Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Samin selittely taas ärsyttää. Samalla vähän kehuskelee itseään.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla taisi alkaa vähän jöpöttämään kun halaili Katjaa takaapäin ja heiluivat siinä jutellen....
Nyki housujaan nivusista kun lähti keittiöön.
Oli liikkeellä siitin jäykistyneenä ja yritti peitellä sitä kun huomasi kamerat.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä juuri kuvittelin miltä Taavi näyttäisi Anssin hampailla.
Mä kuvittelin juuri miltä muovilaura näyttäisi Akin hampailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mä juuri kuvittelin miltä Taavi näyttäisi Anssin hampailla.
Mä kuvittelin juuri miltä muovilaura näyttäisi Akin hampailla.
Entäs Ville Pekan viiksillä ja hampailla.
Hot!
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti Fitness beihbi Lauran hiukset
...mutta ylähuulen olis voinut jättää laittamatta botox-rullalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lima-Lasse ja Milf - Minna
Ei Lasse ole limainen. Harmittaa, kun tuo Minna iski kyntensä häneen.
Lasse on rottamainen.
Minna ja Lasse tän kauden kutevat sohvalahnat. Ei liiku ku silmät päässä ja käsi peiton alla.
Eikös tuo Pekan ja Katjan juttu ole molempien osalta ihan kulissia pelin vuoksi? Ei tuossa mitään aitoa kiinnostusta ole puolin tai toisin.
Vierailija kirjoitti:
Samin selittely taas ärsyttää. Samalla vähän kehuskelee itseään.
Kerjää taas huomiota ja kehuja.
Tuo elähtänyt m*nahaukka roikkuu näköjään jo päiväsaikaankin Lassen kimpussa... Saisi lähteä ensi sunnuntaina, niin voitais seurata mielenkiinnolla, että kenen kanssa tuo Lasse sitten peuhaisi. Näyttää sekin melkoisen puutteessa olevan, kun ilmeisesti mikä tahansa kelpaa. Yrittäisiköhän se sitten fitness-Lauraa (vaikka Laurahan on varattu, mutta jarruttaisiko sekään Lassea)...
tietääkö joku matikkatehtävään oikean vastauksen?
Taavi ei pelkästään venytä vaan se huutaa muiden puhuessa normaalisti. Ei ilmeisesti saa muuten tarpeeksi huomiota vaan pitää kailottaa kaikkien päälle. Ei kovin hyvä sosiaalisissa tilanteissa kun pitää olla tuollainen päällepäsmäri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen murretta toi juppi-anssi puhuu. Hesan ja finglishin sekomöngerrystä ja välillä savoa.
Eikö se ole jostain oulun läheltä toikin?Miksi tuolla on Oulusta päin niin paljon.
Anssi puhuu paskaa, jota todistaa jo hänen kuvottavat ruskeat hampaansakin. Hampaat ruskistuu kun jauhaa paskaa.
Onko vammainen olo onko? Oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?
Mun mielestä tuo ei ole oikea vastaus...
Juhani ei osaa kyllä yhtään selittää. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Juhani??!
Eihän se noin menny.
olisi pitänyt miettiä mitkä sivut numerot ovat keskiaukemalla ja siitä laskea eteen ja taakse
Ei olis. Pippa sanoi, että nyt katsotaan (kaikkia osia), mutta P ja A ei malttaneet vaan jatkoivat epäorganisoitua pika-sovittelua.
Terveisin: en ole fani, mutta tää meni näin