Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
92721/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisotsikoita:

- Niko Saarinen sanoi erittäin suoran kommentin: ”Jasmiina on Stockmann, Noora Tokmanni”

- Minnan ja Lassen lemmenleikit eskaloituivat.

- BB-talossa puhkesi riita: Syynä peruna

No ei ole kyllä Jasmiina Stockmannia nähnytkään ja ei niiden vaatteet edes sille mahtuisi

Mä nyt järkytän sun maailman kuvaas, mutta Stockalta saa isojen tyttöjen vaatteitakin. Meillä alkaa olemaan tädit aika pyöreessä ja tuhdissa kunnossa ja heillä on rahaa. Saa merkki tunikaa, pöksyä, viittaa, pontsoa koossa 60 saakka.

No ihan en usko. Itse olen 46-48 kokoa Stockalta etsinyt. Eipä juuri löydy. Takkejakin vain muutama malli niissä kokoluokissa. Olen siirtynyt muihin kauppoihin.

Vierailija
92722/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on superhuono!

Kuvitteleeko olevansa vitsikäs?

Bb käski lopettaa törkeyksien puhumisen.

Samat sanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92723/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOLO PEKKA

No Pekalla lähtee vähän käsistä kun innostuu. Ymmärrän häntä tosi hyvin.

Vierailija
92724/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tonttua miinus verot on pikkuraha. Et ihan sama kelle menee.

Vierailija
92725/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi on voittanut paljon tuolla, nokkela ja sujuvasanainen, terävä kaveri. Kiva ettei ole häädössä. Eihän se Anssin vika ole.  Taavi voisi tänään lähteä että Lassi saa olla vapaasti, eilenkin illalla tuli riitaa Taavin kanssa. Taavi 40 vee. Kiukuttelee. 

Eihän Anssi häädössä ole kun Aki hoitaa senkin Anssin puolesta 😁

Anssi heitti marakattinsa bussinalle ja sai käännettyä kaikkien vihat Akin päälle.

Miten Akin lörpöttelyt voi olla Anssin syytä?! :D

Aki ihan itse valitsi avautua. Anssi meni hetken hiljaiseksi ennen kuin vastas. Kappas, poika alkoikin juonimaan ihan tuosta vaan.

Ihan on Akin omaa syytä, että on äänestyksessä. Eikä hönttiyttään edes tajua juonineensa.

Ja jos Anssi olisikin tässä asiassa ollut lankojen käsissä pitäjä, niin hän ansaitsis voiton jo sillä, että miten taitavasti osaa lukea ihmisiä ja suoltaa heille omaa agendaansa. Mentalisti.

Kyllä se Anssikin otti siihen keskusteluun osaa. Kovasti vaan pesi itseään ulos hommasta. "Mulle on ihan sama". Noloa Anssi, harmi ettei Aki tajunnut tätä. Hän kantaa sanojensa seuraukset ja samalla Anssi esittää muille ettei olis ottanut osaa siihen keskuteluun kun hälle on ihan sama ketä on finaalissa.

Otti osaa ja siltikään Anssi ei aloittanut keskustelua. Anssi myötäili. "mulla on ihan samat". 

Aki kaivoi ihan itse oman kuoppansa.

Itseasiassa Anssihan yritti pelastaa Akin kuulutusten jälkeen. Pyrki puhumaan palturia, että mitä oli kuultu kaiuttimista. Samoin Pekka yritti vääntää lauseita joksikin muuksi. Sitten BB torpedoi koko väännön ja kuulutti asian uudestaan.

Kukin teki omat johtopäätökset ja kyllä itsekin yllätyin, ettei muut Anssia rangaissut häätöpisteillä. Akia niin moni äänesti odotetusti, mutta todella outoa, että Anssi jäi tällä viikolla lähes pisteettä.

Vierailija
92726/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ilman Pekkaa kausi ois ollu todella tylsä.

Vierailija
92727/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tosi raju toi Pekan uutisankkuriosuus.... ennen klo 15.30

Eiköhän Pekan olis aika lähteä tänään jo kotia kohti...

Vierailija
92728/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on hauska 😊

Vierailija
92729/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalla men i puhe vähän yli.... ei jestas sentään

Vierailija
92730/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllästynyt Jassun kielenkäyttöön, pelkkää Veetä, entä jos joku miehistä puhuisi yhtä rivosti`?

Kyllä Anssi mättää v sanaa oikeastaan vielä enemmän.

Ällöttävää käytöstä pienten lasten isältä.

Vierailija
92731/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä vuoronperään jokaista haukutte. Kukaan ei muuta mieltään suosikista. Samat jutut toistuu haukkumisissa. Onko kivaa..

Vierailija
92732/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka on hauska 😊

Pekka ei kuulu tähän ohjelmaan.

Bb-Kristian oli ehkä hauska, Pekka on erittäin halpa ja huono kopio.

Toi puoli neljän uutisankkurikohtaus oli todellinen pohjakosketus.

Vierailija
92733/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekalla men i puhe vähän yli.... ei jestas sentään

Puhuiko sekin suihin otosta nii kuin Jassu. 🙄

Vierailija
92734/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Anssi on ilkeä, ja juuri se, että "vie" lahjakortin jota oli jo ehtinyt haukkua muilta (jotka sen OIKEASTI halusivat) kertoo ihmisestä paljon. En ymmärrä miten jotkut eivät näe sen "ilkeyden" taakse, on ns. pelaaja joka haluaa voittaa "keinoja kaihtamatta", olen 100varma että on maksanut jonkun tuttunsa äänestämään hänet voittoon saakka.

Anssi epäonnistui monia kertoja kootessaan palikoita ja ei mennyt kauaa kun lopussa sai koottua. Hienoa ettei heittänyt hanskoja tiskiin, se vasta on luuseri meininkiä. Lasse ehti lipasta ottipa jopa nk rantapoika asennon. Lasse on saanut hyvin hankittua Lebanonissa ja mamman ljuona asuu n iin rahhaa säästynyt, pääsee kyllä sinne reikan maille ihan omillaan. 

Vierailija
92735/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ilman Pekkaa kausi ois ollu todella tylsä.

Mitäs Pekka on tehnyt, että sä olet viihtynyt niin hyvin?

Itse tuossa eilen ajattelin tuota asiaa ja loppupeleissä mä olen pärjännyt aika hyvin ilman Pekkaa. Yleensä aina vaihtuu kamera, kun Pekka tulee esille.. Siinä on sitten se vaara, että Jasmiinaan törmään.

Pekkaa on kuitenkin tullut enemmän seurattua, kun Jasmiina on punainen vaate mulle. En vaan kestä sen ääntä enää yhtään ja sitä tyhmyyden määrää.

Pekalla on toisinaan ihan hyviä juttuja ja teorioita. Mutta niinhän on kaikilla, kun keskittyvät keskusteluun. Pekan älämölöä en kaipaa. Pekka varasti järvikalaa alkuviikoilla, siinäkö hänen suurin meriittinsä.

Vierailija
92736/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tykkää Anssista . En osaa olla kateellinen maallisesta mammonasta enkä siitä että joku voittaa jonkun pilipali kilpailun . Anssin ihmistyyppi ei ole miellyttävä .

Samaa mieltä. Tuollainen tyhmemmän mukanaan kuljetus, sopivasti nuoleskelee kun oma etu tarvii, sit voi nakata rekan alle.

Koko ajan itsensä korostus inhottaa, minä minä. Luulee itsestään liikoja.

Kun on niin paljon rahaa, miksi ei hoidata hampaitaan??

Vierailija
92737/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tonttua miinus verot on pikkuraha. Et ihan sama kelle menee.

Se on jokaisella henkilökohtainen se veroprossa. Jassulla tuskin iso prossa, alle 5%. Sitten taas Anssilla varmaan yli 30%.

Jassu saisikin jonkin verran velkojaan maksettua. Anssilla se olisi puolen kuukauden tili. ;)

Vierailija
92738/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi on voittanut paljon tuolla, nokkela ja sujuvasanainen, terävä kaveri. Kiva ettei ole häädössä. Eihän se Anssin vika ole.  Taavi voisi tänään lähteä että Lassi saa olla vapaasti, eilenkin illalla tuli riitaa Taavin kanssa. Taavi 40 vee. Kiukuttelee. 

Eihän Anssi häädössä ole kun Aki hoitaa senkin Anssin puolesta 😁

Anssi heitti marakattinsa bussinalle ja sai käännettyä kaikkien vihat Akin päälle.

Miten Akin lörpöttelyt voi olla Anssin syytä?! :D

Aki ihan itse valitsi avautua. Anssi meni hetken hiljaiseksi ennen kuin vastas. Kappas, poika alkoikin juonimaan ihan tuosta vaan.

Ihan on Akin omaa syytä, että on äänestyksessä. Eikä hönttiyttään edes tajua juonineensa.

Ja jos Anssi olisikin tässä asiassa ollut lankojen käsissä pitäjä, niin hän ansaitsis voiton jo sillä, että miten taitavasti osaa lukea ihmisiä ja suoltaa heille omaa agendaansa. Mentalisti.

Aki, oikeustoimikelpoinen vastaa itse omista tekemisistään ja puheistaan. Miksi hölötti ts juonitteli, noi ryhmät on ollut selvillä jo ajat sitten, 247 seurannut. Taavin haluan lähtevän tänään. 

Vierailija
92739/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on koko kauden vaan huutanut kovalla äänellä, vuorotellen joka asukas, jopa Anssi, sanonut, että ole hiljaa.

Tuolla tavallako Itä-Suomessa puhutaan? Huutamalla?

BB:n seuraaminen on ollut kameran vaihtamista toiseen, koska Pekan huutoa ei vaan kestä.

Nyt tuo äskeinen uutisakkuriosuus oli piste iiin päälle.

Eikö sillä oikeesti ole mitään ajattelukykyä?

Vierailija
92740/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuolla pelaa omaa peliään, tänään tippuu yksi ja sitten on finaali viisikko koossa. 

Ketju on lukittu.