Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea kirjoja ettei murre olisi niin vahvaa. Ei tahdo aina saada selvää Akin murteesta.
Mie puhun ommoo murretta, sitä ei sotketa millää kirjakielellä. Mie tulin bigbrotherriin ja suaatan jopa voittoo. Mie oon mie.
On kyllä kamalan nolon kuuloista murretta. Tulee pelkästään myötähäpeä kuunnellessa eikä mongerruksesta tahdo saada selvää.
Kamalaa, noloa ja myötähäpeä… Sinun kirjoitus aiheuttaa ihan tätä samaa.
Voi voi raukkaa, kun jonkun puhe käy noin mieleen, että täytyy alkaa tänne kirjoittamaan. Hahhaa. Hanki elämä.
Lasse on vaan kateellinen Taaville, Lasse on tosi ilkeä ja pyörittelee silmiään Taavin selän takana, ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Talon vaisun tunnelman lisäksi tämä palstakin tuntuu hiljentyneen omituisesti.
En oikein jaksa lukea järkyttäviä ja inhottavia viestejä talon ihmisistä, jotku ottavat ikäänkuin loppukirin. En seuraa 247 enkä aina enää koosteitakaan, eikä minua helauta mihinkään suuntaan vaikka voitto menisi Topille. Tiedän, että ihmiset ovat kieroja ja pahojakin, mutta pahuus ja julmuus täällä kyllä vähän yllätti. Kertoo ihmisten omasta pahasta olosta ja se on surullista.
Peikkokaksikko pääsi sitten ulkohommiin.
Lassen ja Villen tanssi. :D
Mulle kait on sama vaikka Jazmiina voittaa,tuotanto on kuitenni jo päättäny niin. Saapi hänkuitenni ulosottovelat kuitattuu.
Taavin huumorintaju onkohan huippu ja heitot! 😄
Vierailija kirjoitti:
Taavin huumorintaju onkohan huippu ja heitot! 😄
*on ihan huippu
Vierailija kirjoitti:
Miksi isoveli on alkanut laittaa taustamusiikkia? Ei sitä aikaisemmin ollut.
Joka koosteessa ollut taustamusiikkia. Mutta hyvä kun 3kk jälkeen huomaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja toi herkkujen haku viimeiseen bileisiin.. 70 sek, tarjoilut ärrältä sekä mehu ja maksalaatikkoa
Häh? Viimeisissä bileissä herkkuna maksalaatikkoa?!
Finaaliviikko ja tosi tylsiä tehtäviä.Onkohan asukkaat itse samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että koko talo muuttui ihan toiseksi sen jälkeen, kun Pekka lähti. Pekka olikin todella suuri persoona.
Totta, nyt tätä voi vihdoinkin katsoa.
Mitä tää palsta jumiin, vai eikö tänne vaan oo tullut viestejä?
Olisipa tänään sit edes jotain tekemistä. Parempi olis et bileihin saatais enemmän Alkoa kun 3 per naama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea kirjoja ettei murre olisi niin vahvaa. Ei tahdo aina saada selvää Akin murteesta.
Mie puhun ommoo murretta, sitä ei sotketa millää kirjakielellä. Mie tulin bigbrotherriin ja suaatan jopa voittoo. Mie oon mie.
On kyllä kamalan nolon kuuloista murretta. Tulee pelkästään myötähäpeä kuunnellessa eikä mongerruksesta tahdo saada selvää.
Tyypillinen keskenkasvuisen (joko henkisesti tai myös fyysisesti) kommentti. Oma murre kuulostaa oikealta, muut väärältä.
Kannattaa tänään himmailla 5 prosenttisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja toi herkkujen haku viimeiseen bileisiin.. 70 sek, tarjoilut ärrältä sekä mehu ja maksalaatikkoa
Häh? Viimeisissä bileissä herkkuna maksalaatikkoa?!
Ei ne ole ansainnut muuta.