Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minna veks seuraavaksi. Saattaa Lassekin piristyä, kun saa nukkua yönsä rauhassa.
Sama milloin alan katsomaan lähetystä Melody on aina joko keittiössä, kiroilee tai pätee jotain. Minna makaa ja puhuu seksistä. Late makaa myös aina ja lässyttää.. Huoh.
En ole ihan varma, mutta osallistuuko Minna talon hommiin, kuten siivoukseen tai ruuan laittoon? Tekeekö yleensä siellä mitään muuta, kuin istu sohvalla tai tupakalla?
Mä luulen, että Aki on jopa innoissaan, kun metsäkoneen sijaan, hän saa viettää aikaa ihmisten parissa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että Pekka on kyllä komea mies.
Viiksillä vai ilman mieluummin? :D
Hitto kun tulisi joku näpsäkkä tyttö tuonne ja veisi Lassen jalat alta. Minua ärsyttää jotenkin tuon Minnan omahyväinen myhäily.
Minnan haukkuminen selvää kateutta. Katkerat Kaarinat senkun haukkuu.
Perjantai-iltaan asti kilpailevat siitä kuka ehtii vastata eniten puhelimiin, jotka soivat.
Kuka ehtii vastata eniten, saa viikonlopuksi sviitin käyttöönsä.
Olen vasta tällä viikolla ehtinyt kunnolla seuraamaan 24/7 ja mietin onko tuo Laura R puhunut koko ajan noin "tekopirteästi" vai onko tuo joku uusi juttu?
Kyllä minnalla on kohta jotain muutakin paksua paksujen huulten välissä. Johan ovat käsipelejä lassen kanssa harrastaneet ja tuotanto kommentoin" hellää ja romanttista". Jos olis osat toistepäin 40 vuotias mies hiplaamassa 26 vuotiasta tyttöä niin saisi varmaan potkut talosta. Helvetin portit olis auki vauvafoorumillakin kaikki haukkumassa ja moralisoimassa....
Taavi talon komein. Ei vaan tarpeeksi kaunista naista talossa.
noniin, munaminna innostui kisasta! jos voittaa niin päästään seuraamaan kuksimista, yök
Vierailija kirjoitti:
Minnan haukkuminen selvää kateutta. Katkerat Kaarinat senkun haukkuu.
Mistähän tuo kateus sitten häntä kohtaan mielestäsi johtuu ? Mitä kadehdittavaa hänessä on ?
Toki haukkuminen on aina typerää.
HAH HAH HAA nyt Munamiina saa vipinää kinttuun
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltaan asti kilpailevat siitä kuka ehtii vastata eniten puhelimiin, jotka soivat.
Kuka ehtii vastata eniten, saa viikonlopuksi sviitin käyttöönsä.
Ja puhelimeen ei saa sanoa mitään ennen kuin siellä kysytään kuka vastasi.
Jassu alkoi haaveilla ruuasta mitä siellä on tarjolla. Sitten taas puolestaan Juhani sanoi, että ei nyt ole mikään erikoisen hyvä palkinto.
Miksi muuten 40 v mies nuoren naisen kanssa on ällöttävä pervo ja sairas mutta minna ja lasse ok. Toistepäin sitä ei hyväksyttäisi vaikka nainen olis se joka kokoajan roikkuu miehessä
Miksi ne ei tee siitä leikkelekinkusta ruokaa , kun se lihan puute oli niin paha rasti ? Tekisivät vaikka kinkku- makarooilaatikon, kun kerran peruselintarvikkeita on ja ostivat kuitenkin kermaa, maitoa, kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta tällä viikolla ehtinyt kunnolla seuraamaan 24/7 ja mietin onko tuo Laura R puhunut koko ajan noin "tekopirteästi" vai onko tuo joku uusi juttu?
Sössötys häiritsee, olisi hoidattanut puhevikansa, kun on pumpattu sieltä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt pari päivää seurannut (rehellisesti siis kyylännyt =) aika tiiviisti nimenomaan Katjan ja Pekan "romanssia" ja en ole kertaakaan nähnyt Katjan menevän ensimmäisenä halaamaan Pekkaa, vaan se on aina toisinpäin. Tänään tullut tunne, että Katja ei tod haluaisi Pekkaa lähelleen niin usein, kuin mitä tapahtuu vaan vaivaantuu jatkusvasta lääppimisestä. Näyttää vahvasti nyt siltä, että taitaa olla nyt Pekka-paran ihastus yksipuolista ja "romanssi" kuihtuu viikon loppuun mennessä. Harmittaa, olivat vielä pari päivää sitten niin söpöjä.
Katja etääntyi aika pian sen jälkkeen kun Pekka kertoi strapon-kokemuksestaan :D Vaivaantui siitä aikalailla jostain syystä, vaikka itse sanoi anaaliseksin lempparikseen..
Jos muuten Krisun kuulumiset kiinnostaa niin https://open.spotify.com/show/2xEZYl932m4NeptJ8Eo7rK tuolla mies kertoo niitä. Kertoi esim. olevansa kiinnostunut BB:n käsikirjoittamisesta ( ja oli aloittamassa opinnot Laajasalon opistossa)