Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu olisi sopiva emäntä Akille Lieksaan. Aki saisi tosi Justiinan emännäkseen.
Siinä voisi olla Aki helisemässä.
Ei Aki tuommosta läski pirua ota. On nähnyt mikä kiero valittaja, päälle käypä, viinaan menevä nii kuin Akille kertoi, laiska. Ei ole vaimo ainesta. Siviilissä saa tietää Kelahuijaukset ja luottotietojen menettämiset, pomosta lavetelut ym. ym. Ei Aki tuota huoili..Ottakoon kelle tuo kaikki on ok.
Voi voi te lieksalaiset pölhökustaat. Kuvitteletteko tosiaan, et Jassu huolis vaivoikseen tän kaljottelevan, huonohampaisen, nolon metsäkonekuskin. No way. 😂
Aki ja Jasmiina on ihan samantasoisia. Kumpiki ryyppää, kummallakin vaatimaton ulkonäkö (hampaat ja lihavuus), noloja kumpiki (Akilla sosiaaliset taidot Jassu tyhmä ja tietämätön) ja mitä huonoa metsäkonekuskissa on verrattuna pikaviprillä velkaantuneeseen
Jassu on näyttänyt nainen eikä todellakaan tyhmä.
Totta, Jassu todellakin näkyy ja vielä paremmin kuuluu. Järkyttävä kailotus tauotta hänen suunnalta.
Nooo, Jasukka tulee ioiseksi ja ylpeäksi kun sunnuntaina saa kulla että on talossa ollessaan päässyt seiskan sivuille kelaetuuksien väärinkäytöstä ja luottotietojen menetyksestä. Siitä se ura alkaa urkenemaan. Huikeeta. 👌
Voi leikata ensimmäisen lehtileikkeen Koraanin väliin.
Asukkaille pizzaa, limua, jäätelöä ja Tempparit?
Tilaako Tavis myös ne siniset pillerinsä ulkomailta?
Aikamoista. Katson vähän jälkijunassa 24/7 ja ihmettelen, miten puolueellisesti asioita "nähdään"..
Ehkä sekään ei ole sitten kiusaamista kun Jassu ja Lasse hehkuttivat että nyt Taavi arvuuttamaan, koska se hermostuu, hih hih, hih... (joskus klo 18.13 aikoihin)
10 minuuttia siitä eteenpäin rauhallisesti Aliasta jo arvuutellut, eikä ole hermostunut.
Olivat J & L varmoja nähtävästi, että on T jotenkin huono selittämään, mutta nämä fiksut eivät edes arvaa Havis Amandaa....
Pilkkaavat joka käänteessä, vaikka ei kyllä ole varaa..
Vierailija kirjoitti:
Onkos teitillä tietoo onkos tää Jasmiino ihan neiti immeinen.
Ter. Mehtien mies
Ei kiinnosta.
BB tarjoa jokaiselle pullo kuohuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vika ilta ja maataan sängyssä.
olisi nyt ollut joku muistelehuone
Surkea viimeinen ilta, hoh hoijaa miten tylsää, eihän tässä ole mitään järkee.
kerran vielä saunaa ja palijua ja pari hiipivää hölömöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon pizza tulee vai Virtanenko niitä leipoo
Kestää kun ostavat pohjat ja tarvikkeet. Jokainen voi sitten tehdä omansa.
Älä hemmetissä! Käy joo niinkuin nakkipiilojen kanssa: tehkää itse. Apua!
Lasse näyttää sängyllä makoillessaan joltakin kovinkin sairaalta potilaalta sairaalassa? Noinko makoili silloin kun joutui umpisuolen takia sairaalaan?
tuleeko pakastepizzan vai ihan kotipizzasta
Huonoa käytöstä kirjoitti:
Aikamoista. Katson vähän jälkijunassa 24/7 ja ihmettelen, miten puolueellisesti asioita "nähdään"..
Ehkä sekään ei ole sitten kiusaamista kun Jassu ja Lasse hehkuttivat että nyt Taavi arvuuttamaan, koska se hermostuu, hih hih, hih... (joskus klo 18.13 aikoihin)
10 minuuttia siitä eteenpäin rauhallisesti Aliasta jo arvuutellut, eikä ole hermostunut.
Olivat J & L varmoja nähtävästi, että on T jotenkin huono selittämään, mutta nämä fiksut eivät edes arvaa Havis Amandaa....Pilkkaavat joka käänteessä, vaikka ei kyllä ole varaa..
DraamaQueen tuli värikynän kanssa paikalle. Sinä siis. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Akin kannattaja kertoa minulle miksi äänestää Akia, en millään ymmärrä ja haluaisin jonkun näkökannan.
Ovat samanlaisia, vähän hitaita möllyköitä?
Mä taas haluaisin tietää miksi Anssia äänestetään? Ylimielinen, koko ajan herne nenässä, röyhkeä ja liian itserakas. Siis mun mielestä.
Mutta olen vilpittömän kiinnostunut miksi häntä kannatetaan?
Mä kerron,miksi äänestän Akia.On reilu,ottaa kaikki huomioon,kuuntelee muita,ei dissaa ketään.Asiasta sanoo ja hänen mielipiteitä myös kunnioitetaan.Ei jauha tyhjää paskaa,ei yritäkään miellyttää ketään.Sääntörikkomuksen jälkeen halusi sanoa sen kaikkien kuullen,ketä hän toivoo finaalissa olevan.Sen kuulutuksen jälkeen,ettei jää epäselvyyttä.Aki vaan latas totuuden ja kantoi vastuun siitä. Syteen tai saveen,ei kenenkään persettä nuole.
noi on tulleet 5.9. ja alkaa olemaan puhti pois. Pekkaa tuo talo ois tarvinnut loppuun asti.
Jännä nähdä, miten huomenna käy. Itse uskon, että Aki voittaa lopulta varsin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaille pizzaa, limua, jäätelöä ja Tempparit?
Näytettäspä Tempparit, olis kiva kuulla mitä nää kommentoi.
Taavi on isompi turhake kuin Aki, sille joka Akista sanoit!
jos laittais kikherneet pannulle pyörimään