Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Pekalla men i puhe vähän yli.... ei jestas sentään
No, isoveli käski vetää uutiset malliin parempi överit kuin vajarit ja Pekkahan onnistui överissä.
Pekka on paras. Kyllästyttää kaikenlainen poliittinen korrektiivisuus. Pekka osaa vetää kaiken kunnolla läskiksi. Mua hänen juttunsa vain huvittavat. Mauttomuus ja tahdittomuus kunniaan. Ei tämä elämä niin vakava juttu ole, että kaikesta kannattaisi heti mieltään pahoittaa. Äänet tänään multa menevät Pekalle. Viime kauden voitti kiltti nössö. Menköön tämä kausi sellaiselle, joka ei häpeä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin että eilen Taavi sanoi ettei halunnut antaa anssille ääniä kun on ollut niin paljon häädössä vaikka oikeasti oli sanonut nimeämisperusteeksi että uskoo ett Anssi joutuu häätöön joten haluaa pelata niin että siellä on Anssin lisäksi Aki ja Pekka. Kertoo kaiken tarvittavan. En tiedä miksi on noin katkera
Älä taas vääristele! Taavi sanoi haluavansa varmistaa ettei Pekka jää ilman! Se on eri asia kuin sanoa ettei nimeä Anssia koska se saa varmaan muilta. Kuinka hemmetissä voi ihmiset olla niin yksinkertaisia että ei ymmärrä selvää sävyeroa asioiden välillä!
Tai sitten teitä herkkiä on vaan niin helppo jymäyttää puhumalla puuta heinää. :)
ohis
Jassu on muuten ilkeä ja kiusaaja pahimmasta päästä. Omasta mielestään tosi reilu. Ja niin helkkarin ägly. Toivottavasti tippuu tänään. Jäi illalla BB katsomatta jo ensi minuuttien jälkeen kyseisen pimun takia.
Vierailija kirjoitti:
L:n ig esittelyvideo saa mut juoksemaan karkuun.
Joo, se Lassen esittelyvideo BB:n instassa on kyllä aika jäätävä. Jostain naisjutuista horisee. Samoin ne promokuvat kädet paidan kaula-aukossa muka seksikkäänä. Talossa on onneksi osoittautunut erilaiseksi tähän kuvaan verrattuna 😄 Mutta on Lasse kyllä vähän tyhjää täynnä. Kun joku puhuu jotain, niin Lasse: ”Joojoo just noin, mä oon ihan samaa mieltä” tai kun joku sanoo, että ei juttu ihan näin ollut, niin Lasse ”eiei en mä sitä tarkoittanutkaan”. Suu käy jatkuvasti. Bro sitä, bro tätä. Silti Lasse minulla plussan puolella.
Harmi, etteivät tänään ole kaikki äänestyksessä. Toisaalta oli kiva nähdä vielä nimeämiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on voittanut paljon tuolla, nokkela ja sujuvasanainen, terävä kaveri. Kiva ettei ole häädössä. Eihän se Anssin vika ole. ..... ja samalla Anssi esittää muille ettei olis ottanut osaa siihen keskuteluun kun hälle on ihan sama ketä on finaalissa.[/quot
Anssi nimenomaan vastasi Akille "Mulla on ihan samat" -eli samat henkilöt toiveena finaaliviikolle kuin mitä Akikin toivoi.
Anssi EI tosiaankaan vastannut, että "Mulle on ihan sama".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Anssi on ilkeä, ja juuri se, että "vie" lahjakortin jota oli jo ehtinyt haukkua muilta (jotka sen OIKEASTI halusivat) kertoo ihmisestä paljon. En ymmärrä miten jotkut eivät näe sen "ilkeyden" taakse, on ns. pelaaja joka haluaa voittaa "keinoja kaihtamatta", olen 100varma että on maksanut jonkun tuttunsa äänestämään hänet voittoon saakka.
Anssi epäonnistui monia kertoja kootessaan palikoita ja ei mennyt kauaa kun lopussa sai koottua. Hienoa ettei heittänyt hanskoja tiskiin, se vasta on luuseri meininkiä. Lasse ehti lipasta ottipa jopa nk rantapoika asennon. Lasse on saanut hyvin hankittua Lebanonissa ja mamman ljuona asuu n iin rahhaa säästynyt, pääsee kyllä sinne reikan maille ihan omillaan.
Hyvä esimerkki voitontahtoisesta kilpailijasta ja osallistujasta.
Anssi meni täysiä loppuun saakka mogaten ja sadatellen. Melkein jäi kesken, mutta eipäs jäänytkään, kun voitontahto pakottaa tekemään loppuun.
Sitten on Lasse, osallistuu kisaan, katotaan miten käy asenteella. Eipä käynyt, kun piti lepoakin ottaa välillä. Suht ylimielistä käytöstä siinä vaiheessa Lasselta.
Lassehan selitti eilen miten oli ollut pakko mennä maahan istumaan, kun pelkäsi et kaataa torninsa. Oli jo aiemmin ollut vahingossa potkaista koko rakennelman kumoon, kun oli niin hermostunut. Järkevästi ja varman päälle pelasi, mut Anssi oli onnekas taas kerran.
Jep, niinhän se Lasse sanoi ja sä uskoit. :D
Kyseisessä tehtävässä ei ollut kyllä Anssi onnekkuudella mitään tekemistä. Hän teki sitä tehtävää viime sekuntiin saakka. Ansaittu voitto.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on hauska 😊
Pekka on just hauskin silloin kun se ei yritä olla hauska. Se tahaton hauskuus on Pekan parhaimpia piirteitä.
T kattoo välillä tympeenä Lasse kun se innostuu puhumaan anssille ja Pekalle. Ei vissiin saisi puhua muiden kanssa- varsinkaan noiden kahden
Vierailija kirjoitti:
Pekka on paras. Kyllästyttää kaikenlainen poliittinen korrektiivisuus. Pekka osaa vetää kaiken kunnolla läskiksi. Mua hänen juttunsa vain huvittavat. Mauttomuus ja tahdittomuus kunniaan. Ei tämä elämä niin vakava juttu ole, että kaikesta kannattaisi heti mieltään pahoittaa. Äänet tänään multa menevät Pekalle. Viime kauden voitti kiltti nössö. Menköön tämä kausi sellaiselle, joka ei häpeä mitään.
Tästä syystä tykkään Pekasta, koska se osaa olla överi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akilla on varmaan vielä poikuus tallella, kuka tollasen miehen huolisi.
Joo yksi sanaa kuvaa Aki poekkaa ja se on YÄK.
Älähän nyt, et sinä ole yäk, eikä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olikos Pekan esittelyssä että on naisten mies?
Millainen nainen hurmaantuu kun Pekka hyppää paikalle ja heittää Jokeri "hymynsä" ja karjaisee jonkun vakio juttunsa....
Mä luulen, että Pekan naisviehätys johtuu seurasta. Pekka pölähtää paikalle possensa kanssa. Pekka on heidän keskipiste ja tämän naiset näkee. Hän on porukkansa liideri ja hauska seuramies.
Yksinään Pekka ei päitä käännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoi että ravintolan jossa töissä, pomo juo kännit 3 kertaa viikossa. Saa ko. ravintolasta halvemmalla ostettua viinaa. Tälläistä naista en äänestä voittoon. 👿
Mahtaako olla Jassulla enää työpaikkaa kun on kertonut myös ihan avoimesti koko kansalle, että saa ostettua puoleen hintaan viinaa ja tiskin alta myös. Eiköhän tiskin alta ostamiset oo myös laittomia.
Henksu alennusta voipi saada, mutta juu tiskin alta juominen on laitonta. Tietääköhän se pomokaan kaikkea... vielä?
Tai no, onhan sitä tullut vedettyä kännejä aukiolon jälkeen (laitonta myös). Sitten vaan seuraavana päivänä käyty alkosta ostamassa uudet pullot juotujen tilalle. Luulenpa, että tämäkin on yleistä, mutta laitonta.
Huuteleeko se tällaisia siellä talossa? Takuulla ei ole työpaikkaa ja ajanut pomon vaikeuksiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Karjala on muuten syrjässä ja kaukana kaikesta. Sieltä on myös hankala matkustaa muualle Suomeen. Etäisyydet ovat pitkät ja yhteydet huonot.
Joensuu, Lapppeenranta, Kuopio lentokentät, juna menee, bussit kulkee, 2 yliopistoa, lukiot sun muut koulut, verkkokaupasta voi tilata kamaa ympäri maailman , Kolin kansallispuisto, rauhaa, hiljaisuutta, mitä vielä??
Pohjois-Karjala varmasti ihan kivaa seutua, mutta mitä tekemistä Lappeenrannalla (Etelä-Karjala) tai Kuopiolla (Pohjois-Savo) on asian kanssa? Vai onko P-Karjalan hienous siinä, että sieltä pääsee helposti muihin maakuntiin? Ja sitten BB:hen liittyen: asukkaan kotimaakunnalla ei minulle ole mitään merkitystä. Suosikkini Samir on jo tippunut, joten ihan sama, kuka jäljellä olevista voittaa.
Jos Jassu jää vähäksi aikaa helsinkiin niin ei tosiaan pääse ravintolaan bailaa jos sillä ei rokotuksia.Eikö tuo koronapassi tullut kun olivat talossa ? Vaaditaanko Jyväskylän yössä Koronapasseja.
Taavi kärjessä kun live alkaa, sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on voittanut paljon tuolla, nokkela ja sujuvasanainen, terävä kaveri. Kiva ettei ole häädössä. Eihän se Anssin vika ole. ..... ja samalla Anssi esittää muille ettei olis ottanut osaa siihen keskuteluun kun hälle on ihan sama ketä on finaalissa.[/quot
Anssi nimenomaan vastasi Akille "Mulla on ihan samat" -eli samat henkilöt toiveena finaaliviikolle kuin mitä Akikin toivoi.
Anssi EI tosiaankaan vastannut, että "Mulle on ihan sama".Asukkaat tietää että sanoi mulla on ihan sama. Toisesta kuulutuksesta asia korjaantui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä tykkään Pekasta, koska se osaa olla överi :)
Mulla on sellanen tunne et Jassu on vähän jarrutellu, et hänessä on kuitenkin jotain pekkamaista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin liian hiljaista eli Aki kotiin. Mikäli Aki jää niin sitten talossa on vaan neljä.
Niin totta. Aki ei oma-aloitteisesti aloita yhtäkään keskustelua, ja on hiljaa kun keskustellaan. Tänäänkin on monta tuntia ollut 24/7 auki, ja Akin ääni on kuulunut tasan uutistenlukutehtävässä. Istuu kyllä sohvalla tuppisuuna nytkin, kun Lasse, Anssi ja Pekka juttelevat. En voi käsittää, kuka haluaa katsella Akia peräti finaaliviikolla. Riittää ilmeisesti satunnaiset kännipimpelipomit ja tehtäväsuoritukset? Siinäpä kiinnostava BB-voittaja.
Viime vuonna voitti makaaja ja yhden biisin ihme "tuokaa mulle siwa takas". Onhan Aki tehnyt rutkasti siihen verrattuna mitä Joppe ikinä on saanut aikaan. ;D
Jopella älykäs huumori ja verbaalisesti lahjakas. Teräviä juttuja heitti.
Akin vastaavat on pimpelipom tasoa ja sekin vaan kännissä. Selvin päin on hiljaa kuin koira.
Kyllä mäkin nautin Jopen heitoista, mutta olivat vaan niin pirun harvinaisia. Mun mielestä heitto per viikko ei riittäisi voittoon... mutta kun ei muutakaan ollut.
Viime kausi oli kyllä floppi.
Tästä kaudesta olen tykännyt älyttömästi ja asukkaat vieläkin on kaikki aivan ihania.
Kyl Joppe heitteli niitä joka päivä. Oli iltavirkku ja piristyi illan mittaan. Kun valvoivat, suurimman osan jo nukkuessa, tykkäs laukoa heittojaan kun porukkaa oli vähemmän. Esim. röökillä.
Lasse kans tykkää valvoa myöhään ja valitellut kun ei muut jaksa. Ois saanu Jopesta hyvän yökaverin.
Olisipa jassulle uutinen seinällä: tarvitaan kaksi rokotusta jos mielii lähihoitajan ja tarjoilijan hommiin. Myöskään ravintolaan ryyppäämään ei pääse ilman koronapassia.