Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, jassu kehtaa valittaa akille ja anssille kuinka oli työmaa tehdä kaksi paitaa… omg
onneksi aatelista ei tarvitse kantaa kuten muurahaiskuningatarta, vai ovet pitää avata
Eihän tuota kukaan jaksaisi kantaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt Jassu epäilee, et sillä on kuumetta. Voi, voi.......menkkakivut meni ja kuume tuli. Siksi kuulemma on niin ventti olo, vaikka samanlaista makoiluahan tuo on ollut koko ajan.
Eiköhän siinäkin väsähdä, kun on kolmatta kuukautta suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota valituksen määrää. Vikat päivät menossa, ottaisivat nyt vähän asennetta peliin! Ensi viikolla saavat syödä ja juoda niin, että napa paukkuu. Harva pääsee tuonne taloon niin kannattaisi fiilistellä eikä kiukutella. Ihana oli katsoa viime yönä kun Taavi ja Lasse jaksoi olla innoissaan siitä, että isoveli laittoi niille valot vaihtumaan, eli sen mitä kutsuvat valoshowksi :) Toiset on kiitollisia vähästäkin, toisille ei vaan riitä mikään.
Samaa mieltä! Itsekin touhailin myöhälle ja kun sain työt tehtyä, niin oli rauhoittavaa katsella hämärää bb taloa ja kuunnella Taavia ja Lassea.
Kauhea sotku tuolla talossa. 😱
Onpas täällä ketjussa tänään jengikato. 🤔
Kyllä noilla pitäisi olla useampi ompelukone . Eihän nuo millään ehdi tänään tehdä noita paitoja valmiiksi .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noilla pitäisi olla useampi ompelukone . Eihän nuo millään ehdi tänään tehdä noita paitoja valmiiksi .
Niin ja sitten BB kuuluttaa vielä aikaisin nukkumaan tuota porukkaa. Eilen Lasse ja Taavi ois tehnyt noita ompelujuttuja, mutta isoveli kuulutti: "MENKÄÄ NUKKUMAAN!"
Ehkä tässä viikon aikana on alkanut tai nopeimmille jo valjennutkin se, miten paljon Pekka toi taloon, vaikka ärsyttävä osasi välillä ollakin ja tahditon ja ja ja... Ei ollut oma suosikki missään vaiheessa, mutta kyllä sitä tuonne nyt kaipaa. Jassukin ollut niin Pekkavastainen ja huokaillut sen tempuille välillä äksyillekin, mutta eilisen päivän hoki jatkuvasti Pekka sitä ja Pekka tätä, tais tulla kuitenkin ikävä? :) Ja jossain vaiheessa jopa aloitti lauseen, että "olispa Pekka täällä..." ja lopetti sitten lauseen kesken, kun tajus itsekin mitä juuri oli sanomassa ja itseasiassa jo ehti asian ytimen sanoa. Tuolta kun otettais vielä Lasse ja Jassu pois, niin olisi siinä hauskaa ja mielenkiintoista katseltavaa loppupäiviksi :D Lasse pelastaa loppukauden jutuillaan ja kyllähän tuo Jassukin sisältöä tuo, vaikka osaa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Jassu epäilee, et sillä on kuumetta. Voi, voi.......menkkakivut meni ja kuume tuli. Siksi kuulemma on niin ventti olo, vaikka samanlaista makoiluahan tuo on ollut koko ajan.
Eiköhän siinäkin väsähdä, kun on kolmatta kuukautta suorassa lähetyksessä.
Eiähän tuolla ole pakko olla.
Ompelen itse jonkin verran ja olen tehnyt omalle porukalle paljon t-paitoja, ja nyt ihmetyttää miksi nuo asukkaat neuloo saumat ensin tavallisella ompelukoneella ja sitten vielä saumurilla? itse olen vedellyt vaan saumurilla paitsi helman ja hihansuut ja hyvin on kestäneet käytössä. Nyt kuitenki alkanut miettimään että olenko mä tehnyt itse väärin kun noilla bb-talossa on kuitenkin hyvät ohjeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt näki, kumpi porukka on viihdyttävämpi. Paidan tekijät vai lemmenjokelaiset.
Itse katsoin J,T ja L.
Niin minäkin. Olen jo monta viikkoa sanonut, että Anssi ja Aki eivät tuo taloon mitään. Nyt voivat fanit miettiä, miten "hauska" parivaljakko tuo on.
Tykkään kummastakin, mukavat kamut. Toista äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?
varsinkin kun hän puhuu terveellisestä ruoasta; salaateista, lohesta, ja kuinka kävelee paljon
Se kyllä särähtää korvaan kun se puhuu salaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota valituksen määrää. Vikat päivät menossa, ottaisivat nyt vähän asennetta peliin! Ensi viikolla saavat syödä ja juoda niin, että napa paukkuu. Harva pääsee tuonne taloon niin kannattaisi fiilistellä eikä kiukutella. Ihana oli katsoa viime yönä kun Taavi ja Lasse jaksoi olla innoissaan siitä, että isoveli laittoi niille valot vaihtumaan, eli sen mitä kutsuvat valoshowksi :) Toiset on kiitollisia vähästäkin, toisille ei vaan riitä mikään.
Samaa mieltä! Itsekin touhailin myöhälle ja kun sain työt tehtyä, niin oli rauhoittavaa katsella hämärää bb taloa ja kuunnella Taavia ja Lassea.
Rakastan sitä kun Taavi kehuu Lassea, se on niin suloista <3
Olen pidempään jo yrittänyt ottaa selvää tuosta Taavista, että pidänkö siitä vai en. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen että en. Ilman Lassea Taavi olisi talossa aivan mitäänsanomaton. Lasse on hauska, nopea, hyvät jutut ym. ja kun kuitenkin kaveeraa Taavin kanssa, niin Taavi pääsee siinä vähän kuin siivellä "hauskan" maineeseen. Todellisuudessa näyttää olevan todella tosikko. Plussana kylläkin herkkyys. Lasse on sen sijaan kun tarkemmin miettii, niin aivan älyttömän hauska! Oikeasti hauskat jutut ja tulee luonnostaan.
Belorf mainostaa jassua ig-tilillään. Ei ole tuollainen reilua.
Jännä et bb somessa julkastaan kuvaa kryptolouhinnasta ja kuvassa on jassu???
Täällä kato käy kun päivästä toiseen toistuu samat haukkumiset jokaisen kohdalla. Onneksi koko homma loppuu. Uutta en tule katsomaan milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?
varsinkin kun hän puhuu terveellisestä ruoasta; salaateista, lohesta, ja kuinka kävelee paljon
Se kyllä särähtää korvaan kun se puhuu salaatista.
Miksi särähtää? Miksei ylipainoinen voi syödä myös paljon salaattia? Eihän se sulje pois epäterveellisten herkkujen mättämistä, itse sen tiedän.
Ensiviikolla saa seinille keksiä juttujaan.