Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
On toi Jassu törkeä! Sanoi jos lähtee tänään joku niin lähtee maha täynnä. Ei ...tana! Jos joku olis sanonut noin kun Jassu on häädössä olis nähty totaali raivo kilarit!
Kyllä on tunteeton tyyppi. Itse ei nyt häädössä, mutta jatkuvasti ärsyttävästi muistuttaa muita häädöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin BB-äänestyssivulla. Mulle ei auennut miten äänestys maksetaan mikäli sen tekee textarilla tai sähköpostilla. Ei yhdellä äänellä pitkälle pötki, joten soitto antaisi ? vain yhden äänen. Onko puhelussa mahdollisesti myös valintana moniäänen antaminen samalla kertaa. En halua kokeilla, haluan ensin tietää mitä BB-vaatii jos valitsen jonkun annetuista vaihtoehdoista. En nyt viitsi kilauttaa kaverille. :(
Bb sivuilla kyllä lukee selvästi miten maksu veloitetaan.
Kannattaa kuitenkin miettiä ettei nyt liikaa tuhlaa omia rahoja.
Kiitos huolenpidosta tarkkana pitää olla, tuhlailuun ei ole varaa 😋, ehkä menin väärälle sivulle. Kävin siellä äänestys käynnissä jossa näkyy nyt häädössä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Jassu voisi olla TanhupalloNuorempi. Juttua riittää ja sehän on tärkeintä.
Tänään jäin kaupassa odottamaan kun 2 tanhupallon päyillen irtokarkkihyllyllä päyillen ropeltivat irttiksiä porkkana sormillaan pussiin. Huh. Täyttivät koko käytävän.
Olen nyt kääntynyt Pekan puolelle ja vois kyllä voittaa koko homman.
Wau! Lassen esitys paras ylivoimaisesti. Siitä syystä ääni hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi voittaa kuka sitten onkaan, onko Jassu, Aki ????? Jassu saa velat kuitattua ja jää vielä rahhaa kampaamoon, 500 euroa sekin maksaa kun laitetaan täydelliseen kuntoon ja väriä päähän. Tulee vielä hyvä mieli. Kannatan.
Kuka haluaa maksaa 500 euroa toisen kampaamokäynnistä, värjätköön hiuksensa itse niinkun "normaalit" köyhät ihmiset.
En kyllä muuten ymmärrä miksi Jassu värjää hiuksiaan, kun oma väri on niin hyvä. Ihan turhaan rasittaa niitä hiuksia ja rahaa menee.
Eri
Munki mielestä oma väri on hyvä. Ja tykkään Jassusta muutenkin.
Veikkaan et halu värjätä vois johtua siitä, et muistuttaa sen jälkeen mahdollisimman vähän isän puolen sukujuuria. Sikäli siis ymmärrän Jassua.
Ja onhan Samirkin värjännyt omansa vaikkakin varmaan eri syystä.
Kuunnelkaa, ei montaa sanaa pysty Anssi sanomaan, ilman voimasanoja.
Nyt kun pitkään puhu, huomas että suoltaa aina vauhdilla todella rumaa kieltä.
Ansai jakso edelleen puhua siitä omasta "donkkauksestaan" kauppareissulla kun otti houkutuskorista itselleen jotain. Seli seli. Yritti taas puhdistella mainettaan.
Johan noi sai tietää että tänään häädetään. Yöllä mihinköhän aikaan herätetään äänestämään, hauskaa, no täytyy kelata aamulla.
Miks Pekka ei tule sisälle? Onko kasetti hajonnut?
Taavi on ylimielinen, synkistelee, ULOS tänään
Anssi sanoi, muistakaa pakata lahjakortti, jos joutuu lähtemään pakkaamatta.
Tais siellä se "tsemppilappukin" olla, jääkaapin ovessa...?
Ylimielisyys taas kurkisteli.
nyt huputupulupu ketjusta yksi kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin BB-äänestyssivulla. Mulle ei auennut miten äänestys maksetaan mikäli sen tekee textarilla tai sähköpostilla. Ei yhdellä äänellä pitkälle pötki, joten soitto antaisi ? vain yhden äänen. Onko puhelussa mahdollisesti myös valintana moniäänen antaminen samalla kertaa. En halua kokeilla, haluan ensin tietää mitä BB-vaatii jos valitsen jonkun annetuista vaihtoehdoista. En nyt viitsi kilauttaa kaverille. :(
En ole nyt äänestänyt mutta joskus olen ja se maksu tuli lisättynä mun puhelinlaskuuni.
Äänestin tekstiviestillä.
Nyt luulisi että moni osaa kertoa asian sulle koska mukamas äänestäneet ovat.Kiitos 😙 seuraan tilannetta miten edetä.
Olen äänestänyt ite tekstiviestillä. Maksu lisätään puhelinlaskuun.
onko teillä huono itsetunto kun nähdään ylimielisyyttä???? Ei hyvää iltaa ja yöt päälle.
Itse oon soittanut ja tänään muutamia ääniä Anssille
Vierailija kirjoitti:
onko teillä huono itsetunto kun nähdään ylimielisyyttä???? Ei hyvää iltaa ja yöt päälle.
Itsetuntoa voi olla myös ilman ylimielisyyttä. Hyvää iltaa sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb sivuilla kyllä lukee selvästi miten maksu veloitetaan.
Kannattaa kuitenkin miettiä ettei nyt liikaa tuhlaa omia rahoja.soitto 1 ääni, tekstiviesti 1 ääni, nelosella voi tykittää pankkikortti.
Kiitos sulle 😄 kiva kun autoit.
No tota vaihtoehtoa en juuri halua käyttää. En avaa pankkitietojani äänestyksen takia. Puhelilaskussa moniäänet olisi sopineet mulle. Joskus maikkarin aikana pystyi antamaan yhdellä soitolla 10 tai 20 ääntä kerralla.
Anssi leveili että alle kymmenen korttia joutui heittämään omenaa kohti.
11. vasta jäi kiinni.
Ylimielisyys. Nyt tuntuu ettei muille suunvuoroa löydy...