Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssi nyt paremman näköinen mitä videossa ja parta ei sovi Anssille.
Vierailija kirjoitti:
Aki näkee asukkaatkin kanssa kilpailijoina.
No eikö tuolla kilpailla siitä pääpotista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Lasse ja Taavi on noin lapsellisia. Kikattavat kuin 13 vuotiaat teinit. Siis mitä? Mikä niillä on?
Ne tuntee sielunkumppanuutta.
Se, ei ole lapsellista.
Hienoa kun viikkokausien oleskelu BB-talossa ei ahdista, hyvin ovat jaksaneet.
Onko Lassella joku allergia kun naama punoittaa noin kovasti. Viiniähän se näyttäisi kittaavan
Mäkin voin kirjoittaa tänne mitä tahansa jaskaa jostain asukkaadta ja väittää että oon sen kaveri ja kerron totuuden ja tyhmät täällä uskois. Valoja päälle jo!
Taavi on kuin sillä olisi joku trauma. Muuttuu yhtäkkiä ihan oudoksi.
Ei Akin kantsi lähteen tuohon Lassen vilkutteluun Tinderistä. Opettaa nuonoille tavoille ja on huonoa seuraa Akille.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lassella joku allergia kun naama punoittaa noin kovasti. Viiniähän se näyttäisi kittaavan
Viini ja häpeä punotuttaa nassua.
Siis ei oo todellista. Kello on pian kymmenen ja nuo on saanu vasta syötyä ITSE VALMISTAMANSA aterian. Missä helkkarissa ne luvatut bileet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi Jassun kämppis juttu on ?
Joku Jassun tunteva oli kirjoitellut ylilaudalle siitä, että oli mm. myynyt kämppiksen kamoja sen selän takana yms.
Sehän on varastamista, ja vielä asuinkumppanilta. Pitää olla kova luonne että pystyy.
Todella. Luulisi hävettävän, kun paljastuu. Minä tekisin rikosilmoituksen. Toivottavasti tekee.
Jassu siivoilee ja järjestelee paikkoja. Jätkät istuu sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Lasse ja Taavi on noin lapsellisia. Kikattavat kuin 13 vuotiaat teinit. Siis mitä? Mikä niillä on?
Ne tuntee sielunkumppanuutta.
Se, ei ole lapsellista.Hienoa kun viikkokausien oleskelu BB-talossa ei ahdista, hyvin ovat jaksaneet.
Ei tuo ystävyydeltä näytä Taavin puolelta. Näyttää ahdistuvan. Eikä ton ikäset noin kaveeraa. Eikö niillä ole sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei oo todellista. Kello on pian kymmenen ja nuo on saanu vasta syötyä ITSE VALMISTAMANSA aterian. Missä helkkarissa ne luvatut bileet on?
Maksalaatikko ja nakkipiilot vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi Jassun kämppis juttu on ?
Joku Jassun tunteva oli kirjoitellut ylilaudalle siitä, että oli mm. myynyt kämppiksen kamoja sen selän takana yms.
Sehän on varastamista, ja vielä asuinkumppanilta. Pitää olla kova luonne että pystyy.
Todella. Luulisi hävettävän, kun paljastuu. Minä tekisin rikosilmoituksen. Toivottavasti tekee.
Ja sä uskot kaikkee mitä joku kirjottaa. Surkeeta!
Vierailija kirjoitti:
Jassu siivoilee ja järjestelee paikkoja. Jätkät istuu sohvalla.
Haloo. Jassu on maanut sohvalla koko viikon. Hyvää se sille tekee.
Päästäskö isoveli saunaan nuo. Aikataulut 2t myöhässä.
Viini saa Jassun oksentamaan. Huono tarjoilu.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin voin kirjoittaa tänne mitä tahansa jaskaa jostain asukkaadta ja väittää että oon sen kaveri ja kerron totuuden ja tyhmät täällä uskois. Valoja päälle jo!
Jutut kysyttäessä pitää olla totta.
Kyllä Jassu osaa lukea ihan sujuvasti ja laskeakin.