Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jasminen käytöksestä välillä tykkään, välillä en. Heittäytyminen rooliesityksiin ok ja avoimuus. Juoruilu, epäkorrektisuus en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Melody vois pitää päänsä kiinni vaikka yhen 24h. Toi jatkuva minäminäkuunnelkaamua pistää kiehuttaan.
Sama mulla, ärsyttää tuo papupata. Muita ei kuuntele kun vaan pääasia että saa puhua. Ilkeily ärsyttää myös.
Tietysti Isoveikka pistää Jasmiinan ostoksille, että Melodya vtuttaisi vielä enemmän. Ja jos mokaa, niin katsotaan mikä raivari on tiedossa. Konfliktia selvästi haetaan.
Muuten: tuon Melodyn kattilanatsius alkaa kohta saada ademaisia piirteitä. Pitihän aikoinaan kaikkien kysyä lupa Adelta prkle lopulta hengittämiseenkin. Mutta ne jotka muistaa - sehän oli samanlaista kuin nyt: pitäiskö keittää kahvit, Ade? Ade? Pitäiskö ostaa mausteita kaupasta, Ade?
Se on aina yhtä hupaisaa - ja samalla kammottavaa - kuinka halukkaasti lähdetään myötäilemään ja luovutetaan vähitellen päätäntävaltaa yhdelle ihmiselle koko ajan enemmän, kunnes itse ei enää uskalleta päättää edes pskallakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö teitä asukkaissa enempi sellaiset henkilöt, jotka ovat täysin vastakkaisia kuin itse olette, vai enemmän kenessä löydätte omia piirteitänne ?
Aloin miettimään, kun Melody ärsyttää mua tosi paljon kun hänellä on aina mielipide joka asiaan, mutta tajusin, että itsellänikin on kyllä usein mielipide moniin asioihin ( kai täälläkin kirjoittelu siitä kertoo).
Eniten ärsyttää minna ja anssi ja lepakko, en omasta mielestä muistuta miltään osin ketään noista.
No laiska olen ja myrtsin näköinen, mutta minnassa ärsyttää vielä enemmän sellanen ylimielinen asenne, vttumainen luonne, teennäisyys ja seksipissistely, sellanen en ole pätkääkään.
Miksi nuo ruokapöydät on tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Tuo tatu-latehan on ollut nuorempana oikein nätti tyttö. Mitä sille on sattunut kun nyt vihaa itseään niin, että hakkauttaa koko ihonsa kammottavaksi pakanamaan kartaksi, lävistää korvat täyteen reikiä ja haluaa leikkauttaa rintansa pois? Lespoaivopesun uhri?
Oli melkoinen aivopano ensimmäisen kerran Laten nähdessä, kun on naamasta lähes identtisen näköinen eksäni kanssa, mutta ympärillä on kaikki aivan toisin. Hämmentävä maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Pekka se tunnekylmä oli yöllä. Meni kylmät väreet kun mietti että Pekka ammatiltaan ensihoitaja ja oli täysin epatiakyvytön Samille. Puhui tuomion kelloista Samille et pitää jatkaa vaan palapeliä aamuun vaikka Sami oli tehnyt sitä jo koko päivän.
Pekan kannattaisi hankkiutua muihin töihin. Hoitajan työssä empatia on hyvin tärkeä ominaisuus. Ehkä Pekka olisi parempi taksikuskina, nehän ovat usein tuollaisia mölisijöitä ja "oikeassa olijoita", eivätkä jätä kyyditsemiään matkustajia millään rauhaan.
Pekka olisi varmasti sanonut niin kenelle tahansa muullekin palapelin tekijälle. Se oli huumoria ja niin yliampuvan mautonta, etten itse ainakaan olisi Samin tilanteessa ottanut sitä tosissani enkä pahoittanut mieltäni.
Jos se olis ollut huumoria niin se olisi kestänyt vain hetken. Pekka suu vaahdossa hoki sitä pitkän tovin ja palasi vielä uudestaan toistelemaan samaa. Voi tietysti olla että väsymys vaikutti asiaan ja Pekka ei edes tajunnut miltä kuulosti.
Minun tuli heti mieleen että sille oli annettu semmonen salatehtävä. Ei se kuulostanut ihan aidolta kun Samia patisti.
No ei ollut mikään salatehtävä.
Niistä, silloin harvoin kun niitä on, tekee tuotanto suuren numeron.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö teitä asukkaissa enempi sellaiset henkilöt, jotka ovat täysin vastakkaisia kuin itse olette, vai enemmän kenessä löydätte omia piirteitänne ?
Aloin miettimään, kun Melody ärsyttää mua tosi paljon kun hänellä on aina mielipide joka asiaan, mutta tajusin, että itsellänikin on kyllä usein mielipide moniin asioihin ( kai täälläkin kirjoittelu siitä kertoo).
Mua enempi ärsyttää vastakkaiset piirteet ku mulla. Mullakin mielipide mutta en puhu koko ajan.
Ja Melody asettui taas valta-asemaansa keittiöön. Voisko bb oikeesti laittaa täyden kiellon tolle tonne köökkiin............
Vierailija kirjoitti:
Jasminen käytöksestä välillä tykkään, välillä en. Heittäytyminen rooliesityksiin ok ja avoimuus. Juoruilu, epäkorrektisuus en tykkää.
Sama homma. RIstiriitainen hahmo - eli siis täydellistä bb-asukkikamaa.
Huh kun Meloni on hirvittävä keittiönatsi. Muutenkin sen verran pomona, että kohta kyntänee häätöäänestyksiä.
taavin piti ottaa painavimmat, esim munat koko hyllyllinen, mutta ei tuolla suunnitelmat päde, ei pätis mullakaan.
Huonosti meni suunnitelmat ja kauppakäynti, kauhean vähän taavikin kerralla kantoi.
Sipsit ennen lihoja..? Kamooon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna ja Taavi vois olla hyvä pari jos Taaville kelpais oman ikäiset naiset.
Taaville ei kelpaa kuin nuoret pimut.
Tosiasia on se, että harvoin noin hyvännäköisellä miehellä on ylipainoinen vanhempi nainen. Luonnonvalinta suosii. Taavi on itsevarma ja miehekäs, joten ottajia varmasti löytyy pilvin pimein.
Hyvännäköinen? Taavilla on omituisen muotoiset rintalihakset. Tiukka paita päällä näyttää vielä ok, mutta ilman paitaa paljastuu totuus. Näyttää ihan silikonitisseiltä, jossa leikkaus on epäonnistunut.
Turhaan nuo kauppareissun tehneet ruoskivat itseään. Ei tuossa moodissa ja kiireessä ehdi ajattelemaan eikä tarkistamaan tuotteita. Ihan hyvin meni. Paljon saivat tuotteita. Ei olisi pöydälle enempää mahtunutkaan.
Mä odotan psykedeelibileitä. Toivottavasti ne on pian. Kauppareissu oli tylsä ja meni surkeasti.
Ihme lällyä toimintaa koko kaupankäynti. Taavikin otti kaks greippiä ja lihat jäi ottamatta . Jasmiina ois ehtinyt laittaa vikat ostokset pöydälle mut Taavi kieltää. Mitä hemmettiä?
Miks tota juustoa piti ottaa noin monta pakettia? Taavilla meni ihan turhaa aikaa miettimiseen.
Olisivat yhdellä kierroksella ottaneet läjäm banaaneja ja kasviksia.
Eihän noilla ole tossa mitään kunnon syömistä🤣 munia ja juustoa
Voi luoja totta tuo jasmiina osaa nyt kaupassa edes käydä...