Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sian kappale?
Unchain your heart biisin nimi, löytyy you tubesta
Vierailija kirjoitti:
Katon eilistä koostetta.
Kukas muukaan kuin Anssi oli sitä mieltä että HÄNEN olisi pitänyt laskea siinä r kioski lounaan tehtävässä kun se meni "ihan v*tuiks".Kieltämättä ihmettelen kyllä miks ne Pekan laitto laskemaan, ei siinä.. Ois vaan Samir laskenu.
Vielä kerran: Molemmat, Anssi ja Pekka, laitettiin nimenomaan laskemaan Samirin lyöntejä. Anssi meni sekaisin melko pian kun ei malttanut olla poissa Ärrältä. Pekka jatkoi loppuun asti, mutta oli seonnut hänkin laskuissa. Samirin tehtävä oli olla vain metronomi, silloin ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Sitä on jo odoteltu Keltaisenruusun darkruumin gloryholeilla
Mä kyllä luulen, että Taavilla on aika tavalla faneja ja ne haluaa pitää Taavin talossa..
Onhan Taavi joka kerta päässyt äänestyksissä turvaan.
Vaikka Samirista tykkäänkin, luulen, että Samir tippuu.
Hah, Taavi papparainen saa väistyä nuoremman ja komeamman Samirin tieltä, hei hei vaan
Samirissa ei ole mitään komeaa. Karmeat silmät mutta itse tätä kerjäsit. Taavi taitaa olla useamman mieleen.
Taavi on homojen mieleen.
Myös meidän heteroiden mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Samir vois perustaa strippari-duon, vaikka nimeltä Scandinavian Soya Boys.
Ei ne suostu strippamaan, ovat karismaattisia herrasmiehiä.
Samir painii eri sarjassa kuin taavi.
En haluaisi törmätä pimeällä Samiriin. Painii kyllä siellä rumien sarjassa.
Tuo on nyt kateutta potenssiin sata..
En haluaisi törmätä Taaviin pimeässä ettei puu kolise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se sujui Jassun tanssi just sillä huumorilla kuin oli tarkoitettukin.
Huumoria on pakko olla, kun ei shuffleen taivu eikä jaksanut ees opetella. Anssi pelasti.
Anssinhan sitä piti Jassulle opettaa, mutta ei ne montaa kertaa harjoitelleet, sama Akin kanssa. Näyttää itse paremmalta kun kaveri on vähän kankea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Samir vois perustaa strippari-duon, vaikka nimeltä Scandinavian Soya Boys.
Samaa mieltä. Taavikin on ruma ja tissitkin on liian isot mieheksi.Narsistinen luonnekkin.
Olipa hooeroottinen tuo tankotanssiesitys,
onko talossa liekki syttynyt näiden kahden välillä :)
Niillä on samanlainen suukin :)
Meiningillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumitissi kulkee talossa päivittäin ilman paitaa ja Samir ei, vaikka sillä paljon parempi kroppa. Rauhoittuis nyt tuo setä Touho.
Onko Laura L tullut takaisin taloon??
Osaatko lukea? Siinä luki setä Touho.
Huh kun jännitti jääkö kortti omenaan, hyvin meni esitykset nappiin, hyvähyvä!! Hyvä meininki talossa harmi että tänää yks lähtee :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Taavikin on ruma ja tissitkin on liian isot mieheksi.Narsistinen luonnekkin.
Taavi muka fiini ja kävelee kuin koko ajan paskattais.
Jassu nimenomaan sano että Anssi tekee kunnolla ja hän muka opettelee esityksessä, joten Anssi teki kuten pyydettiin.
Anssi se kyllä tietää asiasta kuin asiasta. Nyt tietää taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks aki on koko ajan kyykyssä tos tanssissa:D
Ku se on apina
Jollain kommentoijalla nähtävästi lusikalla annettu tuskin voikaan kauhalla vaatia järkyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Anssi sai näyttää herkän puolensa tankotanssijana, on kyllä multilahjakkuus. Sellainen karismaattinen, osaa eläytyä moniin rooleihin.
Oli todella huikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katon eilistä koostetta.
Kukas muukaan kuin Anssi oli sitä mieltä että HÄNEN olisi pitänyt laskea siinä r kioski lounaan tehtävässä kun se meni "ihan v*tuiks".Kieltämättä ihmettelen kyllä miks ne Pekan laitto laskemaan, ei siinä.. Ois vaan Samir laskenu.
samirin piti lyödä tahtia, anssin ja pekan laskea, mutta anssi läksi kesken kaiken juoksemaan ärrälle ja pekka sekos laskuissaan, niin että kenen vika?
Ei kenenkään vika.
Tehtävä nyt vaan oli liian vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Sitä on jo odoteltu Keltaisenruusun darkruumin gloryholeilla
Mä kyllä luulen, että Taavilla on aika tavalla faneja ja ne haluaa pitää Taavin talossa..
Onhan Taavi joka kerta päässyt äänestyksissä turvaan.
Vaikka Samirista tykkäänkin, luulen, että Samir tippuu.
Hah, Taavi papparainen saa väistyä nuoremman ja komeamman Samirin tieltä, hei hei vaan
Se on Anssi joka lähtee, ei kukaan soijapojista
Toivottavasti!
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä oikein on, kun Taavista tehty 'papparainen'? Hyvännäköinen ja nuorekas 4-kymppinen mies.
Oon miettiny samaa. Varmaan lapsia täynnä koko palsta😅
Taso muutenkin täällä on suurimmaks osaks ihan sen mukanen... Eli lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Anssi sai näyttää herkän puolensa tankotanssijana, on kyllä multilahjakkuus. Sellainen karismaattinen, osaa eläytyä moniin rooleihin.
Oli todella huikeaa.
Huikea oli mutta huono luonne.
Vierailija kirjoitti:
Samir on kuuma
Kyllä. Jotenkin huvittaa Samirin katse aina, stabiilin ilmeen ja silmien takana on loistavat vivahteet huumorissa, kaikessa. Älykästä, tykkään todella paljon.
Voi että mää ootan että tää bb kausi on ohi. Pääsee eroon tästä toksisesta bb yhteisöstä. Eipä tarvii enää koskaan seurata tota ohjelmaa.
Sitähän tässä on ihmetelty ja paljon muutakin.