Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (19123)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody Ulos, Sanni vois myös lähtee. Ja Lasse.

Minna ja Sanni voisi lähteä seuraavaksi. Minnalla ei ole muuta annettavaa kuin nyrpeä naama ja kulahtaneet puumajutut. Sanni taas on sympaattinen, mutta jotenkin outo ja surullinen hahmo. Hiihtelee ulkokehällä ja välillä outoilee jotain. Tuo eilinen yöfloppi taas oli aivan alta arvostelun. Nainen on olympiaurheilija, mutta tahdonvoima loppui heti kun olisi pitänyt vähän jaksaa puskea itseään väkisin eteen päin. Ihmeellisen pitkälle päässyt urheilun saralla, mutta eipä naisten kepinviskonnassa kovin häävi taso ole.

Latekin on aika turha kimittäjä tuolla, mutta varmaan miehiäkin lähtee jossain välissä, vaikka kaikilla on jotain annettavaa noihin naisiin verrattuna.

Heittikö Sanni ihan oikeasti kepin nurkkaan päästäkseen nukkumaan kesken tehtävän? Jossain oli mainittu, että sanoi toisille, että voivat sitten äänestää hänet ulos. Olen alusta asti pitänyt Sannista juuri ton outoilun takia, mutta ongelmaksi nousee juuri ulkokehällä hiihtäminen, kun ei pääse kunnolla muiden juttuihin kiinni. Mutta jos oikeasti noin helposti luovuttaa yötehtävässä, kun kaikki muutkin ovat vuorotellen valvoneet, niin pitkä miinus hänelle. Voi hyvin vaikuttaa nimeämisiin ulkokehällä hiihtämisen lisäksi.

Niinhän siinä usein käy, mutta se on hänen pelinsä ja hän on itse siitä vastuussa.  Jännä nähdä miten nimeämiset menevät. Saattaa olla että Sami pelasti sitkeydellään itsensä tällä viikolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Taavi aineissa? Vai muuten vaan käy ihan uskomattoman hitaalla? Kaikessa Taavin olemuksesta huokuu se että se ei halua olla tuolla, eikä löydä yhteistä säveltä kenenkään kanssa vaikka esim. Melody tai Lasse yrittää kovasti ottaa kontaktia.

Ja toinen turhake on Minna.

Taas niin tyhmä kommentti. Taavi on sosiaalisesti melko aktiivinen ja tulee hyvinkin juttuun ihmisten kanssa. Tykkään Taavin huumorintajusta, joka ei aukene selvästikään vähän hitaammalla käyvälle katsojalle, vink vink.

Taavi on kyllä enemmän tosikko, ei niinkään huumorintajuinen. Usein käy niin, ettei tajua muiden vitsejä vaan alkaa huutaa itsestäänselvyyksiä päälle ja hauskuus lässähtää. Tän Neuvostoliiton vahvistuksen tilannetaju olematon.

• ylös 14
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen seurannut noita viikon, olen sitä mieltä, että seksikkäin mies talossa on Juhan. Voi olla vähän hidas ja tasapaksu sängyssä pohjalaiseen tapaan, mutta jollain lailla hyvin hyvin miehekäs. Varmasti hyvä kyntämään vakoa auki. 

Varmaan jos on vako niin ummessa että joutuu kyntämään auki, niin siihen alkaa kelvata jo Juhanikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun koko porukka kannustumassa Samia :)

Missä nuo ihmiset olivat eilen? Eiköhän Sami oli kaivannut kannustusta heti alusta asti. 

Ehkäpä nämä yövalvomisten seurauksena alkavat ymmärtämään miten kovaa urakkaa Sami on yksin hoitanut. Eilen vain Sanni ja Katja kävivät istumassa Samin seurana, ja nythän tossa on suurin osa porukasta hurraamassa jokaiselle löydetylle palalle. Mä luulen, että Sami on kerännyt tehtävän sinnikkäästä suorittamisesta uudenlaista arvostusta muiden silmissä. Mikäli tällä viikolla tulee tavalliset nimeämiset, uskon ettei tuolla monikaan tohdi äänestää Samia. Samaa ilmiötä olen kuulevinani täälläkin ja Sami on noussut ainakin itselleni yllättäen yhdeksi omista suosikeista.

Mutta joku hyvä palinto tosta on Samille annettava! Esim. sama kuin viime vuonna, eli sviitti vuorokaudeksi, herkkuja ja unta. Tosin veikkaan, että Sami on tässäkin suhteessa vaatimaton, ja toivoisi yhteistä palkkiota (kauppa-aikaa).

kyllä siellä oli Melody yhdessä kohtaa yksinään Samin kanssa hengaamassa ja tämän jälkeen rupes porukkaa kertymään ympärille (Aki, Juhani, Laura, Sanni). Melody ja Juhani puhu tästä keskenään, et pitää mennä tsemppaamaan, ettei Sami ruoskisi itseään liikaa.
Yöllä Samin seurana oli Katja, Lasse, Ville, Late.
Eli on siellä porukkaa ollu kannustamassa, joskaan ei juuri ensimmäisenä päivänä.

Vierailija

Sanni ja Minna ovat täysin jonninjoutavat tuolla, ei mitään tekoa kummastakaan, toivottavasti asukkaat heittää häätöön noi molemmat.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen seurannut noita viikon, olen sitä mieltä, että seksikkäin mies talossa on Juhan. Voi olla vähän hidas ja tasapaksu sängyssä pohjalaiseen tapaan, mutta jollain lailla hyvin hyvin miehekäs. Varmasti hyvä kyntämään vakoa auki. 

Minuun taas vetoaa eniten Sami sänkykamarisilmineen. Kun sen saisi kantaa käsivarsilla ja heivauttaa sänkyyn, niin menisin istumaan hajareisin sen päälle ja alkaisin laukata. 

Alkaa nää sun seksifanatsiat tulla jo harvinaisen selviksi, kiitos.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minuun taas vetoaa eniten Sami sänkykamarisilmineen. Kun sen saisi kantaa käsivarsilla ja heivauttaa sänkyyn, niin menisin istumaan hajareisin sen päälle ja alkaisin laukata. 

Luin ensin vahingossa, että Sanni sänkykamarisilmineen. Ajattelin, että hänen kantamisessaan saisikin olla aika vahvat käsivarret. Toki laukkaaminen voisi olla erikoista tässä asetelmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun koko porukka kannustumassa Samia :)

Missä nuo ihmiset olivat eilen? Eiköhän Sami oli kaivannut kannustusta heti alusta asti. 

Ehkäpä nämä yövalvomisten seurauksena alkavat ymmärtämään miten kovaa urakkaa Sami on yksin hoitanut. Eilen vain Sanni ja Katja kävivät istumassa Samin seurana, ja nythän tossa on suurin osa porukasta hurraamassa jokaiselle löydetylle palalle. Mä luulen, että Sami on kerännyt tehtävän sinnikkäästä suorittamisesta uudenlaista arvostusta muiden silmissä. Mikäli tällä viikolla tulee tavalliset nimeämiset, uskon ettei tuolla monikaan tohdi äänestää Samia. Samaa ilmiötä olen kuulevinani täälläkin ja Sami on noussut ainakin itselleni yllättäen yhdeksi omista suosikeista.

Mutta joku hyvä palinto tosta on Samille annettava! Esim. sama kuin viime vuonna, eli sviitti vuorokaudeksi, herkkuja ja unta. Tosin veikkaan, että Sami on tässäkin suhteessa vaatimaton, ja toivoisi yhteistä palkkiota (kauppa-aikaa).

Viime yönä kylläkin Lasse ja Katja pitivät Samille seuraa siellä korokkeella vielä puoli kolmelta aamuyöstä (jolloin itse luovutin), ja Ville sekä Laura Rkin hengasivat hengessä mukana viereisen sohvan selkämykseen nojaten.

Täältä luin että Lasse ja Katja olivat jatkaneet tuota kannustusta kello kolmeen, sitten ehtivät nukkua vajaan tunnin, kun neljältä herätettiin taas hommiin tehtäväalueelle.

Enkä kertaakaan ole kuullut valitusta, en Katjalta, en Lasselta, enkä Samilta.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko Minna siellä paljonkin äksyillyt, kun Laurakin siitä jo sanonut? Tuntuu kyllä ettei tuota eukkoa kiinnosta muu kuin nuoren miehen muna. Aika surullista!
Olettivat hänen kiukustuvan, jos herätetään kesken unien. Lassen valinta tehtävään oli jo päätetty, mutta siinäkin miettivät, et Minna herää, kun Lassee herätetään.
Laura viittas mm. siihen Minnan itkupotkuraivariin sisätiloissa olemisesta, kun ei päässy tupakalle.
Lauran kommentoidessa Minnan kiukkuisuutta Taavi totes virnistellen jokseenkin: "se on melkeen koko ajan".
Ehkä Minnan perusilme vaikuttaa myös tähän..

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laura ja Taavi suunnitteli ensin laittavansa Minnan dominotehtävään, mut Laura rupes hetken päästä pakittamaan vedoten, ettei uskalla valita sitä kun se on välillä niin kiukkunen.
Taavi siinä virnisteli samaa asiaa ja päätyivät valkkaamaan toisen tilalle.

Kuuntelin samaa. Kyllä siellä talossa on alettu heräilemään Minnan tarpeettomuuteen. Ensin Pippa nimesi vapaamatkustajaksi ja nyt Laura, Taavi ja Aki jakoivat mielipiteen, että Minna on pahapäinen ja raivostuu helposti. Eivät halua kokoe sitä negatiivisuuden määrää, kun kaikki ovat väsyneitä ja suorittaa pitäisi.

Uskoisin, että Melodylla ja Latella on tuoreessa muistissa kulttuuriseteli-gate, kun Minna ja Jasmiina suolasivat Samin. Myös Minnan erityisruokien valmistaminen ilman, että neiti gluteeniton osallistuisi siihen mitenkään saattaa ottaa Melodya päähän.

Tuskin muillakaan on jäänyt huomaamatta, että yksi asukkaista siipeilee ja pääsääntöisesti makoilee sohvalla vaatien jatkuvaa huomiota miesasukeilta. Luulisi, että häätöpisteitä (mikäli niitä edes annetaan) alkaa hiljalleen ropista. Tosin itse pitäisin Minnan  vielä talossa juurikin mainituista syistä ;)

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Minnan ainut identiteetti voi olla tuo puuma???

Sille maksetaan päivärahojen kylkeen jotain puuma-lisää faitterissa roikkumisesta...?

Minnan ystävä ohjaajana Love islandissa, sanoi. Varmaan tietoa ohjauksesta, tiedä vaikka töissä bigbrotherin ohjaamossa.

Eli hirveän monella on taloon päässeellä on taustalla ihmisiä joita he tuntevat joko tuotannosta tai entisistä BB-asukkaista, kriteeri sisään pääsyyn on ollut että tuntee jonkun.

Minäkään en erityisemmin pidä Miinnasta, noin kauniisti ilmaistuna, mutta miten se auttaa jos "tuntee" jonkun Love Islandin tuotannosta, joka on kolmosen ohjelmistoa, pääsyssä nelosen formaattiin bb:hen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eepee on Suomen viimeinen machoalue. Onhan ne miehet seksikkäitä, mutten kyllä omakseni huolisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi paljon paremmat asukkaat kuin viime syksynä, paljon parempi yhteishenki myös.
Heh, veikkaanpa että edessä on vtunmoiset riidat. Nyt jo rakoilee ja kuppikuntia on syntymässä. Viime vuonnahan porukka jaettiin jo alunperinkin, ei ihme että sellaista hyvähenkistä yhteisyyttä ei syntynyt oikein koko kautena. Nyt tänä kautena alku on ollut hyvinkin aurinkoista, mutta tuolla on monta erittäin, erittäin huomionhakuista tyyppiä, joita selvästi ketuttaa jos joku saa enemmän huomiota kuin toiset: Melody, Laura L, Lasse, Jasmiina, Taavi, Anssi, jopa Pekka. Näiden lisäksi on muuten vaan itsekeskeinen jaarittelija Juhani, joka tuntuu myös itsepäiseltä. Sami tuntuu välillä vänkäävän vain periaatteesta. Minna saattaa heretä hyvinkin mustasukkaiseksi kenestä tahansa miehestä. Ville kulkee ryhmästä toiseen myötäilemässä jokaista inisijää. 

Suurin pettymys on kyllä Sanni. Voi elämä tuota viime yötä. Juuri kun kaikki on väsyneitä, juuri kun kaikkia vtuttaa, juuri kun vaikein tehtävä on käsillä ja tarvitaan yhteishenkeä ja yhteistyötä ja toisten tsemppaamista - nyt olisi juuri ollut Se Hetki- niin mitä tekee tämä entinen huippu-urheilija? Bragaa juuri sillä ratkaisevalla hetkellä ja alkaa vttuilemaan muille ryhmäläisille, erityisesti Taaville. Taavi on ärsyttävä, yli-itsevarma pinnallinen tyhjäpää, joka hoki ärsyttävästi 'että tässä on nyt joku twisti' (elä Taavi, me muut kun luultiin että tässä on joku twist),  mutta hän sentään tsemppasi tehtävään, eikä valittanut, ja yritti oikeasti niillä resursseilla, joita hänellä on. Kyllä se alkaa selvitä, miksi Sannista ei aikuisten sarjassa kasvanut huippuheittäjää, vaikka ilmiselvästi yksilölajeihin vain kelpaa - edelleen hän murtuu paineiden alla, ei kestä polla edes bb:ssä. 

Mä olen todella vähän kattonut tätä kautta. Lähinnä koosteet, kun työt häiritsee pirusti 24/7 kattomista. Ärh. Etten edes oikein tiedä mistä puhut, mutta puhuit niin hyvin, että mä oon mukana. Nyökyttelin vaan, että joo, kyllä, aivan!

Kiitos sulle, jatka samaan malliin. :)

Vierailija

Ohjaajat eivät anna kuvata Minnaa alasti, puolialasti. Toisin kuin Jassua näytetty vaatteiden vaihdossa melk alasti. Nylkytys kun alkaa yöllä kamera näyttää kaukaa makkarin pedit.

Vierailija

Joku seksiholisti näköjään toi juhanikin sensualleine tansseineen, kauhea hinku seksiklubeille ja strippibaareihin "ihan vaan kokeilumieles".

Ja anssi rahatukkoineen ja jenkkeineen, mikä ihmeen jolppi tämä on. Elämänkoulu pahasti kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ois paha mieli niin käpertyisin Melodyn kainaloon.

Melodynkaltainen olisisietämätöntyökaveri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Taavi suunnitteli ensin laittavansa Minnan dominotehtävään, mut Laura rupes hetken päästä pakittamaan vedoten, ettei uskalla valita sitä kun se on välillä niin kiukkunen.
Taavi siinä virnisteli samaa asiaa ja päätyivät valkkaamaan toisen tilalle.

Kuuntelin samaa. Kyllä siellä talossa on alettu heräilemään Minnan tarpeettomuuteen. Ensin Pippa nimesi vapaamatkustajaksi ja nyt Laura, Taavi ja Aki jakoivat mielipiteen, että Minna on pahapäinen ja raivostuu helposti. Eivät halua kokoe sitä negatiivisuuden määrää, kun kaikki ovat väsyneitä ja suorittaa pitäisi.

Uskoisin, että Melodylla ja Latella on tuoreessa muistissa kulttuuriseteli-gate, kun Minna ja Jasmiina suolasivat Samin. Myös Minnan erityisruokien valmistaminen ilman, että neiti gluteeniton osallistuisi siihen mitenkään saattaa ottaa Melodya päähän.

Tuskin muillakaan on jäänyt huomaamatta, että yksi asukkaista siipeilee ja pääsääntöisesti makoilee sohvalla vaatien jatkuvaa huomiota miesasukeilta. Luulisi, että häätöpisteitä (mikäli niitä edes annetaan) alkaa hiljalleen ropista. Tosin itse pitäisin Minnan  vielä talossa juurikin mainituista syistä ;)

Lasse on kuitenkin Minnan käden puolella. Lasse tarvitsee Minnan auttavaa kättä.

Vierailija

Onneksi tuli paristojen vaihto, että toi maailman tylsin laiva on lastattu -peli päättyi viimein. Mahtavaa viihdettä. Ihmiset listaamassa vaatemerkkejä ja soittimia.

Sivut