Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Että mä inhoon tota helvetin Akia.
Oikeesti kädet ristiin et seuraavassa kisassa Aki putoaa ja joutuu häätöön.
Läskit puputtavat heti aamusta popcornia.
Lasse pääsi taavin takia, näin kun taavinlaittoi kirjainpalloja lassen eteen taisi myös sanoa lassen nimen samalla että se huomaa. Joten samanlaista peliä siinä muutkin pelasi ja koitti kaveriaannpelastaa.
Miksei säännöissä ollut, että saa kuljettaa/pitää hallussaan vain yhtä palloa kerrallaan? Tosi typerää, että sai jemmata palloja itselleen, ettei muut löydä ja antaa ne omille tiimiläisilleen.
Suomipopin BB-podcastin tyypit olivat nyt kyllä todella puolueellisia ja pihalla tilanteesta. Joitain juttuja suurennellaan ja joitain vääristellään, eli ainakin Taavista jutut höttöä.
Ihme vääristelyä tyypeiltä, ei voi käsittää! Eikö ne voi käyttää kynää, eikä väittää juttuja ihan väärin. Anssin lause oli ihan selvä:Mulla on ihan sama fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten eilisessä tietokilpailussa ihmetyttää se ettei kokki tiennyt elintarvikevärin alkuperää. Ei se ihme oo, ettei monet kokit älyä mm. kasvisruokavalioistakaan yhtään mitään.
Miksi kokin pitäisi tietää elintarvikevärien sisältö? Ravintolakeittiössä ei käytetä elintarvikevärejä. Pikemminkin joissain leipomoissa ja elintarviketehtaissa.
Anssi osoitti käsittämätöntä tietämättömyyttä, kun ei tietänyt vastausta. On muistettava, että Anssi on sentään huomattavasti keskitasoa älykkäämpi kaveri.
Eihän tuolla tiennyt kukaan muukaan enkä tiennyt minäkään, vaikka ihan yliopistotutkintokin löytyy.
Mutta Anssi on opiskellut alaa, joten ei voi kun ihmetellä.
Mäpäs en inhookaan ketään asukkaista. En katsoisi jos olisi niin raskasta.
Ärsyttävää, että Anssin kolmikko ei joudu tällä viikolla häätöön sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se sami ei ollut Samirille toisiksi läheisin. Ehkä ovat kaikki samalla viivalla
No siinä tapauksessa pidän Samirista vielä vähemmän, jos piti esimerkiksi Villeä, Jassua tai Anssia yhtä läheisenä kuin Samia. Ei tämä nyt tästä miksikään muutu vaikka miten päin väännät. Samir esitti ystävää, mutta ei sitten ollutkaan sellainen. Puukottaako seuraavaksi Lasseakin, jos mokaa kauppatehtävässä?
Sami putos talosta koska katsojat ei sitä enää siellä halunneet pitää, koita päästä yli viimeinkin ja mene muualle nillittämään ja jankuttamaan .... jankuti jankuti, kjäh kjäh...
Mitähän pahaa aki muka tehnyt. Mainitsi joo anssille vahingossa et haluu sen ja Pekan finaalii. Mut so? Eiköhän tuo ole ollut anssille ja Pekalle selvää ilman sanomistakin ovat kuitenkin tuolla kavereita. Samalla tavalla kuin Lasse Taavi ja samir.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jassu ei harjoittele tehtäväänsä ollenkaan?
Viimeisen saakka lusmuilee. Kaikkien pitäisi osallistua kaikkeen. Läski iha syntyy siitä että saa lusmuta Läskien varjolla,ja se on väärin.
Popcornit sen sijaan näyttää maistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääsee maistamaan julkkiksena oloa. Reppana."
Lue, " Pääsee lukemaan kaikkien sekopäiden lähettämät vihaviestit"
Mitäs läksi...
No pitää laittaa viestiä ja muistuttaa, että noista vihaposteista on ennenkin tuomioita jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se sami ei ollut Samirille toisiksi läheisin.
Hyvä, varmaan sitten äänestät jotain muuta kilpailijaa jos voittajasta on sulle väliä :)
Ja Samikin toivoi voittajaksi villen tai Anssin( siis heti, kun tuli ulos talosta)
Täh? No ei todellakaan toivonut! Mistä te keksitte näitä?
Vierailija kirjoitti:
Suomipopin BB-podcastin tyypit olivat nyt kyllä todella puolueellisia ja pihalla tilanteesta. Joitain juttuja suurennellaan ja joitain vääristellään, eli ainakin Taavista jutut höttöä.
Ihme vääristelyä tyypeiltä, ei voi käsittää! Eikö ne voi käyttää kynää, eikä väittää juttuja ihan väärin. Anssin lause oli ihan selvä:Mulla on ihan sama fiilis.
Se homoseksuaali sohvaperunako siellä kiekuu?
Jos ei seuraa uutisia, ei lue lehtiä eikä seuraa maailman menoa, niin yleistietous on yleensä silloin huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääsee maistamaan julkkiksena oloa. Reppana."
Lue, " Pääsee lukemaan kaikkien sekopäiden lähettämät vihaviestit"
Mitäs läksi...
Jos Jasmiina olisi yhtään miettinyt omaa ilkeää luonnettaan, niin olisi säästänyt muut talolaiset öykkäröinniltä ja jäänyt kotiin mussuttamaan sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavista tykätään pelkän ulkonäön takia.
Rasittava on ja jäykistää ilmapiiriä jatkuvilla spekuloinneillaan.Huumoritajuton on ja tylsä.Mitä annettavaa Taavilla on muuta kuin ulkomuoto????
Mistä ihmeestä tulee väitteet että Taavi ei puhu mitään? Hän ei ole koko ajan äänessä vaan antaa muillekin tilaa. Mutta samalla hän heittää paljon hyvää läppää. Enemmän mä ainakin hänen jutuilleen olen saanut nauraa kuin kaikkien muiden yhteensä. Mun huumorintajuni kanssa Taavin jutut kohtaa erinomaisestI. Joo, ei siitä haittaa ole että hän on samalla ilo silmälle, mutta sen lisäksi se hänen huumorinsa vaan toimii, ja lisäksi se hänen herkkyytensä on aivan eri tasolla kuin kenenkään muun koko talossa. Hän on mies joka uskaltaa itkeä, osaa osoittaa empatiaa ja osaa ajoittain kovalta vaikuttavasta ulkokuorestaan huolimatta olla herkkä. Samin itkuvirret oli puhtaasti rasittavia, mutta Taavin emotionaalisuudessa on särmää. Pelkkä ulkonäkö ei riitä, vaan miehessä pitää olla lisäksi karismaa, ja sitä Taavissa jos kenessäkään nimenomaan on. Kyllä hän osaa suuttua, muta hän osaa silti myos nauraa itselleen.
Olen monesti harmitellut kun ei enemmän näytetä Taavin ja muiden keskusteluja, olisi mielenkiintoista. Kaipaan muutenkin entisten jaksojen keskusteluja ja pohdintoja. Minua koskettaa Taavin herkkyys, nyt näytetään, että mies voi olla samalla herkkä sekä ulkoisesti miehekäs. Olisi mielenkiintoinen persoona omassa tuttavapiirissä. Kyllähän Taavi keskustelee, mutta ei halua olla keskipiste ja äänekäs. On myös älykäs.
Nyt on liikaa Jasmiinan huutopuhelua ja valitusta. Joskus kyllä pieni aika normaaliakin keskustelua, mutta pelirooli on tuo esilläoleva ja näkyvä.
Myös Pekalla oli alussa ja pitkään liikaa älämölöä, mutta on nyt hiukan rauhoittunut ja järkevöitynyt. Jopa löytynyt jotain empatiaakin muita kohtaan.
Ensin Pekka tuntui aivan mahdottomalta persoonalta, nyt on muuttunut paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko Suomipopin podcast siis missä on Jari ja Joonas. Mutta kun soittivat sitä niin munki korvaan kuulosti MUlle ihan sama:
mut sit kun kuuntelin ton lähetyksen nii sanoi kyllä selvästi ton " Mulla on ihan sama fiilis"
Samir on kylmä ja laskelmoiva. Jo esittelyvideossa kertoi pelitaktiikastaan. Lipovaa käytöstä joka suuntaan, ei omia mielipiteitä. Ärsytti se teennäinen yksi kerrallaan taktiikka, luokse meneminen ja "meidän pitäisi tutustua vähän enemmän ja jutella."