Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse näyttää sängyllä makoillessaan joltakin kovinkin sairaalta potilaalta sairaalassa? Noinko makoili silloin kun joutui umpisuolen takia sairaalaan?
Lasse on ihan pikkupojan näköinen raitapaidassaan.
Niin on. Siinä kuvassa joka on esim. äänestystilanteessa niin on ihan miehen näköinen.
Anssi entisenä koulukotipoikana on tottunut kunnioittamaan vanhempia miehiä.
Naismainen Taavi pelkää Anssin karskia tyyliä ja ei uskalla sanoa vastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Akin kannattaja kertoa minulle miksi äänestää Akia, en millään ymmärrä ja haluaisin jonkun näkökannan.
Ovat samanlaisia, vähän hitaita möllyköitä?
Mä taas haluaisin tietää miksi Anssia äänestetään? Ylimielinen, koko ajan herne nenässä, röyhkeä ja liian itserakas. Siis mun mielestä.
Mutta olen vilpittömän kiinnostunut miksi häntä kannatetaan?
Mä kerron,miksi äänestän Akia.On reilu,ottaa kaikki huomioon,kuuntelee muita,ei dissaa ketään.Asiasta sanoo ja hänen mielipiteitä myös kunnioitetaan.Ei jauha tyhjää paskaa,ei yritäkään miellyttää ketään.Sääntörikkomuksen jälkeen halusi sanoa sen kaikkien kuullen,ketä hän toivoo finaalissa olevan.Sen kuulutuksen jälkeen,ettei jää epäselvyyttä.Aki vaan latas totuuden ja kantoi vastuun siitä. Syteen tai saveen,ei kenenkään persettä nuole.
Torstai bileissäkin haukkui toisten biisivalintoja: paskoo jaksa kuunnella. Ei osoittanut minkäänlaista empaattisuutta kun toiset sai terveisiä kotoaan tai ystäviltä. Anssia yrittää miellyttää koko ajan. Kännissä aivan kamala, hyppii sohvalla ja huutaa fiddu, fiddu,fiddua, yöllä oksentaa pitkin lattioita. Juomista pitäisi saada koko ajan vaikkei jätkä edes osaa juoda. Pilaisi tunnelman bileissä sanomalla Taaville ettei kuuntele, ei uskalla selvinpäin sanoa. Aki oli ensin mun mielestä paras, nyt kaikkeista pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on isompi turhake kuin Aki, sille joka Akista sanoit!
Mätis veks nyt murteineen. Hevonhittoon. Ei sen suurempaa turhaketta oo.
Lähtee huomenna sen 30 000 euron kanssa.
Montako suklaalevyä Lasse söi, kun saivat ärrältä viikkoja viikkoja sitten? t. Palstahullu, joka ei lopeta ennen kuin saa vastauksen :D
Vierailija kirjoitti:
Taavilla juhlapaita, luuleeko et tänään häätö.
Uskon että Taavilla on useampikin paita ja housut. Ei ole yksien varassa, kuten se entinen mies joka käänsi kalsarit viikonloppuna toisin päin.
Nukkuivatko Aki ja Jassu vierekkäin viime yön?
Otin kristallipalloni esiin ja kysyin, kuinka huomena käy. Siinä kun vähän pölyjä huiskin, niin jopas alkoi kuvia ilmestymään ja tässä on tulos:
1. Aki
2. Jasmiina
3. Taavi
4. Lasse
5. Anssi
Akille ääniä Aki voittaa kerta se on vaan paras!
Voi luoja nyt ne kattoo tota vizzun ultratylsyyttä uudestaan teeveestä. Ei siis voi olla totta.
Taavi sanoi tänään että Porvoo on ollut Suomen pääkaupunki. Näinkö Eestissä on opetettu Suomen historiaa??
Cam2 13.46.
Nyt alkaa olla ideat loppu.
Onkohan pizza kylmää vai miksi jassu ei ahmi
Vierailija kirjoitti:
Jees leffaa!!
Riemastuit liian aikaisin.
Olis nyt tullut jotain hauskaa niille teeveestä.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuivatko Aki ja Jassu vierekkäin viime yön?
Ei nukkunut.
Taavi neiti ei syönyt kaikkea!!
Asukkaat ovat kuitenkin tyytyväisiä. Saivat vielä pizzaa ja juomaa eikä tarvinnut edes itse tehdä.
Jassu haluaa seuraavaksi dokaamaan Temppareihin. Sinkuksi ei pääse, joten ainoa mahdollisuus on mennä Akin kanssa parina käsi kädessä seuraavalle kaudelle.