Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kirjoitti:
Seuraavan kauden henkilöt valitaan ehdottomasti puntarin ja hammaslääkärin kautta.
Niin paljon täällä kommentoidaan kilpailijoiden painoa ja hampaita.Päivän paras😀
Vaatimuslista ensi vuoden casting-väelle:
- ei lihavia homoseksuaaleja (jos taloon homo niin mieluusti hyväitsetuntoinen, itsestään huolta pitävä akateeminen mies, kiitos)
- yli sairaalloisen ylipainoisia naisia
- ei puhevikaisia eikä änkyttäjiä
- ei mielisteleviä "rajuja" lesboseksuaaleja
- ei piipittäviä silikonibimboja
- ei öykkäröiviä woke-naisia
tämä todistaa että kyllä suomalaiset on suvaitsevaista porukkaa. Ei ihme että mm. Koulukiusaamista on paljon. Mitä aikuiset edellä jne.
Minä en tykkää homoista, enkä lesboista. Ne vaan tökkii jo heti alussa.
Tänä vuonna sateenkaariväestä oli kyllä erikoisen naurettava kattaus. Molemmat muiden asukkien mielistelijöitä, joilla ei ollut mitään omaa mielipidettä asioista.
Niinpä. Riittää näköjään casting tiimille, että henkilöllä on paljon näyttäviä tatuointeja. Se takaa, että on räväkkä ja mielenkiintoinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselin sunnuntaina, kun Taavi ja Jassu istui häätösohvalla vierekkäin ja mietin, et nehän olis upea pari. Jassu kauniina, Taavi komeana, molemmat tyylikkäästi pukeutuneina. Olis kyllä hauska pariskunta ja kumpikin oppisi paljon toisestansa. Tulis suloisia lapsia heille myös. Lasse kummisedäksi lapsille.
Jasu on kyllä yrittänyt Taavin kainaloon sänkyyn, paljussa syliin ja suihkussa tsiigaillut munaa.
Jassu vaan on Taaville 40 kg ylipainoinen.
Akille ois kelvannu. Ajattelin heti alussa, kun huomasin Akin ihastuksen, että taatusti on äitinsä samaa kaliiperia, kun ei ylipaino poikaa haittaa ja näinhän se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoispa noi miehet mitä ajattelevat tosta loisesta. Lopettaisivat tuon näyttelemisen ja feikkaamisen.
Pelaamisen takia sietävät kun oltavakohtelias. Ukos päästyään ei kukaan noista halua olla Jassun kanssa missään. Varmasti on mitta täynnä. 👍👍👍👍
Tuollaisiahan suomalaiset nuoret miehet ovat (ja Taavi-vanhus). Möykkäävät Suomi-naiset ovat kasvattaneet pojista hissukoita pienestä pitäen eivätkä nuo miehiksi kasvaneinakaan uskalla sanoa yhtään poikkipuolista sanaa emakoille.
kyllä pitää osata sanoa ja kertoa oma mielipide. Minut kasvatettiin että pitää olla hiljaa kun vieraita käy. Aivan väärä kasvatusmalli. Niin ja kiltti :)))
Olet siis ilmeisesti mies? Kun sinut on kasvatettu hiljaiseksi.
olen nainen ja kyllä saan suun auki tarvittaessa ja ilman tarvetta. Kiltteys on karissut aika päiviä sitten.
Oot siis poikkeus: hiljaiseksi kasvatettu nainen,
vaikka miehet on kasvatettu hiljaisiksi!
isä tykkäs että ei saa liikoja puhua, äiti puhelias. Isä tykkäs että äitini puhuu liikaa. Yritti vaientaa äitiä mutta ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kirjoitti:
Seuraavan kauden henkilöt valitaan ehdottomasti puntarin ja hammaslääkärin kautta.
Niin paljon täällä kommentoidaan kilpailijoiden painoa ja hampaita.Päivän paras😀
Vaatimuslista ensi vuoden casting-väelle:
- ei lihavia homoseksuaaleja (jos taloon homo niin mieluusti hyväitsetuntoinen, itsestään huolta pitävä akateeminen mies, kiitos)
- yli sairaalloisen ylipainoisia naisia
- ei puhevikaisia eikä änkyttäjiä
- ei mielisteleviä "rajuja" lesboseksuaaleja
- ei piipittäviä silikonibimboja
- ei öykkäröiviä woke-naisia
tämä todistaa että kyllä suomalaiset on suvaitsevaista porukkaa. Ei ihme että mm. Koulukiusaamista on paljon. Mitä aikuiset edellä jne.
Minä en tykkää homoista, enkä lesboista. Ne vaan tökkii jo heti alussa.
Tänä vuonna sateenkaariväestä oli kyllä erikoisen naurettava kattaus. Molemmat muiden asukkien mielistelijöitä, joilla ei ollut mitään omaa mielipidettä asioista.
Niinpä. Riittää näköjään casting tiimille, että henkilöllä on paljon näyttäviä tatuointeja. Se takaa, että on räväkkä ja mielenkiintoinen persoona.
Aika pepulleen mennyt casting muutenkin jos nämä 19 olivat mielenkiintoisimmat, hakijoita kuitenki kerrottiin olleen tuhansia. Kannattaisi ainakin Virtanen pudottaa pois koko tuotantoryhmästä heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi tekee kädenkäänteessä sopan kaikille talossa. Eikä vaan ittelleen ja Akille niinkuin tuo kolmen tiimi usein tekee.
Anssi tekee käteenvetäessä sotkun kankaille talossa...
Teki vain neljälle ruokaa ja se outoa kun teki niin nopeasti. Mahtoi olla sitkeää lihaa.
Lasse teki omat, perunaa paistoi, kai laittoi soijaa. hyvin riippunutta lihaa, ei sitkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jassu ymmärtäisi jo luovuttaa perjantaina. Samir oli mun suosikki. Harmi, ettei päässyt tänne asti. Sunnuntaina voittaja Lasse, Aki tai Anssi. Taavista en usko voittajaa. Jassu on patalaiska valittaja. Jatkuvasti istuu pk-huoneessa.
Minä kyllä luulen, että Jassu luovuttaa perjantaina. Jassu tajuaa, että eihän sillä olisi kuitenkaan mitään mahiksia voittoon ja ei todenteolla olisikaan.
No se lähtee halvalla. Kunhan saa panimoo ja paninii.
Paljon parempi kattaus mitä viime vuonna ja enemmän tehtäviä ja mielenkiintoisempia, kahtia jako joka oli herkullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselin sunnuntaina, kun Taavi ja Jassu istui häätösohvalla vierekkäin ja mietin, et nehän olis upea pari. Jassu kauniina, Taavi komeana, molemmat tyylikkäästi pukeutuneina. Olis kyllä hauska pariskunta ja kumpikin oppisi paljon toisestansa. Tulis suloisia lapsia heille myös. Lasse kummisedäksi lapsille.
Tämän kirjoittajan täytyy itse olla lihava ja haaveilee että joku Taavin kaltainen huolisi sen
Ja tämän kiroittajan elämässään epäonnistunut keittiöpsykologi joka kuvittelee pystyvänsä muka tietämään jotain muista kommentoijista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasu on kyllä yrittänyt Taavin kainaloon sänkyyn, paljussa syliin ja suihkussa tsiigaillut munaa.
Akille ois kelvannu. Ajattelin heti alussa, kun huomasin Akin ihastuksen, että taatusti on äitinsä samaa kaliiperia, kun ei ylipaino poikaa haittaa ja näinhän se oli.
Nyt mieti!
Meniköhän ”hieman” liian pitkälle, kun äitienkin yli/alipainot arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittajan täytyy itse olla lihava ja haaveilee että joku Taavin kaltainen huolisi sen
Minä taasen veikkaan, että kirjoittaja on lukenut nuoruudessaan liikaa reginoita ja hertta sarjoja. Etääntynyt oikeasta elämän todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän kiroittajan elämässään epäonnistunut keittiöpsykologi joka kuvittelee pystyvänsä muka tietämään jotain muista kommentoijista.
Tais ärsyttää pullukkaa? Käyppä ostaan lähikaupasta sipsipussi ja uneksi Taavista niin helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöppöötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi tekee kädenkäänteessä sopan kaikille talossa. Eikä vaan ittelleen ja Akille niinkuin tuo kolmen tiimi usein tekee.
Anssi tekee käteenvetäessä sotkun kankaille talossa...
Teki vain neljälle ruokaa ja se outoa kun teki niin nopeasti. Mahtoi olla sitkeää lihaa.
Lasse teki omat, perunaa paistoi, kai laittoi soijaa. hyvin riippunutta lihaa, ei sitkeetä.
Vai hyvin riippunutta lihaa. Olet kyllä tietämätön. No kerro mitä naudanlihaa heillä oli käytössä eli mistä osasta nautaa oli se liha.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais ärsyttää pullukkaa? Käyppä ostaan lähikaupasta sipsipussi ja uneksi Taavista niin helpottaa
Ihan normaalipainoinen ihminen olen kiitos kysymästä ja se alkuperäinen viestin kirjoittaja. Ei kaikki ihmiset ole onneksi niin ulkonäkökeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöppöötä!
Minäkin olisin toiminut sinkkunaisena samoin. Taavi on upea ilmestys. Olisin tsiigannut munan ja tunkenut syliin aina tilaisuuden tullen. Täältä ruudun toiselta puolelta olen ilokseni nähnyt parhaat palat Taavista.
Lisäksi Taavi on ihanasti suhtautunut Jassun kokoajan, hieronut esim Jassun jalkoja moneen otteeseen talossa ihan pyytämättä. Ah ja voih.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Jassu sopis hyvin yhteen kun Lasse nöyristelee ja mielistelee sitä noin kovin ja iänkin puolesta täys mätsi.
Jassua näköjään yritetään naittaa jokaiselle miespuoliselle jäljellä olevalle tuolla. Ei Jassu vielä ole niin epätoivoinen, että hänet pitäisi väkisin ängetä miehen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut Jassua haittaa mätäset hampaat ja junttius. Näinhän se on.
sanoin pojalle että hypi sinäkin pöydillä kun oli peruskoulussa