Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Sitä olen koko kauden ihmetellyt, että liki kolmekymppisellä miehellä on kaiken aikaa sisätiloissakin lippis päässä?
Miksi?
Sponsorilippiskö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi voittanut tuolla eniten. Terävä kundi.
Niin, itsekkäästi heivannut muut mm. boksien luota pois. Kakkosviikolla valitti että häntä estettiin voittamasta puhelintehtävää, ilmeisesti muut ei ois saanut vastata puhelimiin ennen Anssia.
Ei se noin mennyt. Anssi on aktiivinen eikä laiska ja haluaa olla kaikessa mukana. Sellaisiakin on.
Anssi haluaa olla kaikessa mukana mistä on hänelle jotain hyötyä. Jos on esim. palkintoa tarjolla niin Anssi jyrää muut jotta saa mahdollisuuden voittaa. Sellaisiakin on.
NIin? Sitä sanotaan myös kilpailuvietiksi. Siksihän Anssi voittaa, koska se haluaa sitä. Muut ei niinkään, he vaan osallistuu tai valittaa.
tai muille nuo pilipalikisat ei oo niin merkittäviä, että sen vuoksi haluaa jyrätä muut asukkaat toistuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun pojat löysi toisensa.
Eikö tänä päivänä voi olla ystävä, tulla hyvin toimeen saman sukupuolen kanssa, olematta joku hempuli. Eihän se Villekään styylannut poikien kanssa, tipsutteli tyttöjoukossa. BB antoi taas osviittaa siitä kuinka hukassa tässäkin maassa ollaan, ja kuinka kiusaaminen ja nöyryyttäminen oiken kukoistaa talossa.
Taavi on ainoa miellyttävä ja siisti ihminen ja saa eniten lokaa niskaansa.
Eniten tuo porukka Anssia sorsii ja jättää ulkopuoliseks ryhmissä. Johtuu Lassesta ja Lössystä.
ei siellä nyt tällä viikolla ainakaan ketään ole syrjitty, kaikki sopusasti yhdessä touhailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat täällä myös valittaneet kun asukkaat eivät osaa käyttää ompelukonetta, vaikka peruskoulussa on käsitöitä. Ainakin omalla kohdallani käsitöitä oli pakollisena vielä 7.luokalla. 8.-9.-luokilla sai sitten ottaa valinnaisena tai olla ottamatta. Omalla kohdallani varsinkin 7.luokan käsityö oli niin kamalaa ja opettajalla oli jotain itseäni vastaankin, että into käsitöihin meni kokonaan ja jäi traumojakin. Lopulta noilla käsityötunneilla en edes tehnyt mitään, mutta tunneilla toki kävin. Ompelukoneitakin oli liian vähän, enkä saanut koskaan niihin käyttövuoroa ja sitten kun joskus ihmeen kautta pääsin koneelle se hajosi heti. Ei siis mikään ihme, että käsitöitä en osaa tehdä, enkä ompelukonetta osaa käyttää. Valinnaista käsityötä en todellakaan ottanut. Olin onnellinen kun pääsin tuosta hirveydestä pois. Sain käsityöstä 5, aivan sama. Myöhemmässä opinnoistani en ole käsitöitä tarvinnut. Toki mm. Irronneen napin haluaisin osata ommella kunnolla takaisin kiinni.
useimmiten pojat on 7.luokalla puukässässä, ei siellä ompelukonetta käytetä. Ala-asteella on hetki molempia jonka jälkeen valitaa joko tai.
Joo, kaikki tytöt olivat 7. luokalla käsitöissä ja pojat puutöissä. Tätä pidettiin itsestäänselvyytenä tuollloin 1990-luvulla. Ala-asteella 3.luokalla kaikki olivat puolet vuodesta kummassakin ja 4-6.luokiksi piti valita jompikumpi. Muutama tyttö valitsi puutyön, mutta kukaan poika ei tekstiilityötä. Olisihan siinä nimitetty ja leimattu vaikka miksikin. Varmasti vielä nykyäänkin on näin, vaikka taitavat pojat uskaltaa enemmän tekstiilityötä valita. Itse pelkäsin puutöissä ja se oli vielä suurempaa tuskaa silloin 3.luokalla kun puutyö. Aika vaarallistakin laittaa jotain levottomia poikia ja teinejä puutöihin kun rupeaa ajattelemaan.
TV kirjoitti:
Seuraavan kauden henkilöt valitaan ehdottomasti puntarin ja hammaslääkärin kautta.
Niin paljon täällä kommentoidaan kilpailijoiden painoa ja hampaita.
Ei kun vain komeita mies malleja. Näin olis näillä naisäänestäjillä hieman enemmän vaikeuksia valita asukasta turvaan häätöäänestyksistä. Nyt näyttää Taavin suosion perusteella että ulkonäkö painotteiset valinnat on.
Täytyy muistaa et suurin osa suomalaisista in just Akeja, Ansseja Ja Jasmiinoita hampaineen ja kiloineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en käsitä miksi tuo jassukka ei viitsi itse järkeillä mitään, on ihan kuin 3v. mitä, miten , en mä osaa, v--u
Ei kyllä viitti mitään ajatella itse, kaikki kysyy toisilta. Eikö huomaa isoveljen kuittailua kun antoi sille tuollaisen viikkotehtävän. Jotkut ehkä huomaa.
jassuhan kehui tehneensä pipoja vastasyntyneiden osastolle, siis kiinnostusta käsitöihin on, ehkä valikoivasti, ei tee jos määrätään?
Oisivatpa saaneet tuonne lankoja ja virkkuukoukkuja ja puikkoja.
Olisi ollut mukavampi katsella, kun olisi puikot kilisseet eikä ois ollut ainoa puuha mielessä se syöminen ja tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan olisi kuulunut voittaa . Nää loput on ihan outoja ja pois luotaan työntäviä.
Mene runkkailemaan sen instaan jos kiinnostaa. Tyyppi on häipynyt talosta joten lopeta täällä tuo vinkuminen.
Kyllä huomaa, että jotkut eivät ole käyneet kouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat täällä myös valittaneet kun asukkaat eivät osaa käyttää ompelukonetta, vaikka peruskoulussa on käsitöitä. Ainakin omalla kohdallani käsitöitä oli pakollisena vielä 7.luokalla. 8.-9.-luokilla sai sitten ottaa valinnaisena tai olla ottamatta. Omalla kohdallani varsinkin 7.luokan käsityö oli niin kamalaa ja opettajalla oli jotain itseäni vastaankin, että into käsitöihin meni kokonaan ja jäi traumojakin. Lopulta noilla käsityötunneilla en edes tehnyt mitään, mutta tunneilla toki kävin. Ompelukoneitakin oli liian vähän, enkä saanut koskaan niihin käyttövuoroa ja sitten kun joskus ihmeen kautta pääsin koneelle se hajosi heti. Ei siis mikään ihme, että käsitöitä en osaa tehdä, enkä ompelukonetta osaa käyttää. Valinnaista käsityötä en todellakaan ottanut. Olin onnellinen kun pääsin tuosta hirveydestä pois. Sain käsityöstä 5, aivan sama. Myöhemmässä opinnoistani en ole käsitöitä tarvinnut. Toki mm. Irronneen napin haluaisin osata ommella kunnolla takaisin kiinni.
Yleensä ainakin tytöt osaa ompelukonetta käyttää harvemmin pojat.
Itse naisena myönnän avoimesti, että en osaa käyttää ompelukonetta. Inhoan muutenkin tuollaisia laitteita, jotka hajoavat helposti, eivätkä toimi juuri koskaan aiheuttaen vain harmia ja hankaluuksia. Asukkaillakin on ollut paljon ongelmia noiden koneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itsekkäästi heivannut muut mm. boksien luota pois. Kakkosviikolla valitti että häntä estettiin voittamasta puhelintehtävää, ilmeisesti muut ei ois saanut vastata puhelimiin ennen Anssia.
Ei se noin mennyt. Anssi on aktiivinen eikä laiska ja haluaa olla kaikessa mukana. Sellaisiakin on.
Kyllähän se on noin mennyt. Aina kun on ollut laatikkotehtäviä niin yksi laatikoista on ollut Anssin hallussa, siihen ei muilla ole asiaa. Ja Anssi myös voi vaihtaa laatikon jos näkee sen tarpeelliseksi. Ja se eka sviittikilpailu meni just noin. Pekka ja Laura voitti ja Anssi valitti ettei hänen edes annettu voittaa. Eli toisinsanoin Anssin mielestä kukaan muu ei olisi saanut vastailla niihin puhelimiin kun hän.
Anssi tietää mistä puhuu. Sinä et.
Siis tietää mitä? Eihän se nyt oikeasti voi olla sitä mieltä ettei kukaan muu ois saanut voittaa ekaa sviittitehtävää kuin hän. Sama oikeushan niillä muillakin oli vastailla puhelimiin.
muiden ois ilmeisesti pitänyt puhelimen soidessa kysyä ensin Anssilta että haluaako tämä vastata ja jos ei niin sitten ois voinut joku muu vastata. täten ei ois estetty anssia voittamasta.
Sähän puhut ihan kuin duunin naistädit. Pistää omiaan minkä kerkee ja sitten puhuu niitä eteenpäin totena. Tekeekö vaihdevuodet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en käsitä miksi tuo jassukka ei viitsi itse järkeillä mitään, on ihan kuin 3v. mitä, miten , en mä osaa, v--u
Ei kyllä viitti mitään ajatella itse, kaikki kysyy toisilta. Eikö huomaa isoveljen kuittailua kun antoi sille tuollaisen viikkotehtävän. Jotkut ehkä huomaa.
jassuhan kehui tehneensä pipoja vastasyntyneiden osastolle, siis kiinnostusta käsitöihin on, ehkä valikoivasti, ei tee jos määrätään?
Etkö ymmärrä, että kaikki mitä asukkaat kertoilevat ei välttämättä ole totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi, täällä Nurmes. Kannatamme Akin voittoa naapuri kaupunkina. 👍👍👍👍👍
Suotta te sitä kannatatte. Aki lähtee tienoilta heti pois kun mahdollista eikä sen jälkeen katsokaan lieksa-nurmes akselille päin.
Älä puhu paskaa.
Kuka puhuu paskaa sinä vai Aki itse? Useampaan kertaan kuultu kuinka Aki suunnittelee muuttoa isommalle paikkakunnalle eteläsuomeen.
Eri
Jep, Aki on itse kertonut että valmis muuttamaan helsinkiin jos vain töitä löytyy, esim maansiirtotöitä. Lappiin ei muuttaisi millään.
Hattupää kirjoitti:
Sitä olen koko kauden ihmetellyt, että liki kolmekymppisellä miehellä on kaiken aikaa sisätiloissakin lippis päässä?
Miksi?
Sponsorilippiskö?
Ilmankos Noora ihmetteli Akin hiuksia leikatessaan päänahasta irtoavan hilseen määrää, olkapäät oli valkeanaan. Ensin hilse ja sitten sienitauti, joka onkin yleensä loppuiän riesa.
Vierailija kirjoitti:
Hattupää kirjoitti:
Miksi?
Sponsorilippiskö?Lihavia naisiako Jassu ponsoroi kun sikapanta päässä. Naisellinenko. 🐽🐖😄😆😄
Jassu on ruhopositiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on noin mennyt. Aina kun on ollut laatikkotehtäviä niin yksi laatikoista on ollut Anssin hallussa, siihen ei muilla ole asiaa. Ja Anssi myös voi vaihtaa laatikon jos näkee sen tarpeelliseksi. Ja se eka sviittikilpailu meni just noin. Pekka ja Laura voitti ja Anssi valitti ettei hänen edes annettu voittaa. Eli toisinsanoin Anssin mielestä kukaan muu ei olisi saanut vastailla niihin puhelimiin kun hän.
Anssi tietää mistä puhuu. Sinä et.
Siis tietää mitä? Eihän se nyt oikeasti voi olla sitä mieltä ettei kukaan muu ois saanut voittaa ekaa sviittitehtävää kuin hän. Sama oikeushan niillä muillakin oli vastailla puhelimiin.
muiden ois ilmeisesti pitänyt puhelimen soidessa kysyä ensin Anssilta että haluaako tämä vastata ja jos ei niin sitten ois voinut joku muu vastata. täten ei ois estetty anssia voittamasta.
Sähän puhut ihan kuin duunin naistädit. Pistää omiaan minkä kerkee ja sitten puhuu niitä eteenpäin totena. Tekeekö vaihdevuodet sitä?
Anssi on itse sanonut että häntä estettiin voittamasta sitä tehtävää. Tässä pohdin lähinnä sitä että miten sitä estettiin ja miten muiden olis pitänyt toimia, jotta Anssi ei kokisi asiaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Hattupää kirjoitti:
Miksi?
Sponsorilippiskö?Ilmankos Noora ihmetteli Akin hiuksia leikatessaan päänahasta irtoavan hilseen määrää, olkapäät oli valkeanaan. Ensin hilse ja sitten sienitauti, joka onkin yleensä loppuiän riesa.
On sulla ongelmat. Ei ihme että naisia pidetään tylsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi, täällä Nurmes. Kannatamme Akin voittoa naapuri kaupunkina. 👍👍👍👍👍
Täällä Tampere!
Lähellä on Pori ja koko Tampere kannattaa Lassea.👍👍👍👍👍Samoin Kajaani kannattaa Lassea. Ja Huittinen ja Forssa-akseli. Lasse voittoon!
Ei kannata! Lasse on liian pliisu ja persoonaton, vaikka onkin ihan ok ja kiltti. Ei kuitenkaan voittajaksi tarpeeksi kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon kuittailu Jasmiinalle on julmaa, mielestäni talossa olevat säälivät syvästi tätä ihmistä ja pilaa heidänkin fiilikset päivittäin.
Juuri nyt kun keuhkotaan, kuinka me kaikki olemme yhtä koko pallon pikkupopula, ei ole valkoista ruskeaa ei punaista, kaikki suloisen vaalean punaista. BB-talossa sallitaan Jasmiinan kaltaisen naisihmisen häpäisy. Jasmiina itse lapsellisesti nauttii nyt olostaan.
Olisi hauskaa, että Pekka nähtäisiin jossain toisessa formaatissa!
Esimerkiksi Selviytyjissä tai maatilan työläisenä tai missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos yhden pipon on tehnyt koulussa muiden mukana.. se ei vielä tee kenestäkään käsityöihmistä.