Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Anssi on usein tosi itsekäs, mutta osaa välillä yllättää. Eilen illalla oli reilu Taaville ärräreissun jälkeen kun vaihtoi karkkipussinsa Taaville suklaalevyyn, josta T ei tykännyt. Yleensä Anssi tuntuu nauttivan itsekkyydestä, mutta osaa hän olla reilukin niin halutessaan.
Jokaisen meistä on oltava "itsekäs" muutenhan tässä poljetaan jalkoihin mennen tullen. Anssi on useamman kerran näyttänyt kuinka tahtoo toisille hyvää, mutta sekin täässä liiskattiin peliksi. Talossa olohan on ainoastaan peliä, kuka vähänkään järkeä päässään omaava menee BB-taloon hokemaan, että mä en oo mitään. tehkää mitä tahdotte, mä en osaa ehkä tiedä mitään. Ei elämässä pärjää pelkästään uhriutumalla, meidän jokaisen on itse toimittava, edes yritettävä.
Et liian ujo olla saa jos haluat jonkun valloittaa......
Työ´lsät tehtävät finaaliviikolla, tosi vaikeitakin. Ainoa hauska ollut nuo videot ja pinssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on usein tosi itsekäs, mutta osaa välillä yllättää. Eilen illalla oli reilu Taaville ärräreissun jälkeen kun vaihtoi karkkipussinsa Taaville suklaalevyyn, josta T ei tykännyt. Yleensä Anssi tuntuu nauttivan itsekkyydestä, mutta osaa hän olla reilukin niin halutessaan.
Jokaisen meistä on oltava "itsekäs" muutenhan tässä poljetaan jalkoihin mennen tullen. Anssi on useamman kerran näyttänyt kuinka tahtoo toisille hyvää, mutta sekin täässä liiskattiin peliksi. Talossa olohan on ainoastaan peliä, kuka vähänkään järkeä päässään omaava menee BB-taloon hokemaan, että mä en oo mitään. tehkää mitä tahdotte, mä en osaa ehkä tiedä mitään. Ei elämässä pärjää pelkästään uhriutumalla, meidän jokaisen on itse toimittava, edes yritettävä.
tämä uhrikortti on kyl-lä käytössä koko ajan, ihan kuin muiden pitäisi tasoittaa tietä kun itse ei viitsi.
hullua kyllä mennä valittamaan taloon, miten suoriutui testeistä, vai oliko niitä?
Onneksi loppuu kohta. Pekka kun putosi niin on tylsää katseltavaa.👎
Finaaliviikolla olisi saanut olla Pekka ja Sami mukana. Ei olisi ollut hiljaista hetkeä ja olisi ollut hauskaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä uhrikortti on kyl-lä käytössä koko ajan, ihan kuin muiden pitäisi tasoittaa tietä kun itse ei viitsi.
hullua kyllä mennä valittamaan taloon, miten suoriutui testeistä, vai oliko niitä?
Talohan mainostaa, kuten bisneksiin kuuluu, että tarjontaa on ja valinta pelaa. Koosteiissa moni kertoo, kuinka omassa elämässään BB kausi on taaksejäänyttä, sitä ei muistella edes l
ähipiirissä. Siis moni itse tahtoo unohtaa, mutta netissähän kaikki säilyy, sekä hyvä että paha.
En usko, että BB on kenellekään hyvä asia, varsinkaan taviksille, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, Anssilla oli karkkipusseja yli oman tarpeen hallussaan, ja jos kerran tykkää tuosta suklaastakin, niin sehän oli hänelle silkka win-win-vaihto. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, Anssilla oli karkkipusseja yli oman tarpeen hallussaan, ja jos kerran tykkää tuosta suklaastakin, niin sehän oli hänelle silkka win-win-vaihto. 🙄
"Hyvä antaa vähästään, paha ei anna paljostakaan."
Taaville kävi nolosti, sai kolmioleivät, ei huomannut paniineita, ei tykännyt mitä sai.
Onko Hurstin jonoa vielä??? Kuinkahan sinne antaa raharikkaat avustusta?? Yhteiskunta mun tietääkseni ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hurstin jonoa vielä??? Kuinkahan sinne antaa raharikkaat avustusta?? Yhteiskunta mun tietääkseni ei anna.
Tämä on Bb ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle, joka laitoit aikaleiman joulukarkkikeskusteluun (sen näkee edelleen 24/7:sta, puoli kolmen aikoihin). Hah, totta se oli. Kysyttiin kunkin inhokkijoulukarkkeja, johon Aki vastas ensin Budapest. Kaikki muutkin komppasivat inhoavansa Budapest-karkkeja, paitsi Anssi, joka ylisti niitä. Puhuivat hetken muista joulukarkeista ja pahoista patukoista. Aki sitten vielä mainitsi Anssin kuulen, että hänkin tykkää tosi paljon Budapestista...🙈
Noinhan soijapojatkin tekee ja naureskelevat päälle. Aivan kuin kukaan ei huomaisi. Etkö oikeesti ole huomannut.
Saa Aki olla samaa mieltä kuin Anssi jos haluaa. Ei tarvi sun lupaa.
Toki saa, mutta kyse olikin siitä, että Aki muutti aiemman mielipiteensä suklaamausta kuultuaan, että idolinsa tykkää siitä. Se on kieltämättä vähän noloa.
Harmi, ettei eilisen tapahtamista napattu BB:n ig-stooreihin laisinkaan näiden valmistautumista Ärrä-juoksuun. Se oli päivän hauskin hetki kun venyttelivät, lämmittelivät, pohtivat paperikassien asentoja (vrt. ilmanvastus) ja hioivat strategiaa aivan täpinöissään ja omalle käytökselleen hillittömästi naureskellen. Siis Lasse, Jassu ja Aki. Toivottavasti olisi päässyt koosteeseen.
Oon tykännyt tästä kaudesta, kun tää on ollut sellainen seksitön kausi. Ei ole paljoa peittoa heiluteltu, eikä puhuttu näistä seksiasioista. Niitäkin kausia on ollut, että koko ajan jotain pussailu juttuja, parin muodostusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt tästä kaudesta, kun tää on ollut sellainen seksitön kausi. Ei ole paljoa peittoa heiluteltu, eikä puhuttu näistä seksiasioista. Niitäkin kausia on ollut, että koko ajan jotain pussailu juttuja, parin muodostusta jne.
Sama. Eikä ole ollut samalla tavalla läyhäämistä, kiusaamista, juonittelua ja kyräilyä kuin aiemmilla bb-kausilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla on ihan lättänä perse. Ylävartalo on muhkea, tainnut jäädä jalkapäivät välistä.
Hyvä perse sillä on. Oksettavia ne kilsan leveät muotiperseet.
Onko kuvia? Itse nähnyt sellaisen kuvan ylilaudallla, missä makaa sängyllä ilman housuja ja on sellainen lättänä. Luulis olevan muhkeampi, jos salilla käy kuitenkin.
oi
Oikein kunnon selluliittipeffa! Ei paljon kannattaisi näytellä!🤭
Jokainen saa näyttää itseään niin paljon ja vähän kuin haluaa. Oli minkä muotoinen, painoinen tai näköinen tahansa. Lähes kaikilla on selluliittia.