Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
97401/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo känniääliöiden auttaminen on oikeasti aika kaksipiippuinen juttu. Kännissä ihminen joutuu helposti vaaraan, jos varsinkin suuremmassa porukassa jätetään oman onnensa nojaan. Toisaalta tuollaista känniääliötä ei pitäisikään auttaa kun on ihan itse tilanteensa aiheuttanut. Oikeasti sairaiden ja ilman omaa syytään vaaraan joutuneiden auttaminen on ihan eri asia. Alkoholi ja päihteet ovat maailmanhistorian kamalimpia keksintöjä, toki atomipommi ehkä kaikkein kamalin, joita kukaan ei oikeasti missään tapauksessa tarvitse. Paljon pahaa ovat päihteet aiheuttaneet. Asukkaidenkin kohdalla on ollut todella kamalaa kuunnella krapulasta valitusta kun itse ovat tilansa aiheuttaneet. Toisaalta sama juttu se on ollut tuon kofeiinin puutteen aiheuttaman päänsäryn kanssakin. Tuollahan jotkut ovat sanoneet ihan suoraan kaipaavansa kahvia tai kofeiinijuomia vain estääkseen tuon päänsäryn, joka muuten on erilaista kuin oikea päänsärky.

Itse olen absolutisti,enkä kahvia tai energiajuomiakaan ole koskaan juonut. Sen sijaan colajuomilla ja teellä olen saanut aikaan hirveän kofeiiniriippuvuuden. Nykyään en pysty enää edes colaa juomaan. Viimeisellä kerralla kun join colaa paikat tärisivät ja menetin yöunet. Jotain muitakin oireita ilmeni.

Minä en oikein usko,  että pelkällä collalla paikat tärisevät, kyllä siinä on pohjalla jotain tujumpaa, muutenhan colaa myytäisiin apteekissa, reseptillä. Ei suinkaan Prismassa lapsille.

Vierailija
97402/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo känniääliöiden auttaminen on oikeasti aika kaksipiippuinen juttu. Kännissä ihminen joutuu helposti vaaraan, jos varsinkin suuremmassa porukassa jätetään oman onnensa nojaan. Toisaalta tuollaista känniääliötä ei pitäisikään auttaa kun on ihan itse tilanteensa aiheuttanut. Oikeasti sairaiden ja ilman omaa syytään vaaraan joutuneiden auttaminen on ihan eri asia. Alkoholi ja päihteet ovat maailmanhistorian kamalimpia keksintöjä, toki atomipommi ehkä kaikkein kamalin, joita kukaan ei oikeasti missään tapauksessa tarvitse. Paljon pahaa ovat päihteet aiheuttaneet. Asukkaidenkin kohdalla on ollut todella kamalaa kuunnella krapulasta valitusta kun itse ovat tilansa aiheuttaneet. Toisaalta sama juttu se on ollut tuon kofeiinin puutteen aiheuttaman päänsäryn kanssakin. Tuollahan jotkut ovat sanoneet ihan suoraan kaipaavansa kahvia tai kofeiinijuomia vain estääkseen tuon päänsäryn, joka muuten on erilaista kuin oikea päänsärky.

Itse olen absolutisti,enkä kahvia tai energiajuomiakaan ole koskaan juonut. Sen sijaan colajuomilla ja teellä olen saanut aikaan hirveän kofeiiniriippuvuuden. Nykyään en pysty enää edes colaa juomaan. Viimeisellä kerralla kun join colaa paikat tärisivät ja menetin yöunet. Jotain muitakin oireita ilmeni.

Minä en oikein usko,  että pelkällä collalla paikat tärisevät, kyllä siinä on pohjalla jotain tujumpaa, muutenhan colaa myytäisiin apteekissa, reseptillä. Ei suinkaan Prismassa lapsille.

Olin siis juonut varmaan 1,5 litraa Pepsi Maxia. Olen tullut siihen tulokseen, että kofeiini ei taida oikein sopia. Välillä ihan tavallinen tekin tuntuu ikäänkuin menevän päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97403/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut itse katsoa enää bb:tä kun Pekka lähti, Sami oli lemppariasukas, joten tottakai hänen lähtönsä vähän vei kiinnostusta, mutta kun Pekka lähti niin talosta kuoli kyllä kaikkia toiminta. Viimeinen viisikko on kyllä maailman tylsin, mitä nyt Jasmiina välissä huutaa ja kiroaa ja valittaa. Pekan jutu ja kohellukset toi oman hupinsa, lisäksi se kuinka paljon hän ärsytti Taavia ja Lassea oli puoli hupia.

Vierailija
97404/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on todella ilkeä varmaan ulkopuolellakin. Tuo erimielisyyttä taloon. Kuin ilkeä vanha mummu.

Minä tunnen vain kilttejä vanhoja mummuja. Sen sijaan tunnen useita ilkeitä nuoria naisia.

Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset.

Vierailija
97405/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehillä meni hermot Jasmiinaan.

Faktaa peliin eli mikä kohta kun en ole huomannut.

Vierailija
97406/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot seuraa BB:tä. Ilta-sanomissa lukua. Heitä ärsyttää kiroilu ja tupakan poltto. He tykkäsivät kovasti Pekasta ja Samirista.  Kaikkien yhteinen suosikki on kuitenkin Aki. 

Taavia ja Jasmiinaa pitävät valittajina. Aki on heidän mielestään reilun ja rehdin tuntuinen.

Kaikki sanoivat kuitenkin Akia voittajasuosikikseen.  Että näin, lukekaa itse, jos huvittaa. 

Mummot eivät ole harmaa lauma, jota voi kohdella miten sattuu,  eivätkä he kaikki edes tiedä BB-talon olemassaolosta, Toki oiva kohde mainostaa, koska äänestäjistä taitaa olla nyt  pula. Mummoja höynätään jo Atstraltoosan systeemissä 247. ihan kybällä,  ikävä kyllä. Kaameinta, mainostettiin että voi osallistua luottokortilla. Onneksi mummoja suojaa se etteivät heikoimmat osaa käyttää kortteja, eivätkä näe näppäillä.

Vierailija
97407/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä keli tuolla!

Vierailija
97408/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mennyt hermot, Jassu punoo olkiköyttä ja pojat neuvoo sekä tsemppaavat kilvan,

Hyvä meininki kaikilla vaikka vettäkin sataa kuin estherin perästä.

Vierailija
97409/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot seuraa BB:tä. Ilta-sanomissa lukua. Heitä ärsyttää kiroilu ja tupakan poltto. He tykkäsivät kovasti Pekasta ja Samirista.  Kaikkien yhteinen suosikki on kuitenkin Aki. 

Taavia ja Jasmiinaa pitävät valittajina. Aki on heidän mielestään reilun ja rehdin tuntuinen.

Kaikki sanoivat kuitenkin Akia voittajasuosikikseen.  Että näin, lukekaa itse, jos huvittaa. 

Mummot eivät ole harmaa lauma, jota voi kohdella miten sattuu,  eivätkä he kaikki edes tiedä BB-talon olemassaolosta, Toki oiva kohde mainostaa, koska äänestäjistä taitaa olla nyt  pula. Mummoja höynätään jo Atstraltoosan systeemissä 247. ihan kybällä,  ikävä kyllä. Kaameinta, mainostettiin että voi osallistua luottokortilla. Onneksi mummoja suojaa se etteivät heikoimmat osaa käyttää kortteja, eivätkä näe näppäillä.

Mä inhoon mummoja.

Vierailija
97410/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa peliin eli mikä kohta kun en ole huomannut.

Aki esim. sanoi Jasmiinalle Akille harvinaisen kovaan ja tylyyn ääneen kritiikkinsä kun Jasmiina valitti tehtävästä. Muut miehet vähintäänkin myötäilevät.

Vierailija
97411/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina ei siis selvästikään olisi halunnut tehdä mitään, koska ymmärsi vaarana olevan kaikkien jo kerättyjen pisteiden menettäminen.

Vierailija
97412/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoon mummoja.

Onko/oliko oma mummosi sinulle rakas?

Vierailija
97413/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mennyt hermot, Jassu punoo olkiköyttä ja pojat neuvoo sekä tsemppaavat kilvan,

Hyvä meininki kaikilla vaikka vettäkin sataa kuin estherin perästä.

tuo on heinää, olki on vaaleeta ja paksumpaa

Vierailija
97414/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siis juonut varmaan 1,5 litraa Pepsi Maxia. Olen tullut siihen tulokseen, että kofeiini ei taida oikein sopia. Välillä ihan tavallinen tekin tuntuu ikäänkuin menevän päähän.

Miksi juoda 1.5 litraa makeaa litkua, vesi olisi raikkaampaa. Toisaalta onhan sanottu, että jos kahvi nyt keksittäisiin se kiellettäisiin huumeena. Meidän nuoret juovat kofeiinitonta kahvia, minä tahdon mustaa kahvia  :(

Vierailija
97415/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina tuo edelleen huonoa energiaa taloon. Aiheutta erimielisyyttä miesten välille asiattomilla kuiteillaan.

Ihan silloin aluksi tykkäsin Jasmiinasta, mutta se kun haukkui kanssakilpailijoitaan ja valitti kaikesta ja puhui huutamalla, niin ei kuulu  minun suosikeihin. 

Sitten vielä sekin, millainen on ihminen, kun   jättää asiansa ulosottoon, miten niitä voi olla niin mahtava summa.  Kaiken lisäksi huijannut kelaa, josta sai rahaa väärin perustein.

Onkohan tuolle neidolle kovin paljon työt maittaneet. Miten muuten kaikki on ulosotossa. 

Miksi täällä koko ajan jankutetaan jostain Jasmiinan veloista ja ulosotosta? Mitä se kenellekään kuuluu? Suomessa on yli 400 000 ihmistä ulosotossa, kuka nyt mistäkin syystä. Kotitalouksien keskimääräinen velkaantumisaste on yli 130 prosenttia, vaikka suurin osa on siis vain velkaa

Jasmiinan velka on melko mitätön ja häviää nopeasti, kunhan hän pääsee töihin.

Nyt vähän jäitä hattuun näihin tyhjänpäiväisiin jankutuksiin, jotka eivät liity BB:hen mitenkään.

BB:ssä on kyse persoonista, ja jos joku on ulosotossa tuhansilla euroilla, se kertoo kyllä paljon henkilöstä. Ajattelen itse niin, että ensin pitää aina maksaa laskut, vaikka viimeiseen penniin. Jokaisella on Suomessa mahdollisuus kouluttautua ammattiin, ja töitä löytyy jokaiselle jotakin. Etenkin lähihoitajille.

Tykkään Jassun hulvattomasta suoruudesta, ja uskon, että hän kypsyy vielä vastuulliseksi kansalaiseksi. Silti en äänestä nyt häntä, vaan Akia.

Vierailija
97416/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla tuli kunnon painatus t paitoihin ja kasseihin, väriä kunnolla. 

Vierailija
97417/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö? Kyl-lä.

Vierailija
97418/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoon mummoja.

Miksi? Jos mummo on ollut sinulle kylmä ja paha, sinulla oikeus tunteisiisi. Älä kuitenkaan tuomitse kaikkia naisia,  äitejä ja mummoja, papatkin ovat muuten hania.

Vierailija
97419/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu vois tehdä tota ihan yksikseen. Tekis sille oikeen hyvää kun kukaan ei neuvoisi eikä kuulisi ja näkisi sitä.

Vierailija
97420/105262 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Anssin Rocky-verkkarit pitäisi polttaa.

Ketju on lukittu.