Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei julkiterhikistä löydy Jassun nimeä, niin ei ole valmistunut lähihoitajaksi.
Miksi ilmoittaa itsensä lähihoitajaksi, jos ei ole??Sen tiedon voi käydä poistattamassa. Jassuhan tais sanoa että teki niin kun ei halua enää tehdä lähihoitajan töitä. Ja ymmärrän kyllä, hoitjaan työ on **skaa.
Jep, kyllä kaljankaatajan homma on paljon hienompaa ja sopii Jassulle kuin nenä päähän.
Voiko hakea uudelleen lähihoitajan koulutukseen, jos mieli muuttuu ja on aiemmin poistattanut tietonsa. Väitöskirjoja tehdään useampia, mutta käsittääkseni eri aiheista.
Jos on poistattanut tietonsa, ja sanonut ettei halua ko. Töitä tehdä, niin miksi sitten hakupapereissa lähihoitaja. Aika erikoista.
MIssä ihmeen hakupapereissa? BB:n vai? Käsitätkö, että tuo ei ole mikään työhaastattelu? Ei siinä ole mitään erikoista, että ihminen kertoo koulutuksensa tällaisessa yhteydessä, vaikka ei sille alalle enää aikoisikaan hakeutua.
eri
No eihän Anssinkaan ammattina lue suurtalouskokki vaan striimaaja, joten jos Jassu on poistanut tietonsa julkiterhikistä ja ei aio lähihoitajan hommia enää tehdä niin jännä ettei kertonut ammatikseen baarityöntekijä,tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee Jassulla hameen helmasta huolimatta.. Anssin ei tarvi tulla jokaisen esitykseen esittämään!!
Kyllä siihen Jassun esitykseen todella Anssi tarvitaan. Anssi osaa tanssia, Jassu on huono vitsi, jopa Aki menee heittämällä ohi.
Jassu tanssii virtahepoasussa, eli ei ole tarkoituskaan olla mikään oikea ballerina, kunhan nyt viihdyttää ja sitähän se tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minun äiti oli valeopettajana ja minä olen valehdellut että olen lentäjä.
Sun poikasi tekee murtoja, lintsaa ja näpistelee.
No onhan toi Samirin esitys aika kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on välillä vähän vaavi, sellainen kettuilija, että loukkaantuu itse herkästi kaikesta, mutta hän saa sanoa mitä tahansa muista.
Kyllä. Taavi on välillä tosi sympaattinen ja muut huomioonottava. Tykkään Taavin tästä puolesta. Mutta sitten on se v-mäinen puoli. Sellainen inhottava virne naamalla ja yrittää verhota siitä huumoriksi, mutta taitaa vaan olla paha olla sillä hetkellä.
Tosi ristiriitainen tyyppi. Voittajaksi en halua, mutta Anssin ja Akin edelle ehdottomasti!
Taavi kyllä paljon hienompi ihminen kun Anssi tai Aki. Noita kahta en voittajaksi halua.
Juu hieno on...oluenkin juo pikarista.
Juu hieno on.. Syö sormella voita yhteisestä rasiasta. Jassu.
Joku aika sitten Jasmiina sanoi, että inhoaa voin makua suussa. Üwil.a,u.d,an videossa näytetään miten vetää haarukalla suoraan voinokareita suuhunsa. Jos voi maistuu suussa kamalalta, miksi ehdoin tahdoin syödä sitä?
Inhoaa milloin mitäkin esim. palloja ja keskiviikkoja. Keksii koko ajan lisää....................saippuakuplat kelpaa vaikka ovat palloja. Jassu sanoi monesti ei tykkää mistään palloista.
Ja sinä otat jokaisen lauseen haudanvakavasti? Hohhoijaa. Jassu heittää huulta tuon tuostakin, ei ne kaikki asiat ole tarkoitettu ihan noin vakavasti otettaviksi. Hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei julkiterhikistä löydy Jassun nimeä, niin ei ole valmistunut lähihoitajaksi.
Miksi ilmoittaa itsensä lähihoitajaksi, jos ei ole??Sen tiedon voi käydä poistattamassa. Jassuhan tais sanoa että teki niin kun ei halua enää tehdä lähihoitajan töitä. Ja ymmärrän kyllä, hoitjaan työ on **skaa.
Jep, kyllä kaljankaatajan homma on paljon hienompaa ja sopii Jassulle kuin nenä päähän.
Voiko hakea uudelleen lähihoitajan koulutukseen, jos mieli muuttuu ja on aiemmin poistattanut tietonsa. Väitöskirjoja tehdään useampia, mutta käsittääkseni eri aiheista.
Jos on poistattanut tietonsa, ja sanonut ettei halua ko. Töitä tehdä, niin miksi sitten hakupapereissa lähihoitaja. Aika erikoista.
MIssä ihmeen hakupapereissa? BB:n vai? Käsitätkö, että tuo ei ole mikään työhaastattelu? Ei siinä ole mitään erikoista, että ihminen kertoo koulutuksensa tällaisessa yhteydessä, vaikka ei sille alalle enää aikoisikaan hakeutua.
eri
No eihän Anssinkaan ammattina lue suurtalouskokki vaan striimaaja, joten jos Jassu on poistanut tietonsa julkiterhikistä ja ei aio lähihoitajan hommia enää tehdä niin jännä ettei kertonut ammatikseen baarityöntekijä,tms.
Aivan ymmärettävää kun on kuule hulluja jotka stalkkaa muiden työpaikkoja ja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan esitys on muuten hyvä, mutta hänen painotuksensa häiritsee.
"jalom PAA, arve LUTtaa ne arve LUKSET. Lain väännel LYSTÄ, yl Peitä!
Osasko muka sanoa ärränkin oikein? En usko.
Hän sanoo sen niin kuin muutenkin sanoo. Minua se ei häiritse.
Mua häilitsee. Valsinkin kun ylittää esiintyä lunoilijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi vähän hassu, 40 vee ja jonnejen reikä polvissa farkut
Pitäiskö olla pappahousut, hinkselit ja flanellipaita.
Ei 40 nyt vielä niin vanha ole. Kamoon nyt. Itselläkin on risat farkut ja olen vanhempi kuin Taavi. Mitä sitten?
Taavilla vaan huono vaate maku:
Pari numeroa liian pienet ruutupöksyt, jotka ei istuneet sen päällä yhtään. Ja liian tiukkoja trikoopaitoja, jotka ikävästi paljastaa löysän vatsan.
Tollaset kledjut ei oo enää ollu muodissakaan pitkään aikaan. Taavi jotenki jämähtäny 90-luvulle lähes kaikessa.
Inhosin ruutumuotia aikanaan, nyt se on palannut. Eikö ne Taavin pöksyt ole tarpeeksi kireet, vai mistä kenkä puristaa.
Tuollahan lukee pari numeroa liian pienet ruutuhousut. Miten saat väännettyä siitä, että eikö ole tarpeeksi kireet?
Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Tarkoittaa siis, että ovat jo LIIAN kireet.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Jassu pääsee sopivasti pian ulos välttelemään koronatartuntaa.
Ei kannata sitä rokotetta ottaa:)))
Onkohan London barissa koronapassi käytössä? Jos on, niin miten rokottamaton työntekijä pääsee työpaikalleen?
Tänään mennää kamujen kanssa sinne kraookee laulamaan.. Huom. LAULAMAAN.
Vierailija kirjoitti:
Voi juma mikä toi Jassu on Aki mollaamaan ja sen esitystä nauraa. Itse on kuin mikäkin laahaava lahna. Ei ois varaa arvostella. Aki suoriutuu ihan hyvin.
Tuollainen Jasmiina on. Pojat kannustavat sen kömpelöä esitystä, mutta Jasmiina palkitsee tuen haukkumalla muiden esityksiä.
Nytkin läyhää sohvalla sillä aikaa kun kaikki pojat ahkerina harjoittelevat omia ohjelmanumeroitaan.
Aki on kyl säälittävä apina. Matkii Anssia kaikessa.
Soijapoikien lisäksi häädössä näillä aika-arvioilla todennäköisimmin Aki (ajat heittäny noi 3 ja puol tuntia)
Anssilla laskujeni mukaan heittoa 2.22 ja Pekalla 2.13 (Jasmiinalla 1.54)
Vierailija kirjoitti:
Ja Anssi näyttää vaivaantuneelta Akin seurassa kun huomaa kuinka tuo jumaloi sitä.
Häätöporukka kirjoitti:
Soijapoikien lisäksi häädössä näillä aika-arvioilla todennäköisimmin Aki (ajat heittäny noi 3 ja puol tuntia)
Mihin unohdit Samirin?
Sillä mennyt huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Minun äiti oli valeopettajana ja minä olen valehdellut että olen lentäjä.
Ei kannattaisi kun ilmi tulee kumminkin ja saa osakseen häpeää. Joskus voi joutua jopa maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
ekana iltana Jassu esitteli itsensä muille ravintolatyöntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Anssi näyttää vaivaantuneelta Akin seurassa kun huomaa kuinka tuo jumaloi sitä.
Ja täällä palstoilla samantyyppinen fanilauma jumaloimassa tollasta...en viitti edes sanoa millasta...
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi Samirin esitys aika kova.
Mutta vähän siinä on sitä mitä vaadittiin. Samir on koostanut esityksensä pääosin kaikesta muusta kuin siitä pyörästä.
Häätöporukka kirjoitti:
Nyt huomasin että Samir, Taavi, Lasse ja Aki olisi häädössä.
Mikäli sun laskut on oikein.
Tuo olisi hyvä. Kotiin lähtee Samir tai Aki.
Hän sanoo sen niin kuin muutenkin sanoo. Minua se ei häiritse.