Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Belorf mainostaa jassua ig-tilillään. Ei ole tuollainen reilua.
Häntä ei seuraa kun höperöt. Huumemiehen kyylääjä. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Olen pidempään jo yrittänyt ottaa selvää tuosta Taavista, että pidänkö siitä vai en. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen että en. Ilman Lassea Taavi olisi talossa aivan mitäänsanomaton. Lasse on hauska, nopea, hyvät jutut ym. ja kun kuitenkin kaveeraa Taavin kanssa, niin Taavi pääsee siinä vähän kuin siivellä "hauskan" maineeseen. Todellisuudessa näyttää olevan todella tosikko. Plussana kylläkin herkkyys. Lasse on sen sijaan kun tarkemmin miettii, niin aivan älyttömän hauska! Oikeasti hauskat jutut ja tulee luonnostaan.
Ei me voida tietää millainen Taavi olisi ilman Lassea.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ehkä sukulaisia, heissä on hiukan samaa näköäkin, huulet ja takamus. Sukuaan saa ja pitääkin tukea, ketään ei saa jättää yksin.
Olis voinut laittaa 6 vinaaliin myös Pekka. Ei lennä huumorin kukka, lisäksi tylsääkin tylsempää katseltavaa. Poikkeus oli tänään Lemmenjoki Anssi ja Aki.
Onko kukaan saanut tehtyä paitaa loppuun asti niin että on kauluskin tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat ehkä sukulaisia, heissä on hiukan samaa näköäkin, huulet ja takamus. Sukuaan saa ja pitääkin tukea, ketään ei saa jättää yksin.
Turkkilainen ja Marokkolainen isät
Harmillisen tylsää katottavaa varmaan tulee olemaan tää viikko.
Olisivat voineet tuotamnossa ajatella ehkä vähän katsojia. Jotain vähän hauskempaa ja menevämpää ois ehkä saanu olla. Eikä samoja vanhoja ja nähtyjä tehtäviä...
korona velloo täällä Hgissä
Vierailija kirjoitti:
Jännä et bb somessa julkastaan kuvaa kryptolouhinnasta ja kuvassa on jassu???
Tuotannon lemmikki, pitää näyttää talon ahkerimmalta. Kuva sen kerran kun on jaloillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?
varsinkin kun hän puhuu terveellisestä ruoasta; salaateista, lohesta, ja kuinka kävelee paljon
Se kyllä särähtää korvaan kun se puhuu salaatista.
Jassu ”kävelee” tupakalle”. Jassu siirtyy sohvalta keittiösaarekkeen viereen syömään. Muutama askel vessaan ja kylppäriin. Kyllähän siinä askeleita tulee päivänmittaan muutama, ehkä jopa 40. Joten pahaa pelkään että tulee ongelmia polviin, lonkkiin, sydämeen kun erilaiset ongelmat alkavat väärillä elintavoilla.
Toivottavasti Alama studiossa.
Tuonne menijöillä ei ole kovin kummoset psykologin testit tai onko ollenkaan. Jälki seurauksista ei kukaan ota koppia. Jos henkisesti väsähtää saavat yksin haavansa nuolla. Aikamoista. Omia lapsia en tuonne päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ompelen itse jonkin verran ja olen tehnyt omalle porukalle paljon t-paitoja, ja nyt ihmetyttää miksi nuo asukkaat neuloo saumat ensin tavallisella ompelukoneella ja sitten vielä saumurilla? itse olen vedellyt vaan saumurilla paitsi helman ja hihansuut ja hyvin on kestäneet käytössä. Nyt kuitenki alkanut miettimään että olenko mä tehnyt itse väärin kun noilla bb-talossa on kuitenkin hyvät ohjeet?
Ihmettelin samaa, mutta ohjeet oli ensin ommella ja sitten vielä saumurilla. Nyt saivat uudet ohjeet, kunhan nopsaan saatte kasaan paidat.
Vierailija kirjoitti:
Belorf mainostaa jassua ig-tilillään. Ei ole tuollainen reilua.[/quote Ei ole reilua, olisi kamalaa jos itse olisi bbtalossa ja joku huumerikollinen mainostaisi minua.
Viime viikolla en tykännyt Akista jostain syystä ja nyt on taas ihan hyvät fiilikset Akista ja puolestani voisi voittaa koko homman.
Tämän vuoden ompelukone"ohjelma" on yhtä viihdyttävää kun se, oliko se viime kauden(?) joululahjapakettien pakkailu kauden lopussa monen päivän ajan. Siinä kyllä kustiin 24/7 katsojia silmään oikein urakalla...
Anssista taas näkee ettei ole yhtään mitään ilman Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuonne menijöillä ei ole kovin kummoset psykologin testit tai onko ollenkaan. Jälki seurauksista ei kukaan ota koppia. Jos henkisesti väsähtää saavat yksin haavansa nuolla. Aikamoista. Omia lapsia en tuonne päästäisi.
Kyllä siellä on psykologi auttamassa sopeutumaan takaisin meidän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla en tykännyt Akista jostain syystä ja nyt on taas ihan hyvät fiilikset Akista ja puolestani voisi voittaa koko homman.
Johan nopeasti unohdit millainen ilkeä kaksinaamainen rotta se on.
Aki sanoi että olis mieluusti finaaliviikolla Anssin ja pekan kanssa. Sitä voi kutsua "törkeäksi juonitteluksi" tai ihan vaan nähdä sen sellaisena kun se on - kaveri vaan sanoo mitä ajattelee. Voisi verrata siihen että Jassu sanoisi tupakkapaikalla, että kunka ihania Tavvi ja Lasse on. Lopputulos molemmissa sama - kertoo muille ketä kyseinen henkilö ei äänestä. Ei sen kummenpaa.
Arvaa onko kuumetta silloin?