Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Sitä on jo odoteltu Keltaisenruusun darkruumin gloryholeilla
Mä kyllä luulen, että Taavilla on aika tavalla faneja ja ne haluaa pitää Taavin talossa..
Onhan Taavi joka kerta päässyt äänestyksissä turvaan.
Vaikka Samirista tykkäänkin, luulen, että Samir tippuu.
Hah, Taavi papparainen saa väistyä nuoremman ja komeamman Samirin tieltä, hei hei vaan
Se on Anssi joka lähtee, ei kukaan soijapojista
Toivottavasti!
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä oikein on, kun Taavista tehty 'papparainen'? Hyvännäköinen ja nuorekas 4-kymppinen mies.
Taavi on kyllä täyskymppi.
Katon eilistä koostetta.
Kukas muukaan kuin Anssi oli sitä mieltä että HÄNEN olisi pitänyt laskea siinä r kioski lounaan tehtävässä kun se meni "ihan v*tuiks".
Kieltämättä ihmettelen kyllä miks ne Pekan laitto laskemaan, ei siinä.. Ois vaan Samir laskenu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sian kappale?
Ei ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se sujui Jassun tanssi just sillä huumorilla kuin oli tarkoitettukin.
Huumoria on pakko olla, kun ei shuffleen taivu eikä jaksanut ees opetella. Anssi pelasti.
Jassun tanssi on kyllä hyvä. Anssi nyt on liiankin taitava ja siihen ei tarvitse Jassun pystyä.
Hyvä kun loppui tuo tehtävä. Ei ois jaksanut enää yhtään kertaa katsoa. Ihan ähky tuli.
BB ilmeisesti itse arvostelee esitykset ja jakaa kauppasekunnit? Vai onko joku yleisöäänestys? Ei vissiin.
Nää ei siis tiiä että tänään on häätö 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että Taavilla on aika tavalla faneja ja ne haluaa pitää Taavin talossa..
Hah, Taavi papparainen saa väistyä nuoremman ja komeamman Samirin tieltä, hei hei vaan
Toivottavasti!
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä oikein on, kun Taavista tehty 'papparainen'? Hyvännäköinen ja nuorekas 4-kymppinen mies.
Oon miettiny samaa. Varmaan lapsia täynnä koko palsta😅
Millon noi saa tietää että häätö? Vai lähteekö pk kautta? Eikö pakkaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samiria ei voi edes komeaksi sanoa. Taavi kyllä on komea.
Samir on särmä, persoonallinen, monilahjakas, magneettinen. Uralleen sopisi paremmin omatuotanto, saa toteuttaa itseään ja hyvää tulee. Ei tuotantoyhtiön leivissä oleminen, jos siellä on, musaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Samir vois perustaa strippari-duon, vaikka nimeltä Scandinavian Soya Boys.
Ei ne suostu strippamaan, ovat karismaattisia herrasmiehiä.
Samir painii eri sarjassa kuin taavi.
Mun mielestä Samir on komea ja taavi ei. en ole koskaan pitänyt vaaleista miehistä. Lisäksi Taavi on liian vanha mulle. Samir on lähempänä omaa ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sian kappale?
Ei ole..
Tuosta ei selviä kuin kappaleen nimi. Ei esittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samirissa ei ole mitään komeaa. Karmeat silmät mutta itse tätä kerjäsit. Taavi taitaa olla useamman mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Katon eilistä koostetta.
Kukas muukaan kuin Anssi oli sitä mieltä että HÄNEN olisi pitänyt laskea siinä r kioski lounaan tehtävässä kun se meni "ihan v*tuiks".Kieltämättä ihmettelen kyllä miks ne Pekan laitto laskemaan, ei siinä.. Ois vaan Samir laskenu.
samirin piti lyödä tahtia, anssin ja pekan laskea, mutta anssi läksi kesken kaiken juoksemaan ärrälle ja pekka sekos laskuissaan, niin että kenen vika?
Kumitissi kulkee talossa päivittäin ilman paitaa ja Samir ei, vaikka sillä paljon parempi kroppa. Rauhoittuis nyt tuo setä Touho.
Nyt ne on niin onnellisia kaikki ja hehkuttavat showta ja kohta sitten häädetään yks. Laidasta laitaan menee fiilikset talossa tänään.
Anssi tanssi hyvin ja on lahjakas myös Samir.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti!
Oon miettiny samaa. Varmaan lapsia täynnä koko palsta😅
Ja mitä sitten vaikka olisikin. Ei täällä ole ikärajaa. Pitäiskö nauraa mummoille ja papoillekin täällä.🤪
Lasse ja pojat , hieno esitys .