Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
97441/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siveellinen, häveliäs ja estoinenkin,mutta silti ihmetyttää, miksi ihmiskehon perustoiminnoista ja perusanatomiasta tehdään tässä ohjelmassa niin suuri asia. Jotakin yksityisyydensuojaa asukkailla pitää olla ja tuotannon kunnioittaa ja olla sen verran hienotunteinen, että kaikkea ei saa näyttää. Tämänkin ohjelman katsojilla on tietysti erilaisia mieltymyksiä, mutta netti on täynnä kaikenlaista aineistoa, josta varmasti löytää ties mitä ilman, että tarvitsee BB: tä jonkun näkemisen toivossa katsella. Lisäksi on todella vastenmielistä levittää kuvankaappauksia asukkaista kiusallisessa tilanteissa ja vähäpukeisina tätä palstaa luokattomimmissa paikoissa netissä.

Kyylää kuvakaappauksia.  Tätä juuri tarkoitan, BB-julkisuus voi pilata loppuelämäsi, tietämättäsi. Parikymppisenä opiskelut, parisuhde ja ura ovat vasta nupuillaan, miksi mennä pilaamaan se kaikki johonkin BB.-taloon,  vaikka saisi 100 000 euroa ja pääsisi panemaan kameroiden käydessä. Minnaa voisi muuten haastatella, miltä nyt tuntuu.

Vierailija
97442/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulla on jäänyt joku lapsuuden vaihe päälle, kun se kiukuttelee ja kitisee pikkulapsen lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97443/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Anssin Rocky-verkkarit pitäisi polttaa.

Mitenkäs ne vaaleanpunaiset trikoot kolmet kympillä. Tai yli isot halppis tirokoo rätit.

Vierailija
97444/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssilla on parhaat kuteet talossa.

Jep, yksi parhaista pusakoista.  jonka laittaa usein häätöäänestykseen. Haaremihousuthan ovat muuten maailmalla hyvin suosittuja.

Vierailija
97445/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut itse katsoa enää bb:tä kun Pekka lähti, Sami oli lemppariasukas, joten tottakai hänen lähtönsä vähän vei kiinnostusta, mutta kun Pekka lähti niin talosta kuoli kyllä kaikkia toiminta. Viimeinen viisikko on kyllä maailman tylsin, mitä nyt Jasmiina välissä huutaa ja kiroaa ja valittaa. Pekan jutu ja kohellukset toi oman hupinsa, lisäksi se kuinka paljon hän ärsytti Taavia ja Lassea oli puoli hupia.

Pekka vei mennessään hauskat jutut. En tiedä, olisiko ollut voittajasuosikki, mutta tarinoita Pekka toi. 

Tylsät jäi. 

Vierailija
97446/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kyräily menossa sohvalla.

Vierailija
97447/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 mummoa iltiksessä haluaa Akin voittavan ja Taavi oli yhden mielestä ylimielinen. 

Vierailija
97448/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Anssia. Auttoi innoissaan Jasminaa painamaan kuvaa ja sotki Jasmiinan paidat.

pieni läikkä tuli, ei huomaa mitään huppelissa jos laittaa paijan pääle

Eihän talossa ole ketään Paijaa..

Vierailija
97449/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä Jasmiinan habitusta.

Tyhmiä juttuja jauhaa ja viina tuntuu olevan ihmeen tärkeää tälle, tuleva alkoholisti?

Pilannut koko kauden. 👎

Ja Jassun kannattajat ovat samanlaisia kehopositiivisia kapakoissa aikaansa viettäviä yleissivistymättömiä moukkia. Heidän on helppo samaistua Jassuun kun ovat itse samanlaisia.

Sä et tiedä yhtään mitään Jassun kannattajista.

Sinä senkin moukka.

Eiköhän Jassun kannattajat ole kapakkaruusuja, ulosottovelkaisia ja kiusaajia. Seura tekee kaltaisekseen. 

Vierailija
97450/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki pitää illalla puheen ja käy neuvottelemassa lisää ohjelmaa isoveljeltä.

Vierailija
97451/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Itä-Suomi kannustaa Akia. On hyvää mainosarvoa alueelle.

Vierailija
97452/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo känniääliöiden auttaminen on oikeasti aika kaksipiippuinen juttu. Kännissä ihminen joutuu helposti vaaraan, jos varsinkin suuremmassa porukassa jätetään oman onnensa nojaan. Toisaalta tuollaista känniääliötä ei pitäisikään auttaa kun on ihan itse tilanteensa aiheuttanut. Oikeasti sairaiden ja ilman omaa syytään vaaraan joutuneiden auttaminen on ihan eri asia. Alkoholi ja päihteet ovat maailmanhistorian kamalimpia keksintöjä, toki atomipommi ehkä kaikkein kamalin, joita kukaan ei oikeasti missään tapauksessa tarvitse. Paljon pahaa ovat päihteet aiheuttaneet. Asukkaidenkin kohdalla on ollut todella kamalaa kuunnella krapulasta valitusta kun itse ovat tilansa aiheuttaneet. Toisaalta sama juttu se on ollut tuon kofeiinin puutteen aiheuttaman päänsäryn kanssakin. Tuollahan jotkut ovat sanoneet ihan suoraan kaipaavansa kahvia tai kofeiinijuomia vain estääkseen tuon päänsäryn, joka muuten on erilaista kuin oikea päänsärky.

Itse olen absolutisti,enkä kahvia tai energiajuomiakaan ole koskaan juonut. Sen sijaan colajuomilla ja teellä olen saanut aikaan hirveän kofeiiniriippuvuuden. Nykyään en pysty enää edes colaa juomaan. Viimeisellä kerralla kun join colaa paikat tärisivät ja menetin yöunet. Jotain muitakin oireita ilmeni.

Minä en oikein usko,  että pelkällä collalla paikat tärisevät, kyllä siinä on pohjalla jotain tujumpaa, muutenhan colaa myytäisiin apteekissa, reseptillä. Ei suinkaan Prismassa lapsille.

pärisee jotkut tietyt juomkat jos liikaa ottaa. Itse en tarvi moisia

Vierailija
97453/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavin itsepäisyys näkyi tuossa köysitehtävässä. Onneksi Lasse puolusti Jassua

Tärkeintä että saavat sen pääruuan ja 10 biisiä jäi vaan saamatta.

Vierailija
97454/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehillä meni hermot Jasmiinaan.

Kuka tuollaista kitisijää jaksaa. Kukahan tuon kiroilijan on opettanut kiroilemaan ja vetämään viinaa ja tupakkaa. 

Vierailija
97455/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on paras tyyli.

katsopa hampaita  yäk!!

Vierailija
97456/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Anssia. Auttoi innoissaan Jasminaa painamaan kuvaa ja sotki Jasmiinan paidat.

pieni läikkä tuli, ei huomaa mitään huppelissa jos laittaa paijan pääle

Eihän talossa ole ketään Paijaa..

paidan joissain murteissa paija

Vierailija
97457/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Itä-Suomi kannustaa Akia. On hyvää mainosarvoa alueelle.

Toisin kuin Jyväskylässä mutta sen ymmärrän.

Vierailija
97458/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on paras tyyli.

katsopa hampaita  yäk!!

Vaateista oli kai puhe. Hampaat saakin korjattua mutta tyyliä ei.

Vierailija
97459/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on paras tyyli.

Paras tyyli, olen sanaa mietä. Katsoni taas erään dokumentin,  jossa paneuduttiin noihin tatuointeihin. Jäin miettimään, että Anssi on tehnyt paljon töitä itsensä kanssa, siksi tatuoinnit. Jokainen meistä hakee keinoja selviytyä ja  Anssi on yksi esimerkki selviytyjistä. Anssi auttaa,  jos joku makaa maassa, ei potki.  Arvostan.

Vierailija
97460/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jassu sai yksin tuon köysi tehtävän jos muut saaneet tehdä pareittain? oikein haetaan että muut hermostuu jassulle ja menee jassun syyksi pisteiden menetys.

Ketju on lukittu.