Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lima-Lasse ja Milf - Minna
Ei Lasse ole limainen. Harmittaa, kun tuo Minna iski kyntensä häneen.
Taas yksi BB mies, jonka nainen pilaa. :(
Niin juu. Ovat nämä miehet niin avuttomia ja mitään mistään tietämättömiä, etteivät voi millään kieltäytyä kun joku tulee tarjoamaan.
Jollei pakota tai uhkaa, niin ei kukaan voi ketään toista pilata. Kyllä pitää itse osata kieltäytyä ja vetäytyä pois. Jos ei se sitä tee, ei voi oikein kenenkään muun syyksi pistää.
Vierailija kirjoitti:
Huone maksaa 30 € ja saaneet takas kukin 3€ joka 27€ ja 2€ sillä harjottelijalla on 27-2=25€ eli ei oo kellään yhtä euroa kun se lasketaan tolleen.
Lasse haluaa Minnaa eikä luota että saa pidettyä itsensä erillään. Huh. Lassella on hankalaa kun vaan käsiä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei taavi ole mustis minnasta. On sen verran korkeat kriteerit naiselle: n.20v, hoikka, kaunis, aasialainen jne. On varmaan monta naista painanut balilla japanissa. Senhän takia se sinne niin haluaa
Sitten vielä sanoo, että toivois, että löytäisi rakkauden! Eihän sitä löydy, kun haku on koko ajan päällä ja uutta naista ja parempaa hamuaa koko ajan.
No eiköhän tää ole päivänselvä asia, kunhan lakonisesti kommentoin, kun naureskelin Jasmiinan väitteelle..
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs, että ton Lassen tasoille annetaan vielä ase käteen...Missä on oikea? Ei ssssssuatana...
Miettikääs että Anssi on tilaillut ak- rynnäkkökiväörin, pistooleita ja tikareita netistä.
Ihan kakara on henkisesti.
En ymmärrä miten sellanenkin on ihan mahdollista. 👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Melody syö lusikalla yhteisestä kupista jotain levitettä, voi yökötys
Syö levitettä? Voita? Lusikalla? Mitä?
Jotain mitä olivat riisikakkujen päälle laitettavaksi. Mutta siis Melody ottaa sitä lusikalla, imeskelee lusikkaa ja sit ottaa lisää sillä samalla kuolaisella lusikalla. Se on vaan ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Joel makkarissa pötköttelemässä? Ei ole näkynyt ihan vähään aikaan.
Sehän kannettiin voiton jälkeen ulos talosta, mutta on sittemmin kuulemma palannut takaisin taloon kielloista huolimattaa makkoomaan. Rahat on kuulemma loppu eikä ulkomaailmassa oo kuulemma oikein mitään tekemistäkään, muuta kuin makkoilla äitinsä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jassu mustasukkainen? Siellä riittää halukkaita miehiä. Valitsee ja ottaa, varmasti saa.
Talon miehistä kukaan, ei edes Aki koskisi Jassuun tikullakaan.
Formaatti tuntuu vielä sairaammalta Orwellin 1984:n lukemisen jälkeen. :D
Ei Pippa olisi pudonnut, mikäli häätöön äänetys olisi ollut perinteisempi. Olisi ollut mielenkiintoista seurata BB-eloa pidempään. Taustansa poikkeaa muista asukkaista ja siten "eksoottisin" asukas. En tiedä ketä alkaisin jatkossa kannustamaan, en ehkä ketään. Onnea väitöskirjan teossa. Toivottavasti kuulemme joskus minkä alan tohtori sinusta tulee/tuli. 😊
Minusta tuo Pekka muistuttaa jotenkin elävältä minions-hahmolta. Siis hyvällä tapaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te Minnaa haukkuvat, ettei tällä olisi vientiä baareissa ja yökerhoissa?
Varmasti olisi, yhden yön panoksi känniset miehet kelpuuttavat minkä tahansa kuahtaneen haahkan.
Kateus on kauhea asia.
Niin on, mutta älä huoli, en ole pätkääkään kateellinen Minnalle. Olen itse huomattavasti freesimmän näköinen enkä juokse munankipeänä lasteni ikäisten miesten perässä, joten ei hätää.
N41
Tämän on pakko olla totta koska kirjoitat itse itsestäsi.
Arvostan Melodyn tekemisiä talossa. Ahkera iloinen aina muut huomioiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te Minnaa haukkuvat, ettei tällä olisi vientiä baareissa ja yökerhoissa?
Varmasti olisi, yhden yön panoksi känniset miehet kelpuuttavat minkä tahansa kuahtaneen haahkan.
Kateus on kauhea asia.
Niin on, mutta älä huoli, en ole pätkääkään kateellinen Minnalle. Olen itse huomattavasti freesimmän näköinen enkä juokse munankipeänä lasteni ikäisten miesten perässä, joten ei hätää.
N41
Tämän on pakko olla totta koska kirjoitat itse itsestäsi.
Kukapa sitä paremmin asiansa tietää kun asianomistaja itse.
Lasse 26 v ha Munna oliko 43 ?
Vierailija kirjoitti:
Toki lähiöräkälässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Pippa olisi pudonnut, mikäli häätöön äänetys olisi ollut perinteisempi. Olisi ollut mielenkiintoista seurata BB-eloa pidempään. Taustansa poikkeaa muista asukkaista ja siten "eksoottisin" asukas. En tiedä ketä alkaisin jatkossa kannustamaan, en ehkä ketään. Onnea väitöskirjan teossa. Toivottavasti kuulemme joskus minkä alan tohtori sinusta tulee/tuli. 😊
Joku humanistihömppä tieteenala veikkaan, joku seksuaali- tai muuhun vähemmistöön liittyvä. Mitä lyhyen pätkän perusteella hänestä tulee persoonana mieleen. Voi mennä pieleenkin tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jassu mustasukkainen? Siellä riittää halukkaita miehiä. Valitsee ja ottaa, varmasti saa.
Talon miehistä kukaan, ei edes Aki koskisi Jassuun tikullakaan.
Voi voi. Pian voi löytyä useampi.
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa tilitystä av-mammoilta Minnaa kohtaan. Minna pyörittää nuorempia miehiä sormensa ympärillä ja av-mammat kiehuu kateudesta kun omassa elämässä on vaan sidukka partsi ja röökit. Mennyt on ulkonäkö ja kaukana nuoret miehet.
Jepp niinpä. Ylilaudaltakin löytyy paljon äijiä jotka kelpuuttaisi Minnan. ☺
Huone maksaa 30 € ja saaneet takas kukin 3€ joka 27€ ja 2€ sillä harjottelijalla on 27-2=25€ eli ei oo kellään yhtä euroa kun se lasketaan tolleen.