Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei tiedä edes mikä on kynsilaukka, eikä tiennyt edes mosaiikkia. Aivan uskomatonta. 😳
Ei Lasse ja Taavikaan tienneet mosaiikkia, ja vain Taavi tiesi kynsilaukan
Valkosipuli on viroksi küüslauk. Ehkä Taavi tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei tiedä edes mikä on kynsilaukka, eikä tiennyt edes mosaiikkia. Aivan uskomatonta. 😳
Taavi on sanonut ettei halua puhua viroa, kun hänen viron kielen taitonsa ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on käynyt nuoruudessaan ravintola Kynsilaukassa.
Jasmiina pikkuisesta lohikalasta: Voiko niitäkin olla niin paljon? Samoja lohia ne on!
Vierailija kirjoitti:
Se tässä onkin niin käsittämätöntä, että Jassusta leivotaan väkisin voittajaa.
Tyypistä, joka ei ole välittänyt sivistää itseään millään tavalla, ei jaksa huolehtia itsestään, kiroilee, haukkuu muita, on laiska ja itsekeskeinen. Huutaa ja puhuu pahaa, siinäpä ne tärkeimmät ominaisuudet.
On siinä tuotannolle suosikki voittajaksi...
Aikamoinen sattuma, kun viikonloppuna juuri pelasimme trivial pursuittia ja tässä on nyt jo neljä tai viisi samaa kysymystä.
Miksi tuo bb hoputtaa? Koko ilta aikaa taas makoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pönttöä porukkaa mitä ne yleensä tietää tupakka ja juomamerkit
Luulen että kun nykyisin kaikilla on se google taskussa kokoajan ja siitä helppo kaikki katsoa ei tuommoinen trivialtieto enää jää niin helposti aivopoimuihin talteen kuin aikaisemmin kun moista mahdollisuutta ei ollut.
No Taavi on ainakin sitä ikäluokkaa, että pitäisi olla tietoa ajalta ennen googleakin. Itse olen saman ikäinen.
Itse olen hieman vanhempi ja ihmettelen syvästi, että mitä nykypäivän kouluissa opetetaan? Tuntuu, että nykynuoret eivät osaa laskea, ei lukea, eivät osaa ilmansuuntia ja kaikenlainen yleistieto on ihan nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tässä onkin niin käsittämätöntä, että Jassusta leivotaan väkisin voittajaa.
Tyypistä, joka ei ole välittänyt sivistää itseään millään tavalla, ei jaksa huolehtia itsestään, kiroilee, haukkuu muita, on laiska ja itsekeskeinen. Huutaa ja puhuu pahaa, siinäpä ne tärkeimmät ominaisuudet.
On siinä tuotannolle suosikki voittajaksi...
No ei mua kyllä haittaa yhtään vaikka Jassulla on huono yleissivistys. Jassu on kuitenkin viihdyttävin tässäkin tehtävässä. Tykkään.
Kyllähän Jassu tän mononukleoosin nyt lähärinä tuntee.
Voi Lassea! On ihan hätääntynyt, kun ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki tajusi nähdessään nimeämiset totuuden jassusta, ihmetteli siinä anssille miten hyvin jassu näyttää tulevan Anssin kanssa toimeen toisin kun nimeämisessä sanoi. Akille selvisi siinä kohtaa että jassu pelaa.
Aki huomasi murkkutehtävässä miten Lasse laittaa hänet tekemään p*skahommat vaikka tehtävä oli selkä akille että Lasselle. Lasse kuvitteli että Aki ei tajua, mutta pk huoneessa Aki sanoi suorat sanat.
Aki on oikeasti todella fiksu.
Todella fiksu ei menisi tuollaiseen ansaan, jonka Anssi järjesti. Nythän Aki on ihan kusessa ja peli on menetetty.
Minkä ansan Anssi Akille järjesti? Eikös se ollut BB, joka sen järjesti. Kunpa BB olisi vaan tasapuolinen, mutta esim. Jassulle se olisi ikinä tehnyt näin...
Olet kova kyselemään joka asiassa. Mieti välillä itsekin asioita. Vastaukset kyllä löytyvät.
Pekka turpa kii kun toiset keskittyy.
Nyt on kyllä järkyttävän huono yleistiedon taso Jassulla ja Lassella 😬 Sanaton tätä katsoessa... Osa pääsi vähän tuurilla turvaan, mutta ei auta.
Siis nyt pitäisi tietää perunan maanosa, jos ovat nähneet farmi-kilpailun tietovisan! :D
Lasse on ihan surkea tossa visailussa.
Lassen tietämättömyys tuli kyllä yllärinä. Jassun ei 😄
Hassu ei tiedä, mikä on maanosa 😂. Peruna on kotoisin Ahvenanmaalta 😂😂😂
Jassuressu luuli että flamingot syö porkkanoita 😊