käsiks kuin nymfomaani (puoliksi läpällä kyllä, nauraen). Miettikää jos roolit olisi toisinpäin? Että nainen sanoisi noin jostain miehestä. Siitä syntyisi iso haloo.

Täällä kun on Lassea paljon haukuttu niin tuntuu vähän hassulta. Lassekin selvästi vähän hämmentynyt koko jutusta.

Mun mielestä ainakin muutamana viimeisenä iltana Lasse koitti viivytellä ylhäällä niin pitkään et Minna olis nukahtanut, sit hiipi tosi varovasti ihan sinne toiseen laitaan omaa sänkyä. Mut aina Minna alko pikkuhiljaa hivuttautua kohti Lassea ja lopulta ihan kiinni Lasseen. Jossain välissä kai Lasse sit otti kainaloon, ku Minna riittävästi tyrkytti.

Lasse taitaa olla vaan helpottunut että Minna lähti.

Lassessa yhdistyvät kiimaisuus ja miellyttämisenhalu. Sellaisiahan suomalaiset miehet ovat, loppujen lopuksi aina valmiina miellyttämään mamaa. Ja Minnahan voisi olla iältään Lassen äiti, vanhempia ihmisiä on kunnioitettava. Siksi Lasse oli kuin sotilas, aina valmiina. 

Lasse on lukenut isoa kirjaa, synitinen se joka ei kmaista  auta.

Vierailija
14113/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, no eipäs yllättänyt. Oliko myös niin, että pitivät toisena mahdollisena lähtijänä Sannia, mutta Minnaa ei missään nimessä ole äänestetty pois? :D 

Ei varmaan kukaan uskaltanut puhua sellaista, kun Jasmiina oli sen oloinen, että voi tupakka- ja Minnatuskassaan romahtaa milloin vain. Asukkaistahan kuusi nimesi Minnan. 

Vierailija
14114/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on kauhea kiusaaja, hän oikein kyttää tilaisuuksia laittaa muut ja erityisesti Sami "tilille" milloin mistäkin. 

Tyypillinen kouluesimerkki siitä, miten tällainen kovaääninen, vahva ja voimakas persoona peittää ilkeytensä, riidanhaluisuutensa ja vihanlietsontansa laskelmoidun vitsinheiton ja hauskojen pikku näytelmien taa.

Ja heikoimmat ja yksinkertaisimmat seuraajat vannovat tämän hirvityksen nimeen.

Etkös nyt vähän liioittele. Relaa vähän. Huh, täällä palstalla on välillä ihan hirveä lynkkausmentaliteetti. Sun tekstis kuulostaa suunnattoman paljon pahemmalta kuin konsanaan Jasmiinan puhe ikinä. Ja sä saat sentään olla rauhassa kotona.

Kyllä, otan voimakkaasti kantaa kiusaamiseen, jotta sitä ei sallittaisi missään olosuhteissa.

Olen nähnyt mitä tuollainen "leikkisä" kiusaaja saa aikaiseksi uhrilleen, kun sinun tapaisesi hyssyttelijät vähättelevät ja hyväksi puhuvat asiaa milloin milläkin syyllä - mm. sinä sillä, että "saat olla rauhassa kotona".

Mutta kiusaat itse netissä. Se on ok?

Vierailija
14115/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On viime yönä

Voitko avata enemmän, mitä spekuloivat? 

Että luultavasti kaksi pihalla ja jassu toivoo että minna. Anssi ja pekka toivo että sanni olis siellä.

Vierailija
14116/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä ihmettelen, mikseivät nuo kiusaa Pekkaa? Onhan se todella kummallinen tyyppi, mulkoilee epäilyttävän oloisesti, änkkää juttujaan moneen kertaan toistaen ja tuollainen paha puhevika, joka riipii kuulijan korvia. Pelkäävätkö nuo asukkaat, että Pekka saattaisi tehdä jotain todella todella pahaa niille vai mikseivät kiusaa sitä?

Vierailija
14117/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun eivät saa näyttäytyä muille asukkaille. Mutta mihin tuolla piiloon pääsee ja näkeehän ne ton teltankin. Toki esim. päiväkirjahuoneeseen, mutta mikä järki ?

Säännöt kieltää piiloutumisen. Yksi tärkeimpiä sääntöjä esim. mahdollisen sairaskohtauksen takia.

On eri asia piiloutua muilta asukkailta kuin bb:ltä. 

Eipä tuolla mitään muuta mahdollisuutta ole piiloutua kuin mennä jonnekin makuupussiin "piiloon" pusikon taakse.

no ei tietenkään piiloutuminen jatku enää, kun verhot aukeavat. kommentoin vain tuota sääntöä, että muilta asukkailta piiloutuminen on kyllä ihan sallittua, kunhan olet bb:n näkyvillä. 

Vierailija
14118/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan sitten. Voisin kuvitella,  että siellä on  M ja J nostettu jalustalle hurraahuudoin.

Vierailija
14119/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kauhistelivat juuston menekkiä, toivat monta kiloa kaupasta ja lupa oli laittaa 1 viipale leivälle. Melody keittiössä tekin.18,30 kai riisikakkua ja veisteli viisi (5) siivua ja kun joku kyseli niin ei ollut pokkaa tunnustaa. Luihu amazooni, syö muutenkin aina kuormasta.

Vierailija
14120/105262 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole sitä. Ihan hyvää keskustelua sielläkin. Keskustelen molemmissa, kamalaa.

No sinähän tuossa kitisit, miten raskasta täällä on keskustella. Kamalaa tosiaan. 

Ketju on lukittu.