Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi vähän hassu, 40 vee ja jonnejen reikä polvissa farkut
Pitäiskö olla pappahousut, hinkselit ja flanellipaita.
Ei 40 nyt vielä niin vanha ole. Kamoon nyt. Itselläkin on risat farkut ja olen vanhempi kuin Taavi. Mitä sitten?
Taavilla vaan huono vaate maku:
Pari numeroa liian pienet ruutupöksyt, jotka ei istuneet sen päällä yhtään. Ja liian tiukkoja trikoopaitoja, jotka ikävästi paljastaa löysän vatsan.
Tollaset kledjut ei oo enää ollu muodissakaan pitkään aikaan. Taavi jotenki jämähtäny 90-luvulle lähes kaikessa.
Inhosin ruutumuotia aikanaan, nyt se on palannut. Eikö ne Taavin pöksyt ole tarpeeksi kireet, vai mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Jassu oli oikeassa, Akin tanssiminen on kuin lasten riehumista hoplopissa. 😁
Entäs Jasmiinan tanssi? Tuo mieleen ylipainoisen kolmevuotiaan heilumiset "Kato äiti kato äiti"
Mahtava tankotanssi Anssi ja Aki!👏
Vierailija kirjoitti:
Taavi fiilistelee musiikin tahdissa punainen huivi kaulassa kuin joku homo jossain homoklubilla. 😀
Taavihan eläytyy sitten täysilla tankotanssijamiehiin.
Huh kirjoitti:
Jassu pääsee sopivasti pian ulos välttelemään koronatartuntaa.
Ei kannata sitä rokotetta ottaa:)))
Onkohan London barissa koronapassi käytössä? Jos on, niin miten rokottamaton työntekijä pääsee työpaikalleen?
Voi juma mikä toi Jassu on Aki mollaamaan ja sen esitystä nauraa. Itse on kuin mikäkin laahaava lahna. Ei ois varaa arvostella. Aki suoriutuu ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Jasmiinan tanssi? Tuo mieleen ylipainoisen kolmevuotiaan heilumiset "Kato äiti kato äiti"
Mut meiän äiti tekee parempaa ruokaa , kun teidän äitit.
Aki huomenna kotiin, perjantaina Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee Jassulla hameen helmasta huolimatta.. Anssin ei tarvi tulla jokaisen esitykseen esittämään!!
Kyllä siihen Jassun esitykseen todella Anssi tarvitaan. Anssi osaa tanssia, Jassu on huono vitsi, jopa Aki menee heittämällä ohi.
Minun äiti oli valeopettajana ja minä olen valehdellut että olen lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on juurikin malliesimerkki tämän päivän laiskuudesta ja ahneudesta. Kaikki pitää saada ja mitään ei viitsitä tehdä elannon eteen. En tajua miten voi tienata noin paljon jotain pelejä pelaamalla.
Malliesimerkki tämä kirjoitus kateellisesta elämäntapaluuserista. Onnea valitsemallasi tiellä👋
Toki anssi itse ja anssin yhtä pieniaivoiset fanittajat kuvittelevat että jokainen ihminen kadehtii mammonan palvojia. Kateelliset ihmiset luulee että kaikki ajattelevat kuin ne itse. Anssikin on kateuden perikuva, juuri tuollasia ne yleensä ovat. Sitten kilpailevat naapurinsa kanssa kummalla on isompi ja uudempi auto, oi onnea ja autuutta. :D
Kumma vain ettei tommoset ihmiset koskaan näytä tyytyväisiltä, toki ne rehvastelevat ja teeskentelevät onnellisia esim somessa, mutta hyvin onnettomia ja kurjaa elämää elävät kaikesta krääsästä huolimatta. Tavara kun ei sitä onnea tuo, ei siitä pääse mihinkään.
Pekka ns."
Kylähullu" yrittää esittää fiksua mutta on kaikkea muuta
Vierailija kirjoitti:
Pekan esitys on muuten hyvä, mutta hänen painotuksensa häiritsee.
"jalom PAA, arve LUTtaa ne arve LUKSET. Lain väännel LYSTÄ, yl Peitä!
Osasko muka sanoa ärränkin oikein? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on Jassulla kanttia sanoa yhtään mitään Akin tanssista ja vielä neuvoa. Yök, mikä keskenkasvunen valittaja ja minä. minä. minä-tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Jassu pääsee sopivasti pian ulos välttelemään koronatartuntaa.
Ei kannata sitä rokotetta ottaa:)))
Onkohan London barissa koronapassi käytössä? Jos on, niin miten rokottamaton työntekijä pääsee työpaikalleen?
Ei ole, koska alueellamme ei ole rajoituksia.
Ja työntekijät toki pääsisi ilman passiakin , sellainen on Suomen lainsäädäntö täll hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi vähän hassu, 40 vee ja jonnejen reikä polvissa farkut
Pitäiskö olla pappahousut, hinkselit ja flanellipaita.
Ei 40 nyt vielä niin vanha ole. Kamoon nyt. Itselläkin on risat farkut ja olen vanhempi kuin Taavi. Mitä sitten?
Taavilla vaan huono vaate maku:
Pari numeroa liian pienet ruutupöksyt, jotka ei istuneet sen päällä yhtään. Ja liian tiukkoja trikoopaitoja, jotka ikävästi paljastaa löysän vatsan.
Tollaset kledjut ei oo enää ollu muodissakaan pitkään aikaan. Taavi jotenki jämähtäny 90-luvulle lähes kaikessa.
Inhosin ruutumuotia aikanaan, nyt se on palannut. Eikö ne Taavin pöksyt ole tarpeeksi kireet, vai mistä kenkä puristaa.
Sun pää kiristää, relaa. Joku pessy nuo väärin, 30 astetta ilman linkousta pitäs. Mut kyllä Taavin peba nuo kestää.
Koska nää esitykset pidetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Jasmiinan tanssi? Tuo mieleen ylipainoisen kolmevuotiaan heilumiset "Kato äiti kato äiti"
Mut meiän äiti tekee parempaa ruokaa kun teidän äitit.
J:n äiti vasta hyvää on tehnytkin, ja riittävästi, kun tytärtä katsoo.
Sun kohdalla tainut käydä ihan sama mitä tässä takaa haet.
Vierailija kirjoitti:
Koska nää esitykset pidetään?
perjantaina
Voi tuota Akia ja Anssin palvonta.
Nyt on oppinut jopa sohvalla lojumisen samalla tavalla. Hyvä ettei tassua tarjoo kun välillä pyörii ihanteensa ympärillä. Edustaa varmasti suurta maailmaa Akille.