Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos Pekan esittelyssä että on naisten mies?
Millainen nainen hurmaantuu kun Pekka hyppää paikalle ja heittää Jokeri "hymynsä" ja karjaisee jonkun vakio juttunsa....Mä luulen, että Pekan naisviehätys johtuu seurasta. Pekka pölähtää paikalle possensa kanssa. Pekka on heidän keskipiste ja tämän naiset näkee. Hän on porukkansa liideri ja hauska seuramies.
Yksinään Pekka ei päitä käännä.
Ihmisen koko karisma ei välity aina tv:n kautta. Uskon, että Pekka on luonnossa hyvin karismaattinen.
Mä en. Oikeasti karsimaattiset ihmiset välittyy myös ruudun läpi.
Pekan karsima on lähinnä lapamadon tasoa. Jotkut tietty tykkää siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Taavi oikein tuolla itkee että Pekka, Anssi ja Aki on tehneet liiton heitä vastaan ja samaan aikaan hän antaa itse pisteitä siten, että laskeskelee oman liittonsa pisteitä. Onko tuo ihminen jotenkin poikkeuksellisen tyhmä, kun ei ymmärrä tekevänsä itse just sitä samaa mistä syyttää muita?
Taavihan on tyhmä, muttei niin tyhmä kuin Lasse ja Jasmiina.
Eikä varsinkaan niin tyhmä kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Miksi murehditte Jassun rokotusta ja muitakin hänen yksityisiä asioita.
Samaa mietin ja samalla kuulen sen huudon pään sisällä, kun Jassu tajuaa, ettei se pääsekään juomaan märkää mielinmäärin. Alkoholistin pettynyt huuto on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Taavi oikein tuolla itkee että Pekka, Anssi ja Aki on tehneet liiton heitä vastaan ja samaan aikaan hän antaa itse pisteitä siten, että laskeskelee oman liittonsa pisteitä. Onko tuo ihminen jotenkin poikkeuksellisen tyhmä, kun ei ymmärrä tekevänsä itse just sitä samaa mistä syyttää muita?
Taavihan on tyhmä, muttei niin tyhmä kuin Lasse ja Jasmiina.
Eikä varsinkaan niin tyhmä kuin sinä
:^D
Nyt oli hyvä!
- sama
Taavihan on ollut tuotannon suosikki jassun kans. Ig on nykyään vaan jassua taavia ja lassea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos Pekan esittelyssä että on naisten mies?
Millainen nainen hurmaantuu kun Pekka hyppää paikalle ja heittää Jokeri "hymynsä" ja karjaisee jonkun vakio juttunsa....Mä luulen, että Pekan naisviehätys johtuu seurasta. Pekka pölähtää paikalle possensa kanssa. Pekka on heidän keskipiste ja tämän naiset näkee. Hän on porukkansa liideri ja hauska seuramies.
Yksinään Pekka ei päitä käännä.
Ihmisen koko karisma ei välity aina tv:n kautta. Uskon, että Pekka on luonnossa hyvin karismaattinen.
Ulkonäkökin suojelee :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös itse kertonut ettei ole ottanut rokotuksia ja tuskin ottaakaan?
Lisää näitä improvisaatio tehtäviä nää on niin hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on fiksu kun ei ota rokotetta
Mitähän Överi-Pekka seuraavaks keksii?
Tänään ei tarvii äänestää. Säästyy tälle viikolle varatut kympit finaaliin.
Anssi <3
Ehkä jos Taavi tai Jassu tippuis, toisaalta se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Anssi on ilkeä, ja juuri se, että "vie" lahjakortin jota oli jo ehtinyt haukkua muilta (jotka sen OIKEASTI halusivat) kertoo ihmisestä paljon. En ymmärrä miten jotkut eivät näe sen "ilkeyden" taakse, on ns. pelaaja joka haluaa voittaa "keinoja kaihtamatta", olen 100varma että on maksanut jonkun tuttunsa äänestämään hänet voittoon saakka.
Anssi epäonnistui monia kertoja kootessaan palikoita ja ei mennyt kauaa kun lopussa sai koottua. Hienoa ettei heittänyt hanskoja tiskiin, se vasta on luuseri meininkiä. Lasse ehti lipasta ottipa jopa nk rantapoika asennon. Lasse on saanut hyvin hankittua Lebanonissa ja mamman ljuona asuu n iin rahhaa säästynyt, pääsee kyllä sinne reikan maille ihan omillaan.
Hyvä esimerkki voitontahtoisesta kilpailijasta ja osallistujasta.
Anssi meni täysiä loppuun saakka mogaten ja sadatellen. Melkein jäi kesken, mutta eipäs jäänytkään, kun voitontahto pakottaa tekemään loppuun.
Sitten on Lasse, osallistuu kisaan, katotaan miten käy asenteella. Eipä käynyt, kun piti lepoakin ottaa välillä. Suht ylimielistä käytöstä siinä vaiheessa Lasselta.
Lasse "jätti kesken", kun odotteli että pääseekö muut edes siihen asti. Myös Anssi jätti kisan alkuvaiheissa oman rakennelman kesken, kun jäi odottelemaan että onko sitä järkevää edes jatkaa, kun muilla ei silloin ollut vielä montaakaan palikkaa rakennelmassa. Lassen epäonni oli että Anssi meni ohi loppumetreillä, eikä Lasselle jäänyt enää aikaa tehdä muutoksia omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on fiksu kun ei ota rokotetta
:D
Käytit sitten sanoja Jassu ja fiksu samassa lauseessa! Oot sä rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Anssi on ilkeä, ja juuri se, että "vie" lahjakortin jota oli jo ehtinyt haukkua muilta (jotka sen OIKEASTI halusivat) kertoo ihmisestä paljon. En ymmärrä miten jotkut eivät näe sen "ilkeyden" taakse, on ns. pelaaja joka haluaa voittaa "keinoja kaihtamatta", olen 100varma että on maksanut jonkun tuttunsa äänestämään hänet voittoon saakka.
Anssi epäonnistui monia kertoja kootessaan palikoita ja ei mennyt kauaa kun lopussa sai koottua. Hienoa ettei heittänyt hanskoja tiskiin, se vasta on luuseri meininkiä. Lasse ehti lipasta ottipa jopa nk rantapoika asennon. Lasse on saanut hyvin hankittua Lebanonissa ja mamman ljuona asuu n iin rahhaa säästynyt, pääsee kyllä sinne reikan maille ihan omillaan.
Hyvä esimerkki voitontahtoisesta kilpailijasta ja osallistujasta.
Anssi meni täysiä loppuun saakka mogaten ja sadatellen. Melkein jäi kesken, mutta eipäs jäänytkään, kun voitontahto pakottaa tekemään loppuun.
Sitten on Lasse, osallistuu kisaan, katotaan miten käy asenteella. Eipä käynyt, kun piti lepoakin ottaa välillä. Suht ylimielistä käytöstä siinä vaiheessa Lasselta.
Lasse "jätti kesken", kun odotteli että pääseekö muut edes siihen asti. Myös Anssi jätti kisan alkuvaiheissa oman rakennelman kesken, kun jäi odottelemaan että onko sitä järkevää edes jatkaa, kun muilla ei silloin ollut vielä montaakaan palikkaa rakennelmassa. Lassen epäonni oli että Anssi meni ohi loppumetreillä, eikä Lasselle jäänyt enää aikaa tehdä muutoksia omaansa.
Kyllähän sitä vääristelemällä saa mitä vaan lopputuloksia itselleen selitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Taavihan on ollut tuotannon suosikki jassun kans. Ig on nykyään vaan jassua taavia ja lassea.
Taavi ei todellakaan oo ollut tuotannon suosikki alusta asti. Jassu on ollut ja Pekka, mutta ei kyllä Taavi, eikä Lassekaan.
Ehkä nykyään ig on täynnä noita kolmea, kun kolmesta muusta asukkaasta ei irtoa mitään.
Pekka kotiin!!
Rasittava, itsevarma, puupää,huutava sönköttävä apina.
Ei jatkoon!!!!!!!!
Aki: Kastelet persiin, kastelet persiin ja sen myötä on päivä pilalla.
Päivän Akismi
Vierailija kirjoitti:
Pekka kotiin!!
Rasittava, itsevarma, puupää,huutava sönköttävä apina.
Ei jatkoon!!!!!!!!
Noiden syiden takia pysyykin talossa.
Tuo kontenttia.
Ärsyttää ja ihastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ei todellakaan oo ollut tuotannon suosikki alusta asti. Jassu on ollut ja Pekka, mutta ei kyllä Taavi, eikä Lassekaan.
Ehkä nykyään ig on täynnä noita kolmea, kun kolmesta muusta asukkaasta ei irtoa mitään.
On kyllä tylsääki tylsempi kolmikko, muuten eivät osaa enää kun jauhaa anssista ja Pekasta.
Ei nauranut menkoille, vaan Aki nauroi, kun seurasi Lassen ilmeitä, joka yritti syödä, kun Jassu vieressä puhui menkoistaan.