Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
jassu huusi äsken: Onneksi pääsee kotiin syömään ja ryyppäämään!
Ei ole syönyt paljon mitään. Tarjolla olisi riisiä ja papuja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?
varsinkin kun hän puhuu terveellisestä ruoasta; salaateista, lohesta, ja kuinka kävelee paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt näki, kumpi porukka on viihdyttävämpi. Paidan tekijät vai lemmenjokelaiset.
Itse katsoin J,T ja L.
Niin minäkin. Olen jo monta viikkoa sanonut, että Anssi ja Aki eivät tuo taloon mitään. Nyt voivat fanit miettiä, miten "hauska" parivaljakko tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa bbn kohdalla vedetään kulunut kateuskortti esiin jos joku näkee totuuden sieltä kuoren alta :D
Kyllä. Kaikki nämä Jassun haukkujatkin lienee kateellisia vaan.
Kerro mistä ovat Jassulle kateellisia. Vaikka joitakin esimerkkejä.
Samaa kysyn minä. Miten kukaan voisi edes olla kateellinen Jassulle mistään? Hän on täysin lahjaton kaikessa. Valittaa, kitisee, viljelee v-sanaa, laiska, puhuu pahaa ja kiusaa, ilkeä, omien sanojensa mukaan vetää viinaa kuin pesusieni, yleissivistys nolla. Makaa reva levällään. Noistako pitäisi olla kateellinen?
Voi tuota valituksen määrää. Vikat päivät menossa, ottaisivat nyt vähän asennetta peliin! Ensi viikolla saavat syödä ja juoda niin, että napa paukkuu. Harva pääsee tuonne taloon niin kannattaisi fiilistellä eikä kiukutella. Ihana oli katsoa viime yönä kun Taavi ja Lasse jaksoi olla innoissaan siitä, että isoveli laittoi niille valot vaihtumaan, eli sen mitä kutsuvat valoshowksi :) Toiset on kiitollisia vähästäkin, toisille ei vaan riitä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat saaneet saunan Anssi ja Aki, monta tuntia widun kylmässä ilmassa. vain 1 piste. jotain makaronibaskaa tarjolla.
Jassulle tarjolla riisiä pavuilla.
Makaroni kyllä voiton vie.
No nyt Jassu epäilee, et sillä on kuumetta. Voi, voi.......menkkakivut meni ja kuume tuli. Siksi kuulemma on niin ventti olo, vaikka samanlaista makoiluahan tuo on ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien henkilötiedot on ylläpidon tiedossa ja teihin tullaan ottamaan yhteyttä!Terv.Ylläpito
Kiva. Saanko palkkion, kun olen täällä ilmiantanut törkyjä ja yrittänyt tolkuttaa haukkujille järkeä? Olen siis tehnyt moden hommia, kun te ette näköjään ehdi.
Vierailija kirjoitti:
En siedä enää ketään juontajaa. Mikä minussa on vialla.
Se hehkuttaminen, vaikka ei ole mitään hehkutettavaa. Huohhh. Alma, sydän hakkaa vaikka ei hakkaa yhtään ym löpertely.
Pask..n finaaliviikko ikinä. Onneton tuotanto ja asukkaat. Nyh nyh..
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat vaan viinaa noille niin paljon kun napa vetää. Jokainen itse päättää minkä verran juo. Saataisiin vielä sitä kontenttia.
Ihminen ei tarvitse alkoholia mihinkään, korkeintaan käsien desifiointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien henkilötiedot on ylläpidon tiedossa ja teihin tullaan ottamaan yhteyttä!Terv.Ylläpito
Kiva. Saanko palkkion, kun olen täällä ilmiantanut törkyjä ja yrittänyt tolkuttaa haukkujille järkeä? Olen siis tehnyt moden hommia, kun te ette näköjään ehdi.
Sama. Olen perästä poistanut jokaisen kohdalta törkyviestejä urakalla, koska minulle on sama kuka voittaa tai häviää.
Vierailija kirjoitti:
Pekka tuolta puuttuu.
Luojan kiitos puuttuu . Eipä tarvitse Pekan vääntelevää naamaa enää katsoa .
Vierailija kirjoitti:
No nyt Jassu epäilee, et sillä on kuumetta. Voi, voi.......menkkakivut meni ja kuume tuli. Siksi kuulemma on niin ventti olo, vaikka samanlaista makoiluahan tuo on ollut koko ajan.
Jassu joutuu sitten varmaan jättämään torstain kekkerit väliin, voi harmi!
Vierailija kirjoitti:
aatelin levolle muut voisi mennä saunaan ja juomaan
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ottaa maallikonkin silmään tuo jassun ulkoinen habitus ja jatkuvat puheet ruoasta ja viinasta, mitä siitä seuraa?[/quot
Olen edelleen sitä mieltä, että ihmisillä ei saisi leikkiä. jossain tulisi olla raja. Jollakin aikuisella vastuu.
Nyt Jassu yrittää että funssa olo. Lassen piti paitansakin leikata. Kylläpä tervehtyy salamannopeasti kun ärrää ja alkoholia tarjolla. Laiskin 24v mitä nähnyt.
Jänskättää miten Alman vaimotukka (en ooikinä kuullutkaan ) voi, sillä se ei oo kyllä kivannänöinen ollenkaan mutta Alma on niin muuten kivaa katseltavaa näin naisenkin näkökulmasta ja niin romanttinen.